יום שלישי, 21 ביולי 2015

Essence

היי כולם! מה נשמע?


היום אני מקדישה פוסט שלם למותג אהוב ששיגע את המדינה שלנו, אתם מוכנים לפוסט חופר? :) אבל מבטיחה הוא כייפי!מהרגע שהתקיימה ההשקה של המותג essence בארץ בערך לפני כחצי שנה, הסטנדים הענקיים בפארמים פשוט הפכו בשניות להיות ריקים, מלא מוצרים שנשארו פתוחים בסטנדים תמיד אכזבו אותי שבאתי לקנות וראיתי שהרבה אנשים לא אכפתיים פתחו מוצרים חדשים שהם לא טסטרים.. ואפילו בהרבה מקרים קנו את הטסטרים מרוב הלחץ של אנשים. לכן כל פעם שעברתי לי בסניף סופר פארם (ועברתי בהרבה) קניתי לי מספר מוצרים עד שלמעשה אספתי לי כמות נאה מאד של מוצרים וניסיתי אותם תקופה רבה שכעת אני יכולה בלב שלם לכתוב את דעתי על כל מוצר ומוצר. פרט חשוב מאד שכל המוצרים של אסנס לא נוסו על בעלי חיים וזו גם נקודה מאד חשובה!
בנוסף אתמול הייתי בהשקה בארץ של המותג לכבוד קולקציות חדשות שיגיעו בקרוב לארץ (כן יש למה לחכות ... ובסוף הפוסט ישנה הצצה ).

אז קודם כל נעים להכיר- כך אמור להראות סטנד מלא של אסנס בארץ


אני אישית מאד אוהבת את המותג ומכירה אותו כבר ממזמן...בעיקר בזכות המסקרות המדוברות שהרבה פעמים שאנשים טסו לאירופה ביקשתי שיקנו לי בגלל המחירים המצחיקים. ברגע שהתפרסמה הידיעה שהמותג מגיע לארץ, שמחתי מאד ומאז אני רק מכירה עוד ועוד מוצרים שהם מצוינים ובעלי איכות נהדרת!

essence הינו מותג גרמני שהושק בשנת 2002 ע"י חברת קוזונובה העולמית המנוהלת על ידי הבעלים כריסטינה אוסטר דאום וחוויאר גונזלס שבבעלותם גם המותג catrice .
המותג גרם למהפכה בעולם ונמכר כבר ב78 מדינות, ידוע בקולקציות מוגבלות ורבות אשר מתחלפות במהירות מסחררת ובתמהיל מוצרים רחב שכולל מעל 300 מוצרים.
המותג פונה בעיקרו לקהל יעד צעיר יותר בגלל המחירים הזולים שהוא מתומחר בו, המחיר הממוצע של מוצר הוא 11 ₪. אבל זה שהוא כביכול ממותג לצעירות זה ממש לא אומר שהוא רק בשבילן! אלא כולנו יכולים ליהנות מהמוצרים והצבעוניות שלו והשיקיות כל כך מושכת, האריזות של המוצרים ממש מקסימות ולכן ממליצה לכם להישאר איתי עד סוף הפוסט ולקרוא על כל המוצרים שיש ברשותי :)


אז שנתחיל?
אתחיל על המוצרים הראשונים שהכרתי לפני כמה שנים של המותג, איך לא ?! המסקרות שלהם. לי יש 3 סוגים מהם  :


volume mascara - lash princess - מסקרה למראה דרמטי, מעבה ומנפחת את הריסים. המסקרה הזו בין אחת הטובות שניסיתי איי פעם! היא למעשה עושה את כל הפעולות יחד. היא ממש גורמת לריסים להיות מופרדים ולהראות משגע, ממש כמו נסיכה( לא סתם האריזה נראית ככה). כפי שאתם יכולים לראות בתמונה האפליקטור שלה טיפה מעוגל ולא ישר כמו שאנחנו רואים ברוב המסקרות ולכן הנוחות בהנחת החומר היא מקסימלית ומצליחים להגיע איתה לכל אורך הריסים ועד לתחילת הצמיחה שלהם.
(מחיר - 21 שקלים)

crazy volume mascara- I Love extreme - מסקרה בעיקר בשביל נפח והגוון הוא שחור פחם מאד עוצמתי.
כפי שאתם יכולים לראות בתמונה האפליקטור שלה מאד ארוך והקוצים עליו מאד מאד קטנים ובכך נזרק הרבה חומר על הריסים וכך למעשה נוצר מראה הנפח על הריסים . את האמת לי קצת קשה להגיע איתה לכל אורך הריסים ולכן אני עובדת איתה מאד בזהירות ולאט אחרת אני מתלכלכת ממנה. אני חושבת שאם האפליקטור היה קטן יותר זה היה הרבה יותר נוח להנחה ומשפר אותה בצורה דרסטית כי זה רק מה שמפריע לי בה, מבחינת החומר היא מצוינת וגם מבחינת התוצאה.
(מחיר - 16 שקלים)

waterproof multi effect mascara - All eyes on me - המסקרה מעניקה נפח, מפרידה ומעגלת את הריסים ובנוסף היא עמידה במים. אני אישית לרוב שונאת מסקרות עמידות במים בגלל שהן מייבשות לי את הריסים יתר על המידה וגם גורמות לי לנשירה שלהם.
במסקרה זו אני חייבת לציין שלא הרגשתי זאת, אני את האמת הרגשתי שזו מסקרה רגילה ולא עמידה כי לא גרמה לי לחוש כמו עמידה וזה נהדר. היא בפועל היתה עמידה יותר ממסקרות אחרות אבל לא גרמה לכל התופעות לוואי השליליות. כפי שאתם יכולים לראות בתמונה האפליקטור שלה טיפה קצר יותר מהקודמות והקוצים שלו רגילים למדי. מבחינת נראות היא רגילה ביותר כמו רוב המסקרות בשוק, אבל מבחינת זה שהיא לא מייבשת את הריסים היא מנצחת!
(מחיר - 12 שקלים)


מוצר הבא הוא לא מסקרה רגילה אלא אני מתכוונת למסקרה ג'ל לגבות והריסים- המסקרה הזו שקופה ושומרת על עיצוב הגבות והריסים. אני חייבת לציין שעל הגבות היא נהדרת, אני מניחה ממנה ממש קצת והיא מתייבשת יחסית מהר.  אבל גילוי נאות על הריסים זה קצת מוזר לי בכלל כל הג'ימיק הזה ולכן לא התנסיתי בדרך זו.  אני חושבת שכבר שווה לשים פשוט מסקרה עם גוון מאשר מסקרה שקופה :) הקוצים שלה רכים בטירוף ונעימים למגע והיא נוחה מאד למריחה.
(מחיר - 12 שקלים)


ונעבור למוצרי בסיס: מייקאפים, קונסילר פודרות וסמקים


מייקאפים
מייקאפ מוס בגוון 01- קודם כל הגימור של המייקאפ מט. מההתחלה שהנחתי אותו על עור הפנים התלהבתי . גם מהמרגש של המרקם הקטיפתי שלו וגם מהנוחות במריחה שלו , אני מורחת אותו עם מברשת וגם זה לא משאיר לי ככה סימנים של ההנחה כמו אם מניחים בספוגית משולשת לדוגמא. בנוסף התלהבתי גם מהגוון של המייקאפ שהתאים לי בול! (אני בעלת עור בהיר עם תת גוון ורוד וטיפה צהבהב אבל עם נמשים). לגביי העמידות שלו, היא לא רעה בכלל עם טאצ' אפ של פודרה, ללא פודרה לא ממש החזיק אבל זה כל המייקאפים ככה לפחות עליי. המייקאפ הפך למייקאפ היומיומי שלי מפני שהכיסוי שלו בינוני וזה מספיק בשבילי.
(מחיר - 22 שקלים)

מייקאפ מוס בגוון 09- מייקאפ זה יותר נוטה לגוון ורדרד ואני מצאתי אותו שימושי להארות! הוא נהדר לתפקיד זה ועושה עבודה מושלמת. לכל הפנים הוא קצת פחות מתאים לי בגלל שהוא מחוויר לי את העור.
(מחיר - 22 שקלים )

פודרות:
כאן אני חייבת לספר גילוי נאות מצדי. בפעם הראשונה שקניתי את הפודרה מוזאייקה בגוון 01 ממש עפתי עלייה, מאד אהבתי את הנצנצים שהיא הכילה בפנים, בגלל שהיא מנוצנצת בכמות טובה וגורמת לזוהר קל בפנים ומיוחד, לא כמו פנים מפוצצות נצנצים/ שימר שזה פחות לטעמי. אבל לאחרונה התמכרתי לטרנד המט ולכן קניתי את הפודרת מט (כבר תקראו עלייה) ואת זאת טיפה זנחתי, אבל נראה לי שאחזור אליה ממש בקרוב, התגעגעתי :)
(מחיר - 16 שקלים )

פודרה דחוסה בהירה מט בגוון 04 - היא פודרה רגילה לכל דבר, מקבעת את המייקאפ ומבצעת את העבודה נהדר. אין לה כמעט ריח כמו פודרות אחרות שיש בשוק וזה נהדר כי ריח של פודרות זה דבר דיי שנוא עליי. לא חייב לקנות פודרות יקרות כאשר פודרה במחיר כזה עושה בדיוק את עושה עבודה.
(מחיר - 16 שקלים )

קונסילר סטיק בגוון 01- הקונסילר בגימור מט. בהתחלה מאד חששתי לנסות אותו בגלל שאני תמיד משתמשת בקונסילרים נוזליים. הסיבה לכך היא שהעור שלי יבש ובעל קמטוטים מתחת לעיניים ומאד ופחדתי שהוא יבליט את הקמטוטים. א-ב-ל אמרתי לעצמי שאני אתן לו הזדמנות כי בכל זאת קניתי אותו והוא מאד סיקרן אותי. ואכן לאחר כמה ניסיונות איתו , הבנתי שהשד לא מפחיד כל כך והקונסילר בסך הכל עשה את העבודה נאמנה, הוא מתקבע יפה, עמיד ולא הבליט לי את הקמטוטים. בנוסף כמסתיר פיגמנטציה ופצעונים הוא גם עבד לא רע בכלל, אבל אני מעדיפה נוזלים יותר לפצעונים ולפיגמנטציה.
(מחיר - 11 שקלים)

ברונזר שימרי בגוון 20- קודם כל הייתי חייבת לצלם לכם את היופי הזה! אסנס משקיעים גם בנראות המוצרים וזה דבר פשוט מדהים ביופיו, איפור ואריזות יפות לגמרי עושים לי את זה ועדיין במחירים זולים, נו אפשר לבקש משהו טוב יותר מזה?!  הברונזר עם נצנצים שימרים ולכן מי שאוהבת את המראה המנוצנץ זה בול בשבילה, אבל מי שפחות אוהבת אז שתוותר על המוצר.
(מחיר - 16 שקלים )


פודרת מטאוריטים מהסדרה cookies & cream - נקרא לזה חיקוי של גרלן? דווקא זה חיקוי לא רע בכלל במחיר זיל הזול. יש לי את הפודרה כמובן של גרלן ולכן אני יכולה להגיד בוודאות לאחר השוואה שזה באמת חיקוי לא רע בכלל. הגוונים בפודרה של אסנס יותר נוטים לורד, אבל יש הרבה שימרים ולכן התוצאה עדינה מאד ומקסימה בעיניי.
(מחיר - 19 שקלים )

סמקים:
סומק מהסדרה cookies & cream בגוון 01 cakepop that's top! - אחת הסדרות הכי טובות שנתקלתי בהן של אסנס, כמעט כל המוצרים מהסדרה הזו מעלפים! ולגביי הסומק- הצבע שלו עם פיגמנט מטורף, בתמונה הנחתי ממש טיפה והוא ישר בולט. הגוון שאני בחרתי הוא פיצ' קורלי משגע. אני פחות מתחברת ופחות גם מתאים לי גוונים ורודים ולכן הגוון הזה מושלם עליי! הוא גם מאד אופנתי ומומלץ
(מחיר - 16 שקלים)

סומק חדש שיצא לאחרונה בגוון 80 autumn peach - סומק זה יחסית מאד מזכיר את הסומק הקודם שהזכרתי, הוא שונה  בכך שהוא טיפה יותר בהיר ויותר שימרי. לכן שוב אם את בענייני מט - תבחרי את הסומק הקודם.
(מחיר - 16 שקלים)


ונעבור לצלליות ובסיס לצלליות(פריימר)


הבסיס הנוזלי(פריימר) של אסנס הוא סיפור אהבה מבחינתי. קודם כל מאד קשה להשיג אותו בפארמים מפני שהוא תמיד נחטף ולכן אני ממליצה לכם שברגע שאתם רואים אותו מיד תקנו סטוק ממנו! מבטיחה לא תצטערו. הבסיס הזה כל כך מדובר בכל מקום אפשרי ובת'כלס בצדק. הוא מצוין ובמחיר מעולה, עמיד, לא מבליט קמטוטים וגורם לצלליות להישאר עמידות להרבה זמן . תחליף מעולה וזול לפריימרים יקרים שאני משתמשת, ממליצה בחום!
(מחיר - 16 שקלים)

צללית מטאלית בגוון 18 choco chic - הצללית בגוון ברונזה עם נצנצים והרבה נצנצים :) היא משמשת אותי בבילויים בעיקר לערב. אני מרגישה שלעבודה היא קצת יותר מדי מנוצנצת בשבילי אבל מי שאוהבת יאללה שתלך על זה! הגוון מאד אופנתי ולכן מומלץ שיהיה לכל אחת מאתנו בתיק האיפור שלה. הצללית כפי שאתם רואים בתמונה בעלת פיגמנט מצוין ומעל הקונסילר הנוזלי העמידות מעולה.
(מחיר - 15 שקלים)

צללית 02 metal glam - צללית בגוון כסף עם נצנצים וגם כאן הרבה נצנצים .הצללית מאד יפה גם בהנחה רק בפניי עצמה אבל טיפ ממני, היא נותנת שדרוג מעל צלליות אחרות. הצללית הזו הופכת כל לוק איפור מרגיל ל- וואו ולכן אני ממליצה לנסות זאת ואתם תודו לי. הצללית כפי שאתם גם רואים בעלת פיגמנט מצוין.
(מחיר - 15 שקלים)

צללית 3d  irresistible smokey eye - הפיגמנט של הצללית גם כאן נהדר ואני מאד אוהבת שיש  2 צבעים שמתאימים אחד לשני ויש אפשר לשלב אותם על העפעף, בלי לחשוב יותר מדי מה מתאים למה. הגוונים הם אפור כהה ואפור בהיר. מבחינת עמידות הרגשתי שהיא טיפה פחות עמידה מהסוג צלליות הקודם.
(מחיר - 16 שקלים)

צללית 3d  irresistible fullmoon flash - הגוונים הם אפור וגוון שמנת (האפור מאד מזכיר את הצללית ממיקודם)
(מחיר - 16 שקלים)

צללית מהסדרה cookies & cream גוון 01 so hot donut - צבע  של הצללית משגע , אין לי מילים! תסתכלו על הסווטץ... צבע אופנתי, מתאים להרבה סגנונות של לוק ומחמיא לכל אחת מאתנו.
(מחיר - 16 שקלים)

עפרון ג'מבו מהסדרה cookies & cream  בגוון 02 yummy yummy - את האמת העיפרון קצת איכזב אותי.. מאד ציפיתי לנסות אותו בגלל שכל שאר המוצרים מהסדרה מאד אהבתי. אבל זה שהמגע שלו לא כל כך רך ונעים מאד הפריע לי, ואת האמת גם לצבע פחות התחברתי. מבחינת עמידות היא חלקית ביותר.
(מחיר - 12 שקלים)


נמשיך עם עפרונות עיניים


עפרון עיניים כחול בגוון 26 beach bum - הגוון כחול ים , אני אישית מאד אוהבת להניח עפרונות בגווני כחול מתחת לקו המים (בתוך קו המים אני פחות אוהבת, שם אני מניחה לרוב או שחור/ לבן). העמידות שלו טובה מאד, המריחה רכה ונוחה ובשביל מחיר כזה , אם היו עוד הרבה צבעים הייתי בהחלט קונה את כולם.
(מחיר - 6 שקלים)

עפרון עיניים טורקיז בגוון 25 feel the mari time - הגוון טורקיז ירקרק , עמידות טובה מאד.
(מחיר - 6 שקלים)

עפרון ג'ל עמיד במים חדש שיצא בגוון black blaze 01- הגוון שחור פחם, יכול לשמש כעפרון עיניים/ איליינר. העיפרון מאד רך, יותר רך מהסוג הקודם. נמרח בקלות וגם נעים למגע. אני הנחתי אותו על קו העין והעמידות מצוינת!
(מחיר - 16 שקלים)

עפרון ג'ל עמיד במים חדש שיצא בגוון blue lagoon 04 - הגוון טורקיז כהה (כהה יותר מהטורקיז הקודם) לדעתי הצבע הזה משגע! אני מאד אוהבת את הגוונים המיוחדים האלה. יש בו מן ברק מטאל כזה ולדעתי זה צבע מאד מוצלח! גם צבע זה יכול לשמש כעפרון עיניים/ איליינר אבל לדעתי קצת פחות שימושי באיליינר בגוון זה.
(מחיר - 16 שקלים)



נעבור לשפתונים ועפרונות שפתיים


את האמת אין לי הרבה מה לפרט כאן , כי התמונות מדברות בעד עצמם. גם האריזה יפה (כמו שאמרתי כל מוצרי אסנס מהממים) וגם החותמת של המותג על השפתון זה מקסים מקסים! זה כמו החותמת שיש לשאנל וזה פשוט משרד יותר ואני אוהבת את זה! (אם תרצו לראות את השפתון של שאנל, כנסו לפוסט " על מעצבים ומה שבניהם".
השפתונים קודם כל מאד לחותיים ולא מייבשים את השפתיים, אפילו שהם לחותיים, עדיין יכולת העמידות שלהם לא נפגמה וזה יחסית ייחודי, כי אין הרבה שפתונים כאלה בשוק.
בנוסף אציין כי בתור אחת שרגישה מאד לריחות (אם אתם עוקבים אחרי אז אתם כבר יודעים זאת) אז קשה לי להניח על שפתיי שפתונים עם ריחות דומיננטיים. אני שמחה לספר שלשפתונים של אסנס אין כמעט ריח והם גם מאד עמידים! אפילו אחרי אוכל ושתיה (לא אוכל שומני) הם שרדו ממש יפה.



לגביי העפרונות שפתיים ישנן 2 אפשרויות. או להניח אותם ומעליהם שפתון ואז העמידות היא מקסימלית או רק להניח אותם ואז זה למעשה יהיה השפתון שלכן. אני אישית אוהבת את שתי האופציות ואת האמת האופציה השנייה( להניח רק את העפרון כשפתון) מאד אהובה עליי בימים חמים במיוחד.
אני מאד מקווה שאתן כבר לא משתמשות בעפרון כתוחם בחוץ כהה ואז ממלאות את השפתיים עם שפתון בהיר כי זה כבר ממש ממש לא אופנתי... ככה הלכו בשנות ה80 ואנחנו כבר ממש לא שם :)



נושא הגלוסים הוא נושא קצת מורכב מבחינתי. יש לי בעיה עם הדביקות שגלוס מייצר אבל מצד שני אני אוהבת את הזוהר הקליל והמראה שלו על השפתיים. לכן אני כמעט ובקושי מניחה על שפתיי גלוסים, אבל מדי פעם ככה זה קורה :)

הגלוס בגוון velvet rose 5 - מאד הפתיע אותי לטובה! הוא בקושי דביק והגוון שלו ממש לטעמי, הוא בהחלט הפך להיות גלוס אהוב, מה שלפני לא היה קיים. טיפה מפריע לי הריח שלו. מתוק כזה למדי, אבל לא נורא אני מתרגלת מהר אליו.
(מחיר - 14 שקלים)

הגלוס בגוון very berry 3- את האמת איכזב אותי, הוא מאד דביק וגם ציפיתי שהגוון יהיה מסוים והוא לא ממש מה שחשבתי לכן אני אישית פחות התחברתי אליו, אבל אולי אתן כן , אם אתן אוהבות גוון ממש עדין (תציצו בתמונה) זה הגלוס בשבילכן.
(מחיר - 14 שקלים)

לגביי הגלוס שבשפופרת גם יחסית הוא לא כל כך דביק, אבל כפי שרואים הוא כמעט שקוף לגמרי, לכן הוא מתאים לימים שאין כוח כמעט להתאפר, להניח אותו בלי ממש להשקיע כמו שפתון וזהו השפתיים כבר מקבלות שדרוג קל.
(מחיר - 10 שקלים)


ואיך אפשר בלי לקים


הלקים מימין למעלה הוזכרו כבר בפוסטים קודמים, אז אתם מוזמנים לקפוץ ולבקר שם: "לקים לקים ועוד לקים"        "לקים מהממים ומטריפים וגם טרנד חדש"
(אציין רק כי הם נוחים למריחה, צבעים מקסימים ממש ועמידים יחסית)
(מחיר- 9 שקלים)

לק בגוון 18 -that's my pop cake - לק שקוף עם עיגולים בצבע בורדו ובנוסף מקלונים ארוכים בגווני כסף ובורדו.
(מחיר - 11 שקלים)

לק נצנצים 3d-  לשכבה מעל לקים אחרים או כלק בפני עצמו- לק צבעוני, כייפי לעין ואני ממש ממליצה עליו!
( מחיר- 11 שקלים)

לק נצנצים שמנת שנחשב כtop cote - יכול להיות גם לדעתי כשכבה בפני עצמה לכל מי שאוהבת לקים עדינים. אני מקווה שאפשר לראות בתמונה, כי ממש קשה לראות אותו, במציאות רואים יותר.
(מחיר- 11 שקלים)


כל השאר שמופיעים אלו הם לקים טיפוליים נקרא לזה
pro white glow- מלבין ציפורניים, ניסיתי אותו והוא באמת מלבין! תקשיבו זה מוצר מטורף! כל מי שעם ציפורנים צהבהבות , אני ממליצה לצאת עכשיו לפארם הקרוב ולקנות.
(מחיר- 11 שקלים)

xxl nail thickener - תכשיר לעיבוי וחישול הציפורניים, עמיד נגד חריצים ומחזק ציפורניים חלשות. כמו כל מחזק ציפורנים, אבל זה באמת במחיר טוב ואכן שיפר את מצב הציפורניים שלי.
(מחיר - 11 שקלים)

gel look - תכשיר הנותן גימור ללק ממש כמו ג'ל לק, גורם לברק עצום ולהעצמה של נראות הצבע של הלק.
(מחיר - 11 שקלים)

tip painter- לק לקצות הציפורניים. מתאים לפרנץ מניקור או למי שסובלת מציפורנים קצת צהובות ורוצה שהחלק בסוף של הציפורן יהיה לבן.
(מחיר - 9 שקלים)

נמשיך עם אקססוריז


מחדד חדש שיצא לאחרונה- קיים ב6 צבעים מגניבים והוא עם 2 צדדים- גם לעפרונות הדקים וגם לעבים. הוא קטן וחמוד, לא תופס הרבה מקום בתיק האיפור ולכן הפך להיות קבוע אצלי.
(מחיר - 6 שקלים)

מברשת סומק ורודה וחמודה! מאד נעימה, מניחה את הסומק בצורה עדינה.
(מחיר -10 שקלים)


פצירה מסדרת cookies & cream -  היא מאד קטנה ומתאימה "לזרוק" בתיק לשעת הצורך.
(מחיר - 6 שקלים)

ונקנח עם מוצרי הטיפוח של החברה


מסיר איפור עיניים גם לאיפור עמיד - את האמת אני עוד לא ניסיתי אותו  ולכן לא יכולה עדיין לדווח. אעדכן בהמשך.
מחיר- 15 שקלים)

פילינג גרגרים מסדרת pureskin- ג'ל עדין במיוחד עם חלקי פילינג רכים המנקים על העור ביסודיות. נותן מראה לגוון העור מט וחלק. בנוסף נלחם באופן פעיל בכתמים ובנקודות שחורות ומונע את הופעתם של חדשים.
(מחיר- 15 שקלים)

ואחרון חביב קרם לחות לכפות הידיים והציפורנים מסדרת cookies & cream- קודם כל אני חייבת להתייחס לאריזה המקסימה שלו והציורי מאפינס לא סתם מופיעים שם- הסיבה לכך היא שהקרם בריח של מאפינס!!! ריח מתוק שבא לי לאכול ולהסניף את הידיים כל הזמן. המצאה גאונית :) לדעתי מוצר חובה לכל אחת מאתנו!
הקרם מרכך את הידיים בצורה טובה וגם את העור מסביב לציפורניים שהוא תמיד קשה יותר. נספג במהירות.

אשאיר אתכם עם טעם של עוד, אתמול הייתי בהשקה של המותג והנה הצצה לקולקציות החדשות שאמורות להגיע ממש בקרוב אלינו:


וקצת מתוקים ויופי


והנה אני מחזיקה את הלק האהוב עליי, שהופיע פה למעלה בפוסט :)

אז הטיפ שלי לפוסט זה: שלא חייב תמיד לקנות הכל במחירי יוקרה, אלא לפעמים מתחת לאף מסתתר לו מותג מעולה במחירים זולים ומצחיקים שמי היה מאמין שהמחירים האלה יהיו אצלנו בארץ :)

זהו פוסט ארוך זה הסתיים, וואו לקח נצח אה ?! :)
                             
                                      אוהבת רותם


גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה