יום שבת, 25 ביולי 2015

אז מה חדש? חודש יולי

היי כולם
מה שלומכם? מקווה שאתם מוכנים לפוסט של מוצרים חדשים שיצאו לשוק אשר קיבלתי להתנסות ולכן רציתי לשתף אתכם ולספר לכם שתדעו מה חדש ומה קורה בגזרת הטיפוח בעיקר (היום אין מוצרים בתחום האיפור).




נתחיל עם חברת Laline שהשיקו סדרה נשיקות- KISS ME- חדשה במהדורה מוגבלת לט"ו באב שחל החודש. על ללין תמיד אפשר לסמוך, לכל חגיגה ולכל אירוע יש ישר קולקציה מגניבה שתמיד יש חשק לקנות את כולה, ואכן כך הסדרה כל כך מיוחדת ויפה שעושה חשק לנשק ולהתנשק. האריזות מעלפות, הריח ממכר והכל קיטשי וכייפי!
את הסדרה מוביל מוטיב השפתיים- אדומות ומתוקות, מעוצבת בנצנוצי גליטר ולצידן אמירות שמספקות עוד סיבות טובות להתנשק. כמכורה לנצנצים התלהבתי ממש מהמוצרים שמכילים נצנצים קטנים שנשארים על העור.
קיבלתי להתנסות את הקרם גוף מנצנץ- KISS ME like the first time- כן כן שמעתם טוב, הקרם עם נצנצים שנשארים על העור! איזה כיףףףףף ! הקרם מיועד להחזיר לעור את תחושת ההתחדשות עם קרם גוף מועשר בתמצית אלוורה, שמן שקדים, חמאת קקאו, ויטמין B ומינרלים מים המלח, ולעטוף אותו ברכות בניחוח Talcy Vanilla.
מחיר: 44.90 ₪ ל100 גרם.

וכמו כן גם קיבלתי את התיק קלאץ' נשיקות- תיק קלאסי ורונטי שמוסיף להופעה שלך סטייל אלגנטי! מאובזר בבטנה רכה, נפתח בחיוך ונסגר בנשיקה.
מחיר: 59.90 ₪

הסדרה כוללת בנוסף קרם ידיים, תיק איפור בצורת נשיקה, תיק נשיאה לנייד עם שרשרת, ספוג נשיקה, קופסת מתנה,
כרטיס ברכה ועוד.


בנוסף ללין השיקו כמה מוצרים נוספים בסדרה הידועה הגברים (שלא ירגישו כנראה מקופחים בגלל שיום האהבה תמיד התשומת לב הוא לנשים).  סדרת Mr. Laline מציעה מגוון פתרונות פרקטיים לטיפוח יומיומי, מבוססים על פורמולות מתקדמות, הם מאפשרים לגברים שלנו להשקיע בעצמם מבלי להשקיע שעות, עם עוד בונוס נפלא שילווה את היום שלהם- הניחוח הגברי האהוב כל כך. סדרת Mr. Laline עוצבה בתכליתיות של קונטרסט שחור-לבן, ומותגה באייקון המקטרת (כדי להוסיף לה נימה קצת 'מכופתרת').

המוצרים בסדרת Mr.Laline: פילינג גוף, בושם או דה טואלט, שמפו וג'ל רחצה, דאודורנט סטיק, סבון פנים, קרם פנים, קרם ידיים, סבון שיאה ועוד.

קרליין השיקו את הסבון פנים במקרם ג'ל מקציף עם מברשת ניקוי ייחודית בעלת שערות גמישות ההופכת את תהליך ניקוי היומי לחוויה מרעננת ונקייה. במהלך היום, העור צובר לכלוך המתערבב עם השומן הטבעי ויחד הם יוצרים שכבה המזיקה לעור הפנים, סותמת את הנקבוביות ויוצרת מראה שומני ודהוי לכן החשיבות הגבוהה לנקות את עור הפנים שלנו גם בבוקר וגם בערב לפני השינה. הניקוי עוזר לעור לשמור על בריאותו, מונע סימני הזדקנות מוקדמים ומעניק לפנים מראה צעיר ורענן. מעבדות קרליין פיתחו סבון פנים במרקם ג'ל נעים מועשר בתמצית מלפפונים המעניק תחושת נינוחות ורעננות הנשארת לשעות ארוכות.
הסבון מגיע באריזת שפופרת קומפקטית משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית להשלמת פעולת ניקוי עור הפנים לכן זה מאד נוח, אני תמיד מוצאת את עצמי עם סבונים אחרים שנשפך לי יותר מדי ויש תמיד בלאגן! לכן מאד אהבתי את הצורה שלה ואת יכולת ההקצפה על העור, המגע נעים וגם הריח.
מברשת הניקוי הייחודית בעלת שערות הסיליקון העדינות מאפשרת להגיע לכל אזור בפנים, ניקוי יעיל המסיר כל סוג של לכלוך והצטברויות שומנים בנקבוביות, עיסוי ממריץ המעודד זרימת דם חיונית לתפקוד העור, הסרת תאים מתים ועידוד תהליכי התחדשות בעור, מרענן את שכבת העור העליונה למראה זוהר, וורדרד וחיוני, אינו גורם ליובש ומתאים לניקוי כל סוגי העור, בוקר וערב.
היפואלרגני * מתאים לכל סוגי העור * לא נוסה על בע"ח


חברת נטורל פורמולה השיקו מוצרי שיער מסדרת Ampoule intense: הסדרה מתמקדת בטיפול ושיקום שיער פגום ויבש אשר זקוק לאקסטרא טיפול. הסדרה מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך מפני שהמוצרים מכילים מיקרו אמפולות האוגרות את חומרי ההזנה והשיקום ושומרות עליהם שלא יפגעו עד לשימוש הלקוח. מוצרים עשירים באמפולות שמנים איכותיות, בעלי מרקם עשיר המזינים את השערה ותורמים לשיקום מיידי ובנייה מחדש: שמן היפופיאה, שמן בוראז', שמן עץ התה. ללא SLS וללא פרבנים – פורמולה עדינה המאפשרת שימוש בטוח לשיער שביר.
המחירים של החברה מאד נוחים ומתאימים לכל כיס וגם הרבה פעמים ניפגש במבצעים ברשתות השונות.
המוצרים שבסדרה :
שמפו אמפולה – Ampoule Intense Shampoo
מרכך אמפולה –Conditioner Ampoule Intense
מסכת אמפולה -Hair Mask Ampoule Intense
סרום אמפולה -Serum Ampoule Intense


רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה: סדרת תכשירי הגנה לקיץ , בעלי הגנה גבוהה במיוחד מקרני UVA + UVB ולפי התקן האירופאי המחמיר UVA Balance, הנספגים באופן מידי, בעלי מרקם קליל ומונעים תחושת דביקות. 
בסדרה קיימים שלושה תכשירים : ספריי שקוף, קרם הגנה לפנים 50 SPF ותחליב הגנה 30 .SPF
אני התנסיתי בספריי שקוף להגנה מקרינת השמש 50 SPF - קודם כל מבחינת הריח הוא ממש בסדר! אהבתי שהספריי ללא גוון והוא שקוף לחלוטין כי תמיד אחרי שאנחנו מורחים את הקרם הגנה של ד"ר פישר אנחנו נראים סוג של קספר :)ספריי הגנה בנוסחה חדשנית שנספג במהירות. הספריי אינו דביק ומאפשר כיסוי אחיד ללא צורך במריחה. מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה לעור בהיר ביותר. המוצר הינו היפו אלרגני, עמיד במים, נבדק דרמטולוגית ומסייע במניעת נזקי עור. הספריי עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות וכן מועשר בוויטמין E אשר מזין את העור בלחות.
מחיר - 29.90 ₪ ל-200 מ"ל
וגם התנסיתי בג'ל אלוורה- ג'ל אלוורה תמיד אהבתי ותמי אוהב. ההרגשה של הג'ל הירוק הקרירה על העור. האלוורה מתאים להרגעת העור לאחר החשיפה לשמש. הג'ל מועשר בתמצית צמח האלוורה הטבעית. בנוסף, הוא מסייע בהרגעת העור מפני כוויות, גירויים, גרד, אדמומיות, עקיצות וכו'. מתאים לשימוש בכל שעות היום. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר -שפופרת 100 מ"ל, מחיר: 9.90 ₪ . צנצנת 250 מ"ל, מחיר- 19.90 ₪


מותג הטיפוח הוותיק sebamed, מאז 1957, עם הנוסחה הבריאה לשמירה רמת pH 5.5 של העור אחד המותגים המתאימים לכל מי שמאד רגיש בעור! טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, משיקה מחדש את מותג הטיפוח sebamed הנחשב לאחד המובילים והאיכותיים בין מותגי הטיפוח באירופה משווק למעלה מ-70 מדינות עם מעל ל-50 מוצרי עור מומלצים על ידי רופאי עור!
מוצרי sebamed מאופיינים בנוסחה הייחודית המבוססת על מחקרו של ד"ר מאורר, מייסד החברה. במחקריו גילה כי על השכבה החיצונית של העור יש שכבת מגן (מעטפת החומצה), שמגנה עלינו מפני השפעות חיצוניות כגון מזהמים, חיידקים, חמצון כימי, קרני UV, וקרינה ולכן יש צורך להשתמש בסבון שלא פוגע בשכבה זו. מוצרי sebamed כוללים את הנוסחה המתאימה והבריאה השומרת על רמת pH של העור ובכך שומרת על שכבת ההגנה של העור.
אני התחלתי להשתמש בסבון פנים וגוף לבנתים כסבון פנים והוא פשוט מעולה! אני חושבת שבין הסבונים הטובים שניסיתי עד כה, הוא לא מייבש את העור, הוא מותיר אותו בדיוק כמו שצריך להיות ולא גורם לי לרגישות! אני יודעת שהוא הופך להיות פייבוריט שלי וקבוע אצלי בשגרת טיפוח.
סבון לעור רגיש- אל סבון נוזלי לעור הפנים והגוף סבה מד SEBA MED - לניקוי עדין ויעיל של נקבוביות העור. קומפלקס לחות פעיל של פנטויטין, ויטמינים ואלנטואין המגן על העור מפני יובש. ה- 5.5 pH תומך במעטפת החומצית של העור המגינה עליו מפני מזיקים סביבתיים. טיפול מונע כנגד בעיות עור שונות. מחיר: 29.90 ₪
סבה מד תחליב גוף SEBA MED – תחליב המותאם במיוחד לאקלים הישראלי ומיועד לעור רגיל עד שמן, לשימוש יום יומי לכל המשפחה. מיועד לריענון לאחר המקלחת, לאחר הגילוח ובמיוחד להגנה לאחר השיזוף בשמש ולהקלה במקרה של כוויות שמש בעור. מרפא ומרגיע עור מגורה ומתקלף. תחליב הגוף הינו בעל מרקם עדין ואוורירי, הנספג במהירות בעור ללא תחושת שמנוניות. מכיל: פרו ויטמין B5 המצליח לחדור לעומק העור ומזרז תהליכי ריפוי והתחדשות העור ותמצית קמומיל ואלנטואין המרגיעים מפני גירויים ומותירים אותו רך וגמיש. מחיר: 59.90 ₪
סבה מד שמפו נגד קשקשים - שמפו נגד קשקשים סבה מד בדרגת חומציות 5.5 pH מיועד לכל סוגי השיער לחפיפה יומיומית. השמפו מנקה את הקרקפת מעודפי השומן והקשקשים בעדינות וביסודיות, ואף מעניק תמיכה טיפולית במקרים של סבוריאה, אקזמה ופסוריאזיס. מחיר: 49.90 ₪


חברת הפארמה "כצט" - CTS בעלת סדרת "לקטופיל". זוהי סדרת מוצרים טיפוליים לעור יבש, סדוק ומגורה המבוססים על קומפלקס רכיבים המופקים מחלב.
אני אישית לא הכרתי את הסדרה הזו של כצט ולכן מאד סיקרן אותי לנסות אותה בגלל שהיא בדיוק מתאימה לעור היבש והבעייתי שלי :)
הסדרה היחידה שמוצריה הם בעלי pH 3.5 – רמת החומציות המתאימה והטובה ביותר לעור הגוף. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי בין רכיבים טבעיים המופקים מחלב, ובניהם: לקטווקס, לקטוסרום וחומצה לקטית.
סדרה לקטופיל מאושרת ע"י א.י.ל - האגודה הישראלית לסוכרת.

סדרת לקטופיל כוללת 5 מוצרים: מוס ניקוי טיפולי לפנים, שמפו ומרכך טיפולי נגד קשקשים, תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי וקרם ידיים.
אני התנסיתי בשלושה מוצרים ומה שמאד שימח אותי שהמחירים נגישים. הרבה פעמים בחברות טיפוליות יותר המחירים גבוהים ופה חברת כצט שומרת על סטנדרט גבוהה אבל במחיר נמוך!
לקטופיל - תחליב סבון טיפולי: קודם כל לתכשיר אין כמעט ריח וזה בסדר ולא הפריע לי כי ידוע שמוצרים יותר בריאים לעור אינם בעלי ריח. אני חייבת לציין שכבר מהשימוש השני ראיתי תוצאות! העור הפך להיות נעים יותר ופחות יבש וסדוק והייתי פשוט בשוק! הסבון מאד מומלץ לבעלי עור רגיש ויבש ואני חושבת שאתם תודו לי על כך :)
500 מ"ל - 59.90 ₪.
לקטופיל - תחליב גוף טיפולי: הרבה פעמים בגלל שהעור הוא יבש ומגורה יש קרמים שברגע שאני מורחת אותם על העור הם ממש שורפים לי. התחליב מותאם לעור יבש ולכן איננו שורף ומותיר את העור רך למגע לאורך שעות ארוכות. מוצר נוסף שמאד מומלץ.
 250 מ"ל - 39.90 ₪.
לקטופיל - קרם ידיים טיפולי :  בהתחלה מרחתי הרבה מהקרם ואז הוא לא נספג לי והרגיש לי קצת דביק ומאד התאכזבתי, אבל ברגע שנתתי לו שוב הזדמנות ומרחתי ממש מעט ממנו - התאהבתי בקרם! הוא פשוט מצוין וצריך למרוח ממנו ממש קצת. הוא נספג מהר והעור הרגיש נעים יותר במיוחד באצבעות שהרבה פעמים יבשות אצלי.
100 מ"ל - 34.90 ₪.

כאשר הבנתי שיש במוצרים האלה חלב , זה הרגיש לי קצת מוזר אבל הבנתי שיש מספר יתרונות הבולטים ברכיבי החלב עבור העור שלנו:
· Lactic acid (חומצה לקטית): מהווה 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור. הגוף מפריש את החומצה הלקטית בזמן פעילות שרירים מואצת, כמו גם בכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים. כמו כן, היא מחזקת את תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
· Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה כגון: ויטמינים, חלבונים, סוכרים, מינרלים וויטמינים, ומשום כך משפר ומחדש את מראה העור.
· Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ולכן שומר על הלחות והאלסטיות של העור.



בנוסף "כצט" (CTS) מציעה את סדרת הטיפוח הוותיקה והטובה לעור "גינקו סאי". אומנם היא לא חדשה, אבל היא מושקת מחדש וגם לי היא באמת חדשה, כי לא הכרתי אותה לפני.
מוצרי הסדרה מבוססים על עץ הגינקו הנודע ביפן כעץ החיים בשל עמידתו בכל התנאים הסביבתיים. עמידותו של העץ בפני השפעות סביבתיות קשות, בכל מזג אוויר, קרקע סוג מים, הביאה לשימוש נרחב במרכיביו. מוצרי גינקו סאי הם מהראשונים לנצל את תכונות תמצית הגינקו לקוסמטיקה.
בין המוצרים בסדרה קרם ידיים, קרם רב תכליתי ועוד. המחירים מאד נמוכים וזה מצוין, כי אני שונאת לבזבז המון כסף על מוצר אחד. מעדיפה לקנות כמה מוצרים באותו סכום.
התנסיתי בגינקו סאי קרם רב שימושי: קרם רב שימושי גינקו סאי מספק לעורך לחות ומעניק לו מראה קטיפתי ובריא, מתאים גם לבעלי עור יבש במיוחד. הקרם מגיע בקופסא ענקית עגולה שזה את האמת פחות אהבתי. ידוע כי שמכניסים יד נכנסים איתה מלא חיידקים לתוך הקרם וזה הורס אותו במהירות. אני אישית לוקחת עם מקל פלסטיק את החומר ורק אז מניחה אותו על הידיים ועל יתר הגוף, אבל הייתי שמחה מאד לראות שדרוג של הקרם במשאבה או שפורפרת  :) הקרם מרגיש כקרם לכל דבר, מתייבש מהר על העור, נעים ובהחלט עוזר ליובש. אני בעיקר מרחתי אותו על המרפקים ששם יש תמיד יובש קיצוני וגם בכפות הרגליים.
מחיר ל- 250 מ"ל 19.90 - 25.90 ש"ח.


YVES ROCHER  הגיע לארץ!!! כן כן, סוף סוף! שמעתי עליהם כל כך הרבה ותמיד רציתי לנסות מוצרים שלהם, באמת הגיע הזמן! ממש סיבה למסיבה :)
מי שלא מכירה את המותג, אז הנה תקציר:
איב רושה, בוטנאי שהטבע היה תשוקתו הגדולה, יצר את מוצרי הטיפוח הבוטניים הראשוניים בשנת 1959, בעיירת מגוריו La Gacilly, בחבל בריטני שבצרפת.
YVES ROCHER הינה קבוצה משפחתית ובינלאומית כאחד- משפחתו של מייסד החברה, שחרטה על דגלה את המחויבות ליופי ולטיפוח האישה, מחזיקה למעלה מ 95% ממניות הקבוצה. הקבוצה כוללת 8 מותגים:
Yves Rocher, Petit Bateau, Dr.Pierre Ricaud, Daniel Jouvance, Stanhome, ID Parfum
Kiotis Paris, Flormar.
מאז שנת 1959 המותג Yves Rocher פיתח מומחיות בתחום הטיפוח הבוטני והוא מסוגל להעתיק את מנגנון החיים של הצמחים אל נוסחאות מוצרי הטיפוח היעילים שלו תוך כיבוד הטבע ושמירתו. כיום מותג Yves Rocher מחזיק למעלה מ-50 פטנטים רשומים ומייצר כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה. הגן הבוטני של Yves Rocher ב- La Gacilly משמש בית ליותר מ-1100 זנים שונים של צמחים ומהווה מקור בלתי נדלה לידע בוטני. מקיים שותפויות עם למעלה
מ-400 גנים בוטנים אחרים ברחבי העולם.
מעבר לכך, הבוטנאים והביולוגים של Yves Rocher סורקים את חמשת היבשות בחיפוש אחר תגליות בוטניות וסודות יופי חדשים, תוך הקפדה על שמירת הטבע וכיבודו.

המותג מתמחה במספר קטגוריות: טיפוח הפנים, טיפוח הגוף, מוצרי שיער, איפור ובישום.
המותג הושק בישראל עם מספר חנויות: בקניון איילון, במתחם ביג פאשן אשדוד ובקניון הגדול בפתח תקווה. בהמשך תתרחב הרשת לכ-10 חנויות עד סוף שנת 2016 בנוסף, בימים הקרובים יושק אתר אינטרנט בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי YVES ROCHER וליהנות ממשלוח תוך 3 ימים לכל חלקי הארץ.

טווח מחירי מוצרי Yves Rocher
· מוצרי טיפוח פנים 65-220 ₪
· מוצרי איפור 34-135 ₪
· בישום 29-250 ₪
· מוצרי טיפוח השיער 19-42 ₪
· לקים 28-31 ₪
· מוצרי טיפוח הגוף 10-90 ₪

אני ממש שמחתי לראות שהמוצרים נשארו בתמחור נמוך ונגיש (הרי ישראל ידועה בתמחור גבוה בכל מה שקשור לקוסמטיקה), אשר כולנו נוכל ליהנות ממנו.
קיבלתי מספר מוצרים להתנסות, אבל אני עוד לא הספקתי לנסות אותם. לכן רשמים יהיו בהמשך...


מה דעתכם על המוצרים של איב רושה? כבר ניסיתם משהו?
אשמח לשמוע ותשתפו אותי!

מזכירה לכם שאם עדיין לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
או בדף האינסטגרם - קישור

                                                     נתראה בפוסט הבא
                                                                    אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה