יום שבת, 12 בספטמבר 2015

3perfume and 1 favorite

היי לכולם מה שלומכם??
לאחרונה נחתו בפתח ביתי 3 בשמים מיוחדים, שכל אחד שונה לחלוטין מהאחר!
אני חושבת שבישום זה נושא מאד אינדיבידואלי בגלל שכל אחד אוהב ריח שונה ורמה שונה של החזקה שהניחוח משאיר.
לכן אנסה לתאר את הניחוחות של הבשמים בפוסט זה בצורה אובייקטיבית, אך למרות זאת אתן את הבחירה האישית שלי לפי מה שאני כמובן אוהבת :)







אתחיל עם בושם שהכי אהבתי מבין השלושה.
בושם שמנמן ולבן עם קריסטלים ורדרדים המקושט עם צווארון טבעת בגוון ורוז זהוב , הלא הוא הבושם החדש של בריטני ספירס בהשראת קולקציית הלבשה תחתונה : fantasy BRITNEY SPEARS™ Intimate Edition
קודם כל אתחיל בזה שכבר האריזה של הבושם שבתה את ליבי והיא כל כך מהממת שאי אפשר להתעלם ממנה! הבושם גורם לי לתחושה של משהו טהור ונקי, הנצנוץ של הבקבוק הלבן ושל הקריסטלים עושים טוב על הלב ומשדרים רוגע.

בשנת 2004, בריטני ספירס השיקה לראשונה את הבושם האייקוני fantasy BRITNEY SPEARS™. הוא שיקף את האישיות העליזה והחושנית של בריטני, ונותר רב מכר במשך 10 שנים. בחלוף עשור, בריטני מוכנה כעת להעניק למעריצים שלה הצצה לצד החושני והאינטימי עם הבושם החדש fantasy BRITNEY SPEARSTM Intimate Edition . במקביל בריטני השיקה את קולקציית ההלבשה התחתונה שלה ולכן משם הבושם מתקשר לנו.

הניחוח של הבושם מתקתק אבל לא מתקתק חזק, אלא בדיוק במידה הנכונה! הוא רומנטי ומפתה ויש בו תווים פרחוניים חושניים ומתוקים. השילוב תערובת של ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון איטלקי חושף תו חושני. לב הבושם עם שושנת העמקים, יסמין מעודן וסוכר חום, בנוסף מורגש כאן וניל, ומושק לבן מרקדים בבסיס הבושם.

אני חייבת לציין ומי שכבר עוקב אחריי הרבה זמן בבלוג, יודע שאני בכלל לא מחובבת הריחות המתוקים. אבל פה השילוב של הוניל והלימון שאני אוהבת עם שאר המרכיבים יוצרים הרמוניה מיוחדת במינה שממש ממש אהבתי!
הבושם הזה בהחלט האהוב עליי מכל השלושה שאני ניסיתי לאחרונה ומוזכרים בפוסט זה! הוא הפך להיות הבושם היומיומי שלי והותיר בשמים אחרים מאחור :)
בנוסף לגביי מחיר הבושם: 199 שקלים ל100 מ"ל שזה מחיר מצוין אשר מתאים לכל כיס ולא קורע לנו אותו ! שזה גם נושא חשוב ורלוונטי בקניית בשמים. אני אחת שכל יום מתבשמת ולכן הבשמים מסתיימים אצלי מאד מהר ובושם שעולם בממוצע 500 שקלים לא קל לממן בתקופות קצרות

אסכם ואומר לבריטני ספירס - שאפו על הבושם מכל הבחינות! מחכה כבר לבושם הבא ומקווה שלא אצטרך לחכות שוב עשור :)


הבושם הבא של Michael Kors  מהסדרה החדשה של בשמי ה Gold.
הושקו 3 בשמים יוקרתיים בסדרה במראה והשראת הזהב. הזהב דומיננטי באריזה המהודרת, אריזה המשדרת יוקרה וייחוס אצילי. המחשבה מאחורי האריזה נראית מאד מדוקדקת וחשובה ואכן מייקל קורס ידוע שכל מה שהוא עושה - הוא מושלם ללא יוצא דופן.
זהב צהוב- 24K BRILLIANT GOLD  לנשים זוהרות שאוהבות ניחוח מנדרינה כתומה, פרחים טריים ותווים עציים.

זהב לבן- WHITE LUMINOUS GOLD לנשים בעלות עוצמה שמכיל אגס, יסמין וענבר.

זהב ורוד- ROSE RADIANT GOLD לנשים רומנטיות אשר אוהבת מתיקות עדינה בבישום עם ארומה של תבלינים ותווים פרחוניים.

אני קיבלתי את הזהב ורוד וכאשר פתחתי לראשונה את הבקבוק הרגשתי ממש את הניחוח הורוד קופץ מהבקבוק וגם מן שילוב של זהב. קשה להסביר את הריח אבל כאשר אתם תריחו אותו אתם בדיוק תבינו על מה אני מדברת! אני חושבת שהוא בושם טיפה יותר בוגר ואני לא יודעת למה אבל הוא מאד הזכיר לי את הבושם אדיקט של דיור. מורגש כי הניחוח דומיננטי אשר יחזיק לאורך שעות היום.

המחיר 299 שקל ל-50 מ”ל, 399 שקל ל-100 מ”ל. (עד סוף ספטמבר )


עם הבושם קיבלתי את הכלל הזהב שלי שמוביל אותי כל יום מהבוקר שאני קמה עד שאני מנסה ללכת לישון (כן כן זו אני, בעייתית עם נושא השינה).  "לחיות כל יום כאלו הוא היום האחרון! לנצל כל יום, לבלות, ליהנות ולשמוח.




הבושם האחרון הוא  FLOWER BY KENZO . כאשר קיבלתי אותו קודם כל חוויתי פלאשבק לילדות שהלכתי קבוע עם הקנזו הקודם שקיים! סיימתי את הבקבוק שלו כל כך מהר וממש אהבתי אותו . הוא היה יותר חמצמץ והפעם הגרסה החדשה עם תוספת של מתיקות.
הבקבוק נשאר בצורתו זהה אך קיבל טוויסט של זוהר חדש. כדי לחגוג את שיקוי החיים, האמן סרז' מאנסו העניק לבקבוק זוהר ייחודי. בקבוק מקומר בגוון אדום עמוק, זוהר עם פס זהב לאורכו, כאשר את פקק הבקבוק מעטר פרג זהוב.

הניחוח של הבושם שמורגש ודומיננטי הוא הפטל הבשרני פורץ את התו העליון, מודגש על ידי מנדרינה תוססת.
 התמצית של השושנה הבולגרית מועצמת על ידי פריחת התפוז לניחוח חלק ומלהיב, עם תמצית של ואנילה בורבון, עם המתיקות של הפרלינים והאקורד הפודרתי, מהווה את החותמת הסמלית.

מחיר לצרכן: L'ELIXIR FLOWER BY KENZO - 350 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל
מחיר לצרכן: L'ELIXIR FLOWER BY KENZO - 479.4 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל 


הטיפ לפוסט זה הוא למצוא לא רק את הבושם שאתם אוהבים אלא למצוא את הבושם שמריח עליכם טוב ושנשאר לאורך זמן , הרי ידוע כי אותו בושם נתפס ומריח על כל אחד מאתנו שונה.

אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה