יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

לוק האיפור שלי לסילבסטר

שלום קוראות מקסימות שלי!!
מחר מגיע סילבסטר !!! אתן מוכנות???
הרבה מאתנו מתכננות לקרוע את העיר, לכן אני משתפת אותכן בלוק שלי שמחר אני אתאפר לבילוי שלי :)




דבר ראשון והכי חשוב לפני האיפור,הוא לסדר את השיער. ביומיום אני פחות עושה לעצמי החלקה לשיער כי השיער שלי יחסית נוח ומסתדר בקלות, הוא טיפה גלי הנוטה לחלק. אבל בבילויים ובסופי שבוע אני כן מתפנקת לי במחליק בשביל להראות הכי יפה שאפשר!
כמובן שמבצעים החלקות/פן חשוב מאד לשמור על השיער שלנו!
נטורל פורמולה השיקו לאחרונה את הקרם קרטין מסדרת קרטין אינטנס שלהם וכל כך שמחתי לנסות אותו!!!
זהו למעשה קרם המגן על השיער שלנו לשיער חלק ובריא יותר. אתן בטוח יודעות שהפן והמחליקים למיניהם גורמים לשיער להיות יפה, אבל באותו זמן גם שורפים אותו וגורמים לו לפיצול ולשבירה.  לכן עם קרם קרטין איטנס החדש נוכל להחליק את השיער מבלי להזיק לו!!! חלום לא? :) אני לא חושבת שאפשר לבקש יותר טוב מזה?!?!?!
הקרם מגיע בבקבוק לחיץ ונוח, לא צריך לשים המון קרם על השיער, 2 לחיצות זה בהחלט מספיק ולי כפי שאתן רואות יש שיער מאד ארוך אבל באמת לא צריך הרבה. אבל מה שכן חשוב להקפיד למרוח על כל השיער קרם עד הקצוות . הריח של הקרם נפלא, ממש הרגיש לי כמו מספרה, הרגשתי שיצאתי ממספרה מבלי לשלם שקל- הרגשה נהדרת וחסכונית :)
מריחת הקרם נעשית לפני ביצוע ההחלקה, וכבר ברגע שמרחתי אותו השיער הפך להיות יותר נעים וגם חלק יותר.
בקרם יש את החומר קרטין טהור, קרטין יוצר ציפוי העוטף ומגן על השיער תוך כדי עיצוב בחום ותורם לשמירת תוצאות החלקה לזמן ארוך יותר. בנוסף הקרם מתאים גם למי שכבר הספיקה לפגוע בשיער שלה, הקרם משקם את מבנה השיערה , מחזיר לה את הגמישות, ומעניק ברק ורכות מחודשת לשיער. עובדה נוספת שחשובה שהמוצר ללא מלח סודיום כלוריד ! שכמובן לא בריאים לנו
מחיר: 39.90 ש"ח

אחרי זה הנחתי את המייק אפ החדש של Sacara -המייקאפ המאט מתוך הסדרה.
קודם כל אני חייבת לציין שלמייק אפ אין כמעט ריח, הרבה מייקאפים נוזליים בעלי ריח חזק שאני אפילו לא יכולה ממש לתאר אותו, אבל אני בטוחה שאתן יודעות על מה אני מדברת, אבל בכל מקרה פה אין!! לכן ממש נהניתי ממנו.
דבר שני זו התנסות ראשונה שלי במייקאפ מאט ושמחתי לקבל אותו וממש אהבתי את התוצאה ! נהניתי למרוח אותו, העור נשאר נעים ולא נראה כמו מסיכה, אלא עדין ויפה ועדיין במקביל מכסה בצורה אחידה את עור הפנים. המייק אפ  התייבש במהירות ולא נמרח! המייק אפים של  sacara מכילים שמן קיק ושעוות דבורים התורמים לריכוך העור ולהוספת לחות. אז מי שהתלבט שמייקאפ ב30 שקל יכול לשחק אותה ולהיות כזה שווה?!! תתפלאו כמה הפתעות יש! ולכן ההוכחה היא שלא צריך להוציא 200 שקל על מייק אפ , אלא ב30 שקל יש מציאה מעולה!!

את המייקאפ הנחתי עם מברשת מייק אפ של Sacara מס' A9
המברשת מאד נוחה לשימוש, המריחה של המייקאפ בוצעה בעזרתה בצורה אחידה, המברשת הזו  לא מביישת מברשות בסכומים של 100 ₪ ומעלה!!  המברשת הזו למעשה נתנה פייט אמיתי ואני יודעת שהיא הופכת להיות המברשת מייקאפ הקבועה שלי.

מחיר המברשת: 19:90
מחיר המייקאפ: 29.90

לשפתיים חושניות ובולטות בחרתי אודם של Lime Crime  בשם Suedeberry , איך בעצם שלא אבחר מוצר של החברה הזו לשפתיים??? הרי אתן יודעות כבר שאני מכורה אליהם! כי כבר דיברתי עליהם רבות בבלוג.
מוצרי האודם של ליים קריים ידועים בעמידות שלהם וכמובן לערב שרווי באוכל ושתיה זה האודם שמתאים בול!
הצבע אומנם יותר קייצי אבל מצטערת אני מאוהבת בו ולא אכפת לי שעכשיו חורף! אין גשם אז אני מתכחשת לעובדה שחורף עכשיו, אצלי בלב כל השנה קיץ!
מחיר : 20 דולר לא כולל משלוח

למצוא מסקרה מתאימה ונוחה זו משימה לא קלה, אבל שהגיעה אליי המסקרה Encore של איל מקיאג' שהושקה לאחרונה ידעתי שזו המסקרה בין הטובות שניסיתי! המסקרה עמידה במים ולחות, מפרידה ומאריכה את הריסים (מקווה שגם תוכלו לראות זאת בתמונה, אבל ההפרדה שהיא עשתה מעולה ואין גושים מעצבנים של חומר שנתקעים על הריסים. בעלת פיגמנט שחור מטורף וממש בולט לעין ויוצר מראה דרמטי ויפה!! המסקרה עמידה לאורך כל היום ושומרת על ריסים בודדים. בנוסף המסקרה נטולת ריח(ששוב כבר הבנתן שאני וריחות במוצרי איפור פחות הולכים יחד), לא נוסתה על בעלי חיים ומתאימה לנשים הבעלות עיניים רגישות , למשתמשות בעדשות והכי חשוב נטולת פראבנים , מכילה ויטמין e שנוגד חמצון ובעלת חומרים טבעיים כגון במבוק, שעוות אורגניות (אורז, זית ודקל) אשר מטפחות ומרככות.
מחיר  : 150 שח


לתוספת נצנצים מיוחדים ובעצם לאהבה קבועה אצלי שאני מכורת עפרונות עיניים , בחרתי לשים בתוך קו המים את העיפרון אייליינר Noir בגוון השחור של אנטונים , ובחוץ מתחת לקו העין התחתון את העיפרון של פופה מספר 56 שהוא תכלת נצנצים
העיפרון של אנטונים הוא אהבה ממבט ראשון, מהרגע שקניתי אותו לא הפסקתי להשתמש בו וכל העפרונות השחורים האחרים שלי נזנחו והושארו בצד, העיפרון בעל פיגמנט כהה וחזק, מחזיק מעמד ולא יורד! ובכלל רך ונוח למריחה שזה מאד חשוב לי מפני שהעיניים שלי מאד רגישות. עפרון העיניים טבעי עמיד במים ומגיע עם מחדד מובנה. המרקם שלו מתאים לסגנון איפור מודגש או רך ומטושטש, הודות לריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים מן הטבע. אינו נמרח ואינו דוהה.
עשיר ברכיבי לחות ונוגדי חמצון: שמן מרובה, תמציות בוטניות של חוחובה, קנדלילה וקרנבואה.
מחיר עיפרון של אנטונים: 80 ש"ח
מחיר עיפרון של פופה: קניתי אותו במבצע לפני שבוע ב25 ₪
  

ולבסוף למראה זוהר ומנצנץ במיוחד, הנחתי על העפעפיים את הנצנצים מס' 2 של בועז שטיין, למראה סילבסטר חגיגי ומיוחד. הנצנצים הם לבנים עם נטייה לזהב ומשתלבים מאד יפה על העור. לצערי לא כל כך הצלחתי לצלם זאת בתמונה אבל אני מבטיחה לכם שהם מדהימים ושווים כל שקל! אני אישית מכירה שנים את מוצר זה וכל פעם קונה אותו מחדש,  יש עוד כמה גוונים לנצנצים, הם למעשה כולם לבנים אבל כל אחד עם נטייה לגוון שונה, יש למשל אולטרה, סגול ועוד.


וזו התוצאה הסופית :) 


הטיפ שלי להפעם הוא שאומנם סילבסטר וחגיגות ונצנצים, אבל עדיין צריך להתאפר עדין ולא בצורה מוגזמת.
ככה לפחות אני אוהבת וחושבת, האיפור שיצרתי כאן נראה מאד מושקע אבל בעצם לקח לי בדיוק 2 דקות :)
                                      מקווה שאהבתן ונתראה בפוסט הבא!!
                                                                   אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה