יום ראשון, 25 במאי 2014

גלאם גורו לחודש מאי 2014

היי מה קורה????

אז הנה גם הקופסא של גלאם גורו הגיעה לה במהרה, יצא לי סופ"ש מרענן וכייפי, 2 קופסאות יופי שהגיעו יחד , אילו הן בשבילי תמיד חדשות טובות  :)
והחדשות היותר טובות הן שבקופסא שגלאם גורו הוציאו החודש- זו קופסא שכולה מלאה ב12 מוצרים בעלות מאד זניחה, (אני ממש שמחה שקניתי את הקופסא!) וכולם אבל כולם נטולי אכזריות!!!!! אלו חדשות נפלאות לחובבי החיות :)

ישנם סך הכל 12 מוצרים  בתוך הקופסא!! שזוהי כמות נהדרת של מוצרים בתוך הקופסא והם מחולקים לכל מיני גדלים : פירוט:
3 מוצרים בגודל מלא- 2 מברשות של אנטונים, מברשת פודרה ומברשת זוויתית, לק לחיזוק עם מנורה של וואט אנד וילד, 2 מוצרים בגודל Travel size  של פאיוט - קרם פנים ומסיכת פנים,
3 מוצרים של חברת neal's yard - קרם לחות לבונה לפנים  , 2 תחליבי לילה מזינים,
5 מוצרים של חברת loire: דוגמית בושם, 3 דוגמיות של קרם ידיים,  קרם גוף Travel size  אבל בגודל נאה.

       

1. שתי מברשות איפור של חברת אנטונים בגודל מלא:
בכל קופסא ישנן 2 מברשות, המברשות מתקבלות בחלוקה רנדומלית . אני קיבלתי מברשת פודרה שעולה 179 שקלים, ומברשת עיניים זוויתית שעולה 99 שקלים.
המברשות של אנטונים נטולות פלסטיק ועשויות במבוק טבעי ואלומיניום ללא זיהום סביבתי, מתכלה, הדגש בחברה על אורגני וטבעי. המברשות פשוט מעולות ונוחות לשימוש.
אפשר לקרוא בהרחבה בפוסט על מותג אנטונים שכתבתי לפני כשבוע.


2. לק של wet n wild -בגודל מלא:
עלות המוצר בין 10-19 שקלים, תלוי איזה לק.
קודם כל המותג מגיע אלינו מלוס אנג'לס הרחוקה והאהובה. אני קיבלתי לק שהוא מחזק בעצם עם מנורת UV ,יש לי מנורה כזו בבית ואני אתנסה בו בקרוב(תסלחו לי לא הספקתי בסופ"ש להתנסות בו).  בעיקרון היו הרבה לקים בצבעים שונים שבנות קיבלו גם שלא מצריכים את המנורה, אלא מתפקדים כלק רגיל, ואפשר היה לבקש גוון מסוים ואני  ביקשתי לקבל את לק זה כי מאד הסתקרנתי ואני אוהבת לנסות תמיד מחזקים למיניהם כי הציפורנים שלי הן יחסית חלשות. זו חברה שאי אפשר להשיג את מוצריה בארץ, אבל יש למשל באתרים  ביוטי ג׳וינט / צ׳רי קולטצ׳ר אופציה לקנות והם שולחים לישראל.



3. חמישה מוצרים של חברת לואר:
לואר באה אלינו היישר מצרפת, לואר מפתחת מוצרי טיפוח חדשים באמצעות צוותי מומחים עושה שימוש בחומרים איכותיים כגון תמציות, שמנים אתריים, אצות ים, ויטמינים פעילים ומקדמי הגנה.
קישור לאתר לואר
* קרם גוף בריח מאונטיין ריין בגודל מוקטן של 90 מ"ל, עלות 49 שקל (עלות מוצר בגודל מלא 250 מ"ל כ89 שקל)
הקרם נספג במהירות בזכות מרכיביו הטבעיים, ממש במהירות, רק הנחתי אותו על הידיים ונספג תוך שניות. הריח שלו נשאר לאורך זמן אבל אני אישית פחות התחברתי לריח , בגלל שאני אוהבת יותר ריח חמצמץ. הריח מאד מזכיר לי מוצרים בבתי מלון..  יכול להיות בגלל שהוא מופק מתמציות ארומטיות של אניס , הדר ורוזמרין והריחות האלה הן עניין של טעם, לא כל אחת אוהבת וזה בסדר :)

* 3 דוגמיות של קרם ידיים : ריח מאסק וורדים, וויולט ונרקיס, ואותו הריח כמו הקרם מאונטיין ריין. 
בגודל מלא לכל קרם ידיים לחוד של 100 מ"ל העלות היא 40 שקל.
בנתיים ניסיתי את הוויולט ואהבתי מאד, הוא יחסית שומני ולוקח לו קצת זמן להיספג, אבל בקרם ידיים זה מאד חשוב כי כך הוא באמת אפקטיבי ומטפל ביובש בידיים. הקרמים מועשרים בשמנים אתריים, אלוורה וגליצרין אשר מרכך עור יבש ולכן חשוב.

* דוגמית בושם: גודל מלא 100 מ"ל בעלות של 299 שקל.
הבושם מכיל תמציות ארומטיות מרגיעות של אניס ונגיעות של הדר ורוזמרין וכנראה בגלל זה לא התחברתי למוצרים של החברה כי אני לא אוהבת אניס בכלל, רוזמרין אני מאד אוהבת אבל הוא פחות מורגש כאן. בבשמים קשה לקלוע לטעם אישי, כי כל אחת אוהבת ריח שונה.
אני חייבת לציין שלפני הקופסא אני לא הכרתי את החברה הזו ושמחה שיצא לי לנסות ממוצריה ולהכיר.


4. שני מוצרים של פאיוט:
* קרם לחות לפנים ליום/לילה - HYDRA 24 - בגודל נסיעות 15 מ"ל (עלות מוצר בגודל מלא: לא הצלחתי למצוא, כשאמצא אני אעדכן כמובן) 
גודל יחסית לא רע, מאפשר התנסות של שבוע וחצי בערך וכך אפשר לראות אם אכן המוצר עונה על ציפיותיכן ומתאים לעור שלכן. המוצר מוסיף את רמת הלחות והגנה עם העור. מכיל הריח Hydro dermo regulator complex המורכב מדבש, גליצרין, חומצה היאלורונית, שמן בוראז' וויטמין E . הקרם מאד עדין וכמעט בלתי מורגש, מאד אהבתי את התחושה שהוא הותיר על פניי ואת הרכות שנשארה. אני מרחתי אותו גם על הצוואר מפני שהוא לא רק מתאים לפנים , אלא גם לצוואר, וזה נהדר.

*מסיכת לניקוי עור הפנים  בגודל 4 מ"ל (עלות מוצר בגודל מלא: לא הצלחתי למצוא, כשאמצא אעדכן)
המסיכה לניקוי עמוק של הפנים מלכלוך וריכוך העור. צריך להניח אותה על הפנים למשך של 5 עד 7 דקות ואז לשטוף במים. המסיכה מכילה קאולין אשר סופח נוזלים ושומנים, והחומר השני הוא אלנטואין אשר מופק משורש קומפרי, הוא ממריץ צמיחת רקמות, מסייע בריפוי פצעים ויבלות, מרכך עור, נוגד גירויים ודלקות , בקיצור מרגיע את העור.        אני חושבת שהמסיכה תספיק לי לפעמיים בלבד ומקווה שזה יספיק בשביל לחוות דעה אמתית על המוצר. מבחינת הריח הוא זהה לקרם לחות, אך ישנו שוני שהמסיכה יותר מרוכזת וזה מעולה כי מסיכה צריכה להיות יותר טיפולית ומאסיבית.


5. שלושה מוצרים של חברת neal's yard
(מצורפת חוברת עם הסבר מפורט על המותג ועל מוצריה). את העלויות של המוצרים אינני יודעת, מפני שגם באתר אין מחירים , אני מאמינה שבקרוב יתפרסמו מחירים ואני אעדכן אתכן כאן בבלוג.
המותג מגיע אלינו היישר מאנגליה וזוהי חברת קוסמטיקה טבעית ואורגנית. יש להם מוצרים לעור הפנים, מוצרים של רחצה וגוף, מוצרים להרגעה ושמש, שמני עיסוי, מוצרים לידיים, מוצרים לציפורניים, מוצרי רגליים, דאודורנטים, מוצרים לאם ולתינוק , מוצרים לגבר, מוצרים לשיער. 
המוצרים שלהם מאוחסנים בבקבוקים כחולים אשר מונעים חדירת אור פנימה למוצר וכך זה עוזר לשמור על טריות המוצר לאורך זמן רב יותר ובנוסף בגלל שניתן למחזר אותם. הדגש של החברה הוא האורגניות והטבעיות וזה מבורך מאד ובריא, במיוחד אני שבעלת עור רגיש מאוד והמון מוצרים עושים לי רגישויות , אני אוהבת לנסות ולהכיר חברות נטולות חומרים לא טבעיים. אני חייבת לציין שעד כה לא הכרתי את חברה זו ואני חושבת שזה הפלוס הגדול בקופסאות של הגלאם גורו שתמיד דרכם אני מכירה המון חברות שלא הכרתי לפני, רובן  חברות שלא מנסות על בעלי חיים ואני תמיד שמחה להגדיל את ההכרות שלי במותגים מעניינים ומחדשים .
אם מישהי מעוניינת להכיר את המוצרים ולהזמין- קישור לאתר של חברת נילס יארד ראמדיס

* קרם פראנקינסנס הידראיטינג - זהו קרם לחות לבונה לפנים. הקרם קצת מרגיש מוצק ולא נוזלי, אבל בגלל זה הוא התייבש ממש במהירות ואהבתי את אפקט זה. הוא כמעט ללא ריח ואם אני אשווה אותו למוצר אחר שאני משתמשת ומאד הזכיר לי אותו -השפתון הטיפולי של ד"ר עור - הריח לדעתי ממש זהה , אבל הריח כמעט בלתי מורגש ולכן זה נהדר אני פחות אוהבת שמוצר לפנים הוא עם ריח דומיננטי. הקרם מכיל שמני צמחים עשירים ותמציות עשביות להענקת עור צעיר ובריא ולא מכיל מוצרים לא טבעיים או אורגניים.

* שני תחליבי לילה מזינים ששניהם זהים להזנה ומזעור קמטים- באותו ריח, אותו תחושה של ספיגה מהירה של החומר . תמצית להחייאה והזנה של כל סוגי העור. התחליב מכיל תמצית פקעת הנרקיס להחייאת העור, טרה פפטיד לעור רך וחלק, שמן זרעי ענבים מזין ועשיר בנוגדי חמצון (אני אישית שמה אותו במסיכת שיער שאני רוקחת לבד והוא נפלא), ובנוסף מכיל תערובת שמנים אתרים ארומתרפיים כגון ילאנג ילאנג, ברוש, שרף, מרווה ובנוסף עור מוצרים כגון: חומצה הילארונית, חמניות, סויה קקאו ועוד.


עד כאן להיום , הסתיימה לה הסקירה של הקופסא, אם אהבתם אותה אתם יכולים למצוא אותה באתר של גלאם גורו , העלות שלה היא 73 שקלים באיסוף עצמי מתל אביב, אם אתן מעוניינות בדואר רשום/שליח ישנה אופציה כזו בתוספת תשלום.
והכי חשוב בכדי להישאר מעודכנים ולא לפספס פוסטים , אתן מוזמנות להירשם במייל (בצד ימין של המסך) או לעשות לייק בדף הפייסבוק : דף פייסבוק של הבלוג

ולא נשכח את  הטיפ היומי שלי להיום הוא לגביי רגישויות/אלרגיות, אם את שמה לב שאחרי הרבה פעמים שאת מתאפרת עם חברות שונות ועם כולם ישנה רגישות, אולי הבעיה היא לא באיפור , אלא במברשות עצמן שיכולות לגרום גם לרגישויות ולכן צריך לשים לב לזה  ולדוגמא לעבור למברשות של אנטונים המומלצות :)
  
               אז ביי ביי לבנתים ונתראה בפוסט הבא
                                                               אוהבת רותם

  

תגובה 1: