יום שישי, 14 באוגוסט 2015

מה בתיק האיפור שלי בעונת הקיץ

היי לכולם
מה שלומכם?
היום אני הכנתי לכם הצצה לתיק איפור שלי שמלווה אותי כל יום בקיץ. בקיץ הדגש יותר על טיפוח מאשר איפור בגלל שבחום הזה אני פחות אוהבת להתאפר בכמויות, אלא מניחה BB קליל ושפתון וזה משדרג את הלוק :)

אז שנציץ?


אתחיל עם מוצר חובה עכשיו בקיץ הלוהט שמתרחש בימים אלה במדינתנו! קרם הגנה spf30 לעור פנים רגיל עד יבש של חברת SeboCalm - חובה למרוח על בוקר קרם הגנה על עור הפנים, אומנם אני עובדת כל היום במשרד סגור, אבל ההליכה מהרכבת למשרד עורכת כרבע שעה וישנה חשיפה לשמש. אנשים הרבה פעמים שוכחים את העובדה הזו שגם בדרך קצרה נשרפים ולכן חשוב להתמרח ולהיזהר.
אתחיל ואדבר על האריזה הנוחה שגם לא תופסת נפח בתיק ובגלל שהאריזה שפורפרת זה מאד נוח ומהיר למרוח את הקרם. הקרם בעל ריח קצת של קרם הגנה כמו של ד"ר פישר אבל זה נעלם ממש תוך שניות ספורות. הקרם מגן משני סוגי הקרניים המזיקות uvb uva שזה  נהדר וגם spf30 זה מאד מכובד! הקרם מכיל צמח אלוה ברבדנסיס להרגעת העור ומינרלים מים המלח להגברת לחות העור. הקרם נמרח במהירות ולא מותיר עור שמנוני ולכן אני מאוד אוהבת אותו ואני הפכתי אותו למוצר קבע אצלי בתיק.
אל תשכחו למרוח את הקרם לפחות חצי שעה לפני שאתם נחשפים לשמש, בשביל לתת לו להיספג בעור הפנים וכך הוא יגן על עורנו בצורה הכי אפקטיבית.
(מחיר : )


לאחר שאני מורחת את הקרם הגנה אני נותנת לו להיספג לפחות 10 דקות ואז אני מורחת את המייקאפ הקליל של Guerlain מסדרת מטאוריטים - משמע BB cream. המוצר הזה ספציפי חדש יחסית בארץ הגיע לפני מספר חודשים ומאש שקניתי אותו, התאהבתי בו ונטשתי את הbb הרגיל של גרלן. מודה שיש ימים שאני רוצה כיסוי גבוה יותר אני משתמשת במייקאפים רבים וטובים שיש לי ( רק עכשיו פתוחים לי יותר מ7 מייקאפים), אבל איכשהו אני כל תקופה "נדבקת" למוצר מסוים ואז עוברת הלאה להבא בתור.
המייאקפ בעל glow עדין ומשגע שחוסך לי בעצם לבצע הארות שאני רוצה לחסוך זמן בבוקר, מעניק כיסוי קליל, מטשטש ברמה בינונית ובעל מקדם הגנה של spf25- אני יודעת שזה מצחיק שאני שמה קרם הגנה ואז גם אותו. אני פשוט אוטומטית מניחה כל בוקר קרם הגנה ולא תמיד שמה ספציפית את המייקאפ הזה ולכן הכפילות, אבל בתכלס להזיק זה לא מזיק.
מתאים יותר לנשים בעלות עור במצב יחסית טוב אשר לא זקוקות לכיסוי גבוה.
(מחיר: 219 שקלים, אבל יש 15 אחוז הנחה עליו באפריל הרבה פעמים).


מוצר הבא שהוא להיט וכל הסדרת גוונים מהממת-  השפתון מקולקציית קיץ 2015 - Long Lasting Liquid Lipstick של חברת Ofra cosmetices קודם כל אני חייבת לציין שאני פשוט מאוהבת בחברה הזו, אני חושבת שיש לי את כל המוצרים שלהם!! המוצרים פיגמנטים, מוצלחים והשפתונים משגעים. בעלי מרקם חמאתי, רכים ולא מייבשים את השפתיים והכי חשוב הם עמידים ומחזיקים מעמד גם אחר אוכל ושתייה (כמובן מאכלים יחסית יבשים ולא דברים שמנוניים). השיטה שלי למרוח את השפתונים בשביל שהם יחזיקו הכי הרבה זמן : למרוח שכבה ראשונה יחסית דקה ולתת לה 2/3 דקות להתייבש. לאחר מכן להניח עוד שכבה הפעם עם יותר חומר ולתת לה להתייבש וזהו אז השפתון יחזיק הרבה יותר זמן :)
אם אתם רוצים לקרוא עוד על מוצרי עופרה יש פוסט שכתבתי בזמנו שמוקדש רק להם (אתם מוזמנים להציץ- קישור לפוסט ofra cosmetics.
אם אתן מאפרות מקצועיות בעלות תעודה אני ממליצה לכן לקנות את השפתון מקולקציית קיץ 2015 - Long Lasting Liquid Lipstick באתר של עופרה או בחנות מפני שיש הנחה משמעותית אבל אם אתן לא, אל דאגה! כי השפתונים נמכרים באתר גילטי (קישור לשפתון באתר גילטי) ויש שם מלא מבצעים והטבות שוות במיוחד!
מי שלא מכירה את האתר זה הזמן! האתר הוא אתר קניות קוסמטיקה אינטרנטי ישראלי עם מעל 60 מותגים שחלק מהם אי אפשר להשיג ברשתות הפארם (מותגים חדשים באתר FLORMAR , PAYOT , AMIKA  ועוד). האתר מאד בעד שימור לקוחות ולכן יש תכנית נאמנות של לקוחות חוזרות מקבלות הנחות עד 10% לקניה. ישנו ערך מוסף באתר שזה משהו מאד ייחוד שישנם מלא טיפים וסרטונים המפרטים על הטרנדים המובילים בארץ ובעולם.
ניתן לבצע רכישות באמצעות כל כרטיסי האשראי וגם ב- PayPal ומשלוח חינם עד הבית בכל קניה מעל 150 ₪ ולרוב אני מדגישה כי המשלוח מגיע לכל רחבי הארץ תוך יום יומיים בלבד! השירות לקוחות של האתר מצוין והלוואי שהרבה חברות ילמדו ממנו.
(מחיר שפתון :97 שקלים)


וקצת סווט'צים כי אי אפשר בלי של גוון panama המושלם! הוא מתאים גם לבהירות עור וגם לכהות עור. משגע לקיץ ומשדרג כל לוק. אם אתן רוצות שיראו אתכן ממרחקים זה הגוון המיועד לכך! כל המבטים יהיו מופנים רק אלייך ;) הצבע קייצי ומרענן ומתאים ממש לעכשיו.


האם תרצו לראות עוד גוונים שיש לי ?
אם כן אשמח שתשאירו תגובה או תשלחו לי הודעה בפרטי.



בנוסף באתר גילטי כמו שציינתי תוכלו למצוא את המוצרים של חברת Amika. התיק איפור שלהם מקסים, צבעוני ומתאים לקיץ ונותן אווירה כייפית ומרעננת. בנוסף אני משתמשת ב2 מוצרים של החברה : קרם לחות משמן אובליפיחה והשמן טיפולי מועשר גם מסדרת האובליפיחה. במהלך היום השיער תמיד מתחיל לאבד צורה וזה הזמן להחיות אותו. אם השיער שלי מאבד לחלוטין צורה אני מעדיפה למרוח עליו קרם לחות לאורך כל השיער ואז הצורה שלו חוזרת והשיער נראה שוב חיי ורענן. אבל אם השיער בעל יותר שערות כאלה שקופצות והשיער נראה כמו עם חשמל סטטי ומתחיל להראות מאט וחסר חיים אני מעדיפה למרוח בעדינות בעיקר על קצוות השיער, קצת על אורכו את השמן והוא בשנייה מחזיר ברק וחיות לשיער. לבעלות שיער יותר שמנוני או קרקפת רגישה אני ממליצה למרוח קרם לחות לשיער ולא שמן , השמן יותר בעייתי למי שיותר רגישה או בעלת קרקפת שומנית. למוצרים יש ריח נפלא שמחזיק מעמד גם לאחר מריחה - ואני ממש אוהבת שהשיער מריח טוב.
(קישור לשמן באתר - מחיר 36 שקלים לגודל מוקטן , קישור לקרם לחות באתר - 81 שקלים ל500 מ"ל)


בנוסף מממש בימים אלה אמור להגיע הלהיט החדש- שמפו היבש של חברת אמיקה ואני כל כך ממתינה לו!!! אתם יודעים שמפו יבש פשוט מתיזים על השיער כשהוא יבש ואז השמנוניות נעלמת, הנפח והנראות הכללית חוזרת לעצמה. זה פתרון נהדר בין חפיפות


קרם ידיים של חברת AHAVA מסדרת DEADSEA WATER: אתחיל עם האריזה המשגעת והוורודה של המוצר שישר שבתה את ליבי, עם הנצנצים המקשטים את השפופרת - ממש אהבתי!!! אין מה לעשות גם החיצוניות של המוצר חשובה ואני מאד אוהבת מוצרים שהאריזה שלהם יפה! ועכשיו אעבור גם לתכולת המוצר שגם היא לא פחות ממצוינת!  הקרם בעל ריח מטריף וחושני של קקטוס ופלפל ורוד, מתקתק אבל לא בצורה מחרידה אלא בדיוק במידה הנכונה. הקרם נספג במהירות ומותיר עור רך ונעים. הקרם מועשר בתמצית מינרלים ייחודית למוצרי חברת אהבה אשר מקורה בים המלח אשר מגינה על הידיים בפני נזקי מזג האוויר גם בחורף וגם בקיץ. ים המלח ידוע כספא הטבעי הגדול והעשיר ביותר בעולם. עוד בעת העתיקה, משך אליו מיליוני מבקרים שביקשו לטבול במימיו העשירים במינרלים, ולחוות את סגולות הריפוי והיופי שמעניקים מי ים המלח לעור וגם כיום ים המלח הוא מקום תיירותי מפורסם אשר כולם קופצים לבקר בו. המוצרים של החברה מעולים ומצוינים לעור ואת המוצר הזה אני מאד אוהבת גם בגלל הריח, התחושה שהוא מותיר והמחיר הנוח שלו!
(מחיר  66 ₪ לתכולה של 100 מ"ל)



אם משתמשים קבוע בקרם ידיים, צריך גם להשתמש בקרם גוף. אני מכורה לקרמי גוף של ויקטוריה סיקרט (מי שעוקב אחריי הרבה זמן כבר יודע זאת) ובאמת שאין לי הרבה מה לומר חוץ משאני ממש אוהבת את מוצרי החברה, הם עמידים, מריחים נפלא וכל הזמן מתחדשים בריחות וזה כיף ממש! לדוגמא פוסט שכתבתי על מוצרים של החברה - קישור
(עלות הקרם: 70 שקלים בערך או 10 דולר בחו"ל)
אפשר גם לקנות את מוצרי ויקטוריה סיקרט במחירים מאד נוחים, יש מלא מבצעים ושווה להציץ ולבדוק.
 באתר של גלאם גורו- קישור , אם אתם לא מכירים את האתר. זה גם הזמן להכיר! החברה בבעלותה של שירלי המקסימה שהחדרה לשוק עם קופסאות היופי המיוחדות ועם הזמן בנתה אתר לקניית מוצרים ייחודיים יותר וגם מוצרים יותר עממיים במחירים נוחים לכולם, יש מבחר עצום של חברות ומוצרים ולכן כדאי לבקר באתר. בנוסף יש מבצעים ותוכנית שותפות שכוללת גם הנחות.


ומוצר אחרון חביב שגם בהתארגנות היומית שלי איתו אני מסיימת- בושם , והפעם אני רוצה להכיר לכם את הבושם החדש Olympéa של Paco Rabanne. הריח של הבושם מתקתק וחזק , עמיד מאד על הגוף ונשאר לאורך זמן. מי שלא אוהבת מתוקים (כמוני) אני עדיין ממליצה לה להריח אותו ואני בטוחה שהיא תאהב, כי השילוב של הריחות גורם לניחוח להיות מיוחד מאד וריח שעד כה לא הרחתי באף מוצר ! בכלל הניחוח של הבושם מותיר מן שובל כזה חזק שאין סיכוי שכל גבר בסביבה לא יסתחרר ולא יתבלבל! הריח גורם לכולם להסתובב ולשאול מהיכן הריח המטריף הזה, לכן אם את רווקה זה הבושם בשבילך שיגרום לכל הגברים בסביבה להתבלבל :)  
מאז 1969, בשמי פאקו רבאן הם המובילים והחדשניים ביותר ומלווים נשים וגברים דרך עולם הפנטזיות שלהם. בשמים אייקונים. משקפים סגנון מודרני במיוחד: Black XS לאישה,  1 Million ו- Lady Million ועוד.
ב- Olympéa, פאקו רבאן כותב פרק חדש. נשי. פאקו רבאן דמיין חושניות מיוחדת, בפניה אף אחד לא יכול לעמוד. קליאופטרה המודרנית היא המלכה של המלכות, האישה של כל הניצחונות, האייקון המוחלט. ניחנה בכל הכוחות, היא בוחרת את הגיבור שלה על מדרגות האולימפוס. סוג של אלה, אבל אישה מעל הכל. אישה אלוהית. הבושם החדש Olympéa משקף אותה הגישה בשילוב אמיץ של קודים עתיקים עם אסתטיקה מודרנית במיוחד. הפעם, העיצוב אינו בעל השראה ישירות מחפץ אך משקף סימבולים חזקים. עיגול מושלם, בדומה לקמעות הקדושים ופסלים אלוהיים. בשילוב כתר מתכת. לאורך, הטבעת מעניקה תחושת ניצחון. לרוחב, החתימה מביאה לתודעה את סמל כנפי היוונים. ניקה (Nike), שבמיתולוגיה היוונית היה אל שסימל ניצחון, על פני כל היבשת. משמעות קלאסית ואומנות מודרנית משתלבים יחד באיזון ובאומץ.
הריח הוא מעורב עם תווי וניל מלוח והרעננות של תווים פרחוניים ומנדרינה ירוקה המעוררת את החושים, תוך ערבוב עם  פרחים כמו לילי ויסמין- יחד משאירים בושם מאד דומיננטי הנשאר לאורך היום על העור.
תמצית הבושם הינה יצירה לחוש הריח. להדגשת הפורמולה המקורית של ה-e.d.p (או דה פרפיום) ולהעניק לבושם עוד יותר אינטנסיביות. לכך שילב יחד לוק אלמנטים יוקרתיים: יסמין, עבור הפן הפרחוני ווניל לתוספת טהורה וחמה. חתימה חזקה. ניחוח שלא ניתן לשכוח.
עם הבושם הגדול, קיבלתי גם את הבושם המוקטן שהוא נכנס לתיק איפור וכל פעם שהוא מסתיים אני ממלא מהבושם הגדול. נוח ומעולה לסחיבה בתיק, כי בושם בגודל מלא אין סיכוי שאסחוב איתי רק מהפחד שיישפך או יישבר :(
(מחיר 50 מ"ל – 299 ₪ e.d.p )
80 מ"ל – 389 ₪ e.d.p



הטיפ שלי לפוסט זה שצריך למצוא מספר מוצרים שמאד אוהבים שילוו אתכם במשך תקופה ולמעשה כל כמה זמן להחליף מוצרים וככה לגוון וליהנות מתמהיל שונה ומתחלף. אני בערך כל מספר חודשים מחליפה את התכולה בתיק (בנינו גם לרוב היא כבר מסתיימת ואז זה יוצא בדיוק בזמן).

אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן
אם אם לא עשיתם לייק לדף האינסטגרם שלי זה גם הזמן

נתראה בפוסט הבא
                        אוהבת רותם


**חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה


http://www.guilty.co.il/?greferral=thebeautyandthetip
http://www.glamguru.co.il/?ref=21

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה