יום שבת, 6 בדצמבר 2014

טיפוח העור בחורף

היי לכולן
מה איתכן? איך חלף השבוע?? אצלי הוא עבר מהר מדי וגם לא הרגשתי משהו אבל עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב!!
השבוע האחרון היה קייצי וכייפי, נתן תחושת קיץ לאחר השבוע הקודם שהיה חורפי ומדכא!
אבל צריך לשים לב שמזג האוויר הלא החלטי הזה גורם ליובש נוראי, לכן צריך להקפיד ולפנק את העור שלנו ולנצל כל רגע ורגע במהלך היום להתמרח :)

לפני מס' שבועות הייתי בכנס מקצועי השנתי של חברת   GIGI מעבדות קוסמטיקה. באירוע השיקו את סדרת הפילינג החדשה המבוססים על חומצה מנדלית מסדרת Ester C.
הסדרה החדשה מבוססת על מספר חומרים טבעיים שכדאי לקרוא ולהבין במה הם תורמים לעור שלנו:
ויטמין C נחשב לאחד מאבני היסוד של פעילות התאים בעור ולכן חשוב למרוח אותו על הגוף. היתרונות שלו שהוא מפרק כתמי מלנין מהשמש, מעודד מערכת ייצור קולגן ששומר על גמישות העור, מעלה את רמת הלחות, מנטרל מחמצנים ומאט את תהליך ההזדקנות של העור ומעניק זוהר לעור.
החומצה המנדלית מופקת מגלעין פרי המשמש, המתאימה לכל סוגי העור, לא מגרה את העור, לא יוצרת היפרמיה והכי חשוב מטפלת באקנה.
אבקת האורז היא טבעית ויוצרת פילינג עדין . בקליפת האורז יש תכולה גבוהה של עמילן המעניק לחות ויעיל בטיפול בעור יבש או רגיש. בנוסף עשיר בחלבונים המחליקים את העור ויוצרים מעטה הגנה המונע התנדפות של הלחות הטבעית או פגיעה של מזהים סביבתיים.
שיבולת שועל עשירה במינרלים, ויטמינים, חומצה פולית, סידן, אבץ, ברזל, אשלגן, חומצות אמינו וסיבים תזונתיים מסיסים ובלתי מסיסים. מעבר לכך שהיא בריאה תזונתית היא גם מעולה לתחום הקוסמטיקה, בעלת ריכוז גבוה של חומצה סליצלית שמנקה נהדר את העור, מסירה תאים מתים והפילינג אשר גורם לעור להיות עדין ונעים.
חומצה סלצילית היא חומצה בטא הידרוקסית אורגנית בעלת השפעה מקלפת, אשר פועלת על העור ע"י שבירת קישורי הקרטין שיוצרים את השכבות העליונות לקילוף תאי עור המתים שהצטברו מעל פני העור. היא טובה ויעילה נגד דלקת, עוזרת לפרק הצטברויות שומנים ולכלוך נקבוביות ומנטרלת פעילות החיידק הגורם לאקנה בעור.
תמצית דלעת שמכילה 3 מרכיבים יעילים: חומצות הידרוקסיות- לקטית, גליקולית וסליצלית החיוניות לטיפול בעור שמן, ביצוע פילינג עדין ותיקון נזקי עור.
אנטי אוקסידנטים עשירה בוויטמינים  הA   C הידועים כמנטרלי חימצון וחיוניים לתהליכי התחדשות העור בשכבת הדרמיס ואפידרמיס.
אנזימים המפרקים חלבונים לאבני הבניין הבסיסיים של העור, חומצות אמינו. יעילים בתהליך ניקוי העור, מאזנים ומגבירים את תהליך ההתחדשות וחיוניים ביצירת סיבי אלסטין וקולגן (אשר מחליקים את העור ).
חומצה גליקולית מופקת מקני סוכר , שייכת למשפחת האלפא הידרוקסיות ובעלת מולקולות קטנות המאפשרות חדירה לשכבות העורץ הגברת לחות והעלמת קמטוטי יובש.
עד לפה בפינת הביולוגיה שלנו:)


קיבלתי להתנסות שני מוצרים, אחד מהסדרה החדשה - Ester C : פילינג פנים המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל, נגזרת של ויטמין  C וחומצה סליצלית. הוא מסיר תאים מתים, מבהיר ומותיר את העור רך ורענן. למעשה המוצר הוא אבקתי - מגיע כמו מלחייה חמודה כזו ונוחה לשימוש, קל להוציא את האבקה בלי שכל האבקה תתפזר בכל הבית, טובה לאנשים עם ידיים שמאליות כמו שלי. לוקחים את האבקה ומערבבים אותה עם מעט מים עד לקבלת מרקם קרמי. לאחר מכן מעסים עם התערובת את הפנים, אחרי 2 דקות שוטפים היטב.
מאד אהבתי את ההרגשה שעל העור, העור נותר נעים, חלק וכייפי למגע. מאד אהבתי גם את הניחוח הטבעי ולא מוצר עם ריחות לא טבעיים ואלכוהוליים שדוחים אותי.
מחיר: בערך 150 שקל אם אני לא טועה ל200 מ"ל

המוצר השני שקיבלתי הוא מסדרה שכבר קיימת - תחליב הגנה לעור הפנים  עם SPF40, לעור רגיש ולבן כמו שלי אני חייבת קרם הגנה גבוה , אחרת כולי מתמלאת בנמשים, ואת האמת יש לי מספיק לא מעוניינת בעוד! :) . אין אופציה כזו שאני יוצאת לשמש ללא קרם הגנה מפני שהעור שלי כל כך רגיש שמחשיפה לשמש של 5 דקות אני כבר נשרפת!
התחושה שלו מאד נעימה מפני שהוא ממש תחליבי לכן הוא מבצע 2 פעולות במוצר אחד, גם מותיר את העור נעים כי זה קרם לחות וגם קרם הגנה, חוסך הרבה זמן בבוקר ואני אהבתי מאד!
ללא פארבנים, היפואלרגני ועמיד במים.
בערך 100 שקל ל50 מ"ל




שמחתי לקבל הפתעה בדואר מsebocalm. סבוקלם ידועים שמוצריהם מתאימים לעור רגיש, אנשי הפיתוח במעבדות SeboCalm מפתחים מוצרי טיפוח וטיפול היפואלרגניים, שמיועדים במיוחד לעור רגיש. כל המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים וצמחי מרפא המונעים גירוי, מטפחים, מעשירים ומרגיעים את העור.
סבוקלם  השיקו קרם ידיים אינטנסיב ריפייר לטיפול ומניעת ידיים סדוקות ויבשות. אצלי אישית הידיים מאד יבשות כל השנה, ובמיוחד בחורף ואני חייבת למרוח קרם כל יום.
הקרם מאד מרוכז, מכיל אוריאה ותמצית צמח הארכובית המיטיבה עם העור, הקרם נספג במהירות, לא שמנוני ומשאיר עור רך ונעים למגע! המוצרים של סבוקלם הינם היפואלרגנים ונבדקים דרמטולוגית לעור רגיש ובשבילי זה מאד חשוב, מפני שאני בעלת עור מאד בעייתי וכל דבר יכול לגרום לנזק או אלרגיה.  בנוסף מאד אהבתי שהקרם שקוף כזה , למרות שזה לא ממש משנה אבל זה היה חידוש בשבילי ולכן התלהבתי :) . הריח קליל ולא כבד ולי אישית זה גם חשוב .
מחיר: בערך 60 שקל תלוי אם יש מבצע, ל50 מ"ל.

בנוסף קיבלתי את קרם הלחות אקטיב להרגעת עור אדמומי ומגורה עם הנוסחה החדשה. העור שלי בקלות הופך להיות אדמומי ומכל דבר כמעט נהיה לי גירוי, לצערי העור שלי מאד רגיש ולכן המוצר ממש התאים לי.
הריח של המוצר מן לימוני כייפי כזה, עם שילוב טיפה של ריח האלוורה , לא יודעת כל כך  איך להסביר אבל כן אני ממש התאהבתי בריח וכל הזמן הרחתי את העור שלי ונהניתי מכל רגע :)
הנוסחה החדשה מבוססת על ריכוז גבוה של אלוורה ברבדנסיס שזה זן מיוחד של אלוורה המרגיע את העור, מלחח אותו ושומר על לחותו. הקרם נספג במהירות ולא שמנוני בכלל! מתאים לכל סוגי העור, ללא פראבנים שכדאי להימנע מהם כי הם מזיקים לנו. האריזה מאד נוחה אריזת וואקום נוחה שבלחיצה עדינה מקבלים כמות מספקת .
מחיר: בערך 100 שקל תלוי אם יש מבצע ל50 מ"ל.



ואיך לא נדאג גם לרגליים שלנו? אשר סוחבות אותנו כל הזמן?!! רגליים נעימות זה ה - דבר! חשוב חשוב, אני אוהבת לראות אצל אנשים (נשים וגברים גם!) כפות רגליים אסתטיות, רכות ויפות זה כל כך חשוב בעיניי.
לכן אני רוצה לספר לכן על שני קרמי רגליים שאני פשוט מאוהבת בהם ומשתמשת בהם על בסיס כמעט יומיומי. אין חודש שאני לא קונה אותם, בסבון של פעם אני ממליצה לעקוב אחר מבצעים, הרשת מפרגנת לנו ומוציאה כל חודש מבצעים! כמובן בלשונית המבצעים בבלוג יש עדכונים שוטפים, אז תציצו :)

- קרם רגליים של Sabon לשימוש יומיומי. בהתחלה שהרחתי אותו בחנות קצת נלחצתי, כי אני פחות מתחברת לריח של מנטה, אבל אחרי ששמתי אותו על הרגליים הריח בכלל לא מורגש והתוצאות כל כך שוות את זה!!
הקרם מכיל מנטה, קמפור, סיליקון ואלוורה. הרכיבים האלה מזינים את עור כף הרגל ומטפחים אותו. המנטול הוא אנטי דלקתי פטרייתי, מרגיע, נוגד כיווצים וגורם לתחושת קרירות. הקמפור הוא חומר גבישי לבן המעכב גידול של מיקרו אורגניזמים על העור. הקרם מסייע בחידוש תאי עור מתים ובמניעת זיעה.
לא מכיל פראבנים, ללא שמן מינרלי וזה כידוע לכן מאד חשוב :) 
מחיר: 20 שקל ל50 מ"ל - אני קניתי את המוקטן . הגדול עולה 60 שקל.

- קרם הרגליים של חברת L'occitan מסדרת השקד: הסדרה היא מהדורה מוגבלת אבל בנתיים היא קיימת :)
קודם כל הריח שלו מאד נעים, המרקם שלו כייפי למריחה. לוקח לו קצת זמן להיספג אבל אני מורחת אותו בלילה לפני השינה ולכן זה לא משנה לי ובבוקר קמה עם רגליים נעימות כמו טוסיק של תינוק :).
הקרם מועשר בשמן שקדים ובחלב שקדים לריכוך, מכיל חמאת שיאה להזנה ושמן אתרי מנטה לרענון וטיהור. אידיאלי לטיפול בכפות רגליים יבשות ועייפות, ומסייע בשיקום ונותן הרגשה קלילה. הקרם מזין, מרענן ומקל על כפות הרגליים.
מחיר: 70 שקל ל50 מ"ל


אז הטיפ שלי להיום הוא לשמור על העור שלנו שלא יהיה מצב שהוא יהיה מחוספס ולא נעים, גם עור הפנים, גם עור הגוף במיוחד כפות הרגליים שצריכות לקבל פינוק כראוי כי בכל זאת הן סוחבות אותנו כל היום, וזו לא עבודה קלה :)

אם לא עשיתן לייק בדף הבלוג בפייסבוק, זה הזמן קישור לדף הבלוג בפייסבוק
וכדאי לעקוב אחריי גם באינסטגרם  קישור לאינסטגרם
וגם בחשבון החדש שלי בpinterest  קישור לpinterest

                                                                                           אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה