יום שבת, 3 באוקטובר 2015

MY MAKEUP- Part 1

היי לכולם
מה נשמע?
אתם מכירים את זה שיש לכם דחף למצוא את המייק-אפ המושלם? אני בטוחה שכן , כי כמעט כל מי שאני שואלת - מבין אותי לגמרי! אז לאור העובדה שאני ניסיתי מלא מלא מייק-אפים שקיימים בשוק, ממייק-אפים יוקרתיים למייק-אפים שנחשבים זולים ופשוטים, החלטתי לשתף אתכם בתובנות שלי! לכן הפוסט מתחלק ל-2 מרוב שהוא ענק !
למי שחדש אצלי בבלוג אז שימו לב שאני בעלת עור בהיר עם נמשים כהים יותר ולכן לא קל לי למצוא צבע שמתאים לעור שלי, בנוסף תת גוון העור שלי הוא ורוד ולא צהבהב כמו הרוב. ויש לי עור יבש עד רגיל. העור שלי לרוב גם דיי מיובש כי אני לא שותה מספיק מים :) לכן ההמלצות שלי מתאימות לסוג עור שלי. אז אם אתן בעלות סוג עור כמו שלי מצוין, אם אתן בעלות סוג עור שמן אל תתבאסו יש כאן גם כמה המלצות שיתאימו לסוג עור שלכן, לא שכחתי אתכן, אל דאגה :)



נתחיל עם מייק-אפ מוס בגוון 01 של חברת essence שהמלצתי עליו כבר בפוסט העצום שעשיתי על מוצרי החברה- קישור לפוסט. אני לא אחזור על עצמי אבל אגיד בקצרה שאם את מחפשת מייק-אפ מט עם כיסוי בינוני ועמידות נחמדה זה מייק-אפ בשבילך. אני חושבת שהוא יותר מתאים לעור יבש עד רגיל , מפני שלעור שומני ממש הוא לא ישרוד. יש סיכוי שעם הרבה פודרה הוא כן ישרוד.המחיר שלו גם מאד נוח 22 שקלים. בזמנו קניתי אותו בסופר פארם בראשון לציון בתחנה המרכזית.


את המייק-אפ פודרה של חברת Antonym בגוון light יש לי כבר מעל שנה וחצי משקניתי אותו ואני בעיקר משתמשת בו בימי הקיץ. בקיץ אני לא מסוגלת שיש עליי כמויות של מייקאפ ומוצרי איפור ולכן הוא פתרון קליל ונהדר בשבילי. בקיץ אני מבצעת את ההנחה שלו עם מברשת קבוקי של אנטונים טיפה לחה ובכך המריחה לא פודרתית אלא יותר כמייקאפ חלק. המוצר הזה לדעתי גאוני כי הוא יכול להיות רטוב יכול להיות יבש ויכול להיות בעל כיסוי קליל או בעל כיסוי בינוני ! מוצר אחד עם הרבה תכונות ומי שעוקב אחריי הרבה זמן יודע כמה אני אוהבת את מוצרי החברה :) המוצר מוגדר כמתאים לכל סוגי העור. כמרקם רטוב אני מאמינה שלעור שומני הוא יתאים יותר ולעור יבש עד רגיל יתאים בשתי האופציות.
אם תרצו להמשיך לקרוא עליו ועל מוצרי החברה, תוכלו לקרוא כאן בפוסט - קישור
מחיר המייקאפ פודרה- 180 שקלים, אפשר לקנות באתר של אנטונים או בחנויות המשווקות אותם - קישור לאתר אנטונים



המנצח בפוסט חלק א' הוא המייק-אפ נוזלי של חברת Korff- המייקאפ הזה פשוט אלוהי!
(השם המלא SUBLIMELIFT CURE MAKE-UP LIFTING CREAMY FOUNDATION )
הגוונים שיש לי הם 02+03 מפני שאני צריכה לערבב בין שניהם(עם גוון אחד הצבע לא בול מתאים לי. גוון 02 הוא יותר נוטה לצהוב וגוון - 03 יותר נוטה לוורוד).
גילוי נאות- את מוצרי החברה לא הכרתי עד לפני חודשיים ואת האמת גם את החברה לא...לכן אני אספר לכם קצת אודות על החברה, כי אני מאמינה שאם אני לא הכרתי את החברה, ככל הנראה גם אתם לא תכירו :)
החברה מגיעה אלינו הישר מאיטליה והמותג הוא מותג דרמו קוסמטי שאין הרבה מותגים אשר נחשבים לכאלה.
המותג בעל ליין מאד יוקרתי של מוצרי טיפוח וגם של מוצרי איפור. המוצרים מכילים חומרים אשר מועילים ומשקמים את העור כגון: רטינול, אלפא הדרוקסית, פנינים ועוד. אשר גורמים למוצרים להיות בטופ שבטופו ומבטיחים לנו הנאה מקסימלית. כל מוצרי המותג הם היפואלרגניים וללא פראבנים. עוד פרט מאד מאד חשוב בנוגע לחומרים של המייקאפ, הוא אינו מכיל ניקל, קובלט, כרום, כספית ופלדיום. אני אישית רגישה לניקל וקובלט ולפעמים יש מוצרים שגורמים לי לפריחה וגירוי. לכן זו עוד סיבה שמייקאפ הזה הפך להיות הפייבוריט שלי!!!
אני באמת חושבת שנמצא בשבילי המייקאפ המושלם! מבחינת כיסוי הוא מכסה ברמה מאד גבוהה (בהמשך אני הוספתי תמונה שתוכלו להתרשם ולראות אותי כמעט עם כל הנמשים מוסתרים), אבל מי שרוצה כיסוי נמוך יותר כמובן יכולה להניח ממנו קצת ואז הוא יהיה ממש עם כיסוי עדין. המרקם של המייקאפ כל כך עדין ונעים, מניחים אותו ובכלל לא זוכרים שיש מייקאפ על הפנים. יש מייקאפים בעלי רמת כיסוי גבוה אבל החיסרון בהם שהתחושה מסכתית וכבדה לפנים, כאן במייקאפ של korff זה פשוט לא קורה! לדעתי זה בגלל שהמייק-אפ מכיל רטינול וחומצה הילאורונית אשר יחד פועלים ומעניקים לעור לחות אשר העור זקוק לה ושומרים עליו ולא מזיקים לו, במיוחד בעור יבש כמו שלי הלחות מאד משמעותית . בנוסף המייקאפ עם אפקט ליפטינג עשיר שגורם לקמטוטים הקטנים שקיימים להסתתר מתחת למייקאפ. אני אפילו איפרתי את אמא שלי שבעלת עור בוגר עם קמטים והמייק-אפ ממש החמיא לה! הכיסוי זוהר ולא מט , הזוהר בדיוק במידה הנכונה וכל פעם שאני איתו מחמיאים ואומרים לי שאני נראית מאד קורנת ועם עור רענן ובריא. המייק-אפ נותן טקסטורה לעור ממש טובה, אני לא אגיד פורצלן- אבל ממש עור חלק ונעים.
המייק-אפ מתאים לכל סוגי העור ואני בטוחה שכולן יהיו מרוצות ממנו. הדבר היחיד שאני מחשיבה אותו כחסרון זו האריזה של המוצר. אני פחות אוהבת שמייקאפים בקופסא עגולה ונכנסים חיידקים ולכלוכים, (במיוחד לכאלה שלא אוהבות מברשות ומורחות את המייקאפ בידיים). לי אישית זה פחות מפריע כי אני משתמשת רק במברשת אבל אני יודעת שיש הרבה שלא... אז אם מישהו מהחברה במקרה קורא את הפוסט שלי - ממליצה בחום לשנות את האריזה :)
מחיר מלא  260 שקלים אבל הוא נמכר מדי פעם בהנחה במחיר של 160 שקלים בערך. מעדכנת כי כעת ההנחה תקפה ותגידי שראיתם אצלי את ההנחה :) 
אמרתי שהוא כבר מושלם כן? אז לא רק המוצר עצמו אלא גם במחיר נוח ! 

המוצרים בארץ נמכרים בבתי מרקחת פרטיים, בשביל בירור לנקודת מכירה קרובה לביתכם, מזמינה אתכם להיכנס לדף הפייסבוק של Korff


אז מה אתם אומרים? מחמיא לי בלי נמשים? :)


אם אני כבר מדברת על חברה שלא הכרתי, אני אמשיך ואספר לכם על עוד חברה שחדשה עבורי -חברת SR cosmetics
החברה נוסדה לפני למעלה מעשור, זוהי חברה בינלאומית בבעלות של שולי הראל רודריג ובעלה.
מרכיבי התכשירים בנויים מפתוחים ייחודיים מדעיים שנבדקו בקפידה על ידי בקרת איכות המפעל היצרני ונושאים תקני GMP -goodmanufacturing practice product ו- ISO- ארגון תקנים בין לאומי.
מוצרי החברה נמכרים אך ורק במרכזי השיווק, המיועדים לקוסמטיקאית המטפלת בלבד, לכן לא תוכלו למצוא את המוצרים בכל חנות וגם בשביל להתאים לכן את המוצרים תצטרכו להיפגש עם קוסמטיקאית מוסמכת אשר מבינה בכך לעומק ושלא תקבלו מוצרים שלא מתאימים לכן.
סוגי התכשירים נועדו לטפל בגורמים החיצוניים והפנימיים בבעיות העור השונות, טיפולי אנטי אייג`ינג בטכנולוגיות חדשניות, ערכות לטיפולים ביתיים, פילינגים ברמות שונות, קרמים, מסיכות ועוד ועוד.
יש לי מספר מוצרים של החברה, אבל היום אדבר על מוצר אחד שלהם- לחות מקדם הגנה דמי מייק-אפ עם מקדם הגנה 50 spf- זהו לא מייקאפ סטנדרטי ורגיל. אלא זה מייקאפ מיוחד שהם המציאו לשיקום עור לאחר פילינגים וניתוחים פלסטיים. לאחר טיפולים גסים ופולשניים אלה, אסור לנו למרוח מייקאפים "רגילים" שיחסמו את הנקבוביות ויכולים לגרום לדלקות ורגישויות בעור, לכן פותח מייקאפ זה שהוא קליל ומועשר אשר נספג בקלות ומכיל ויטמינים וחומרים פעילים להצערת העור. המייקאפ הוא שקוף וברגע ההנחה הוא מתאים את עצמי לסוגי העור השונים ולכן מתאים לכולם. בנוסף המייקאפ נותן מראה עור זוהר, חלק ובריא, נותן מן טקסטורה לעור מאד נעימה וחלקה.
למייקאפ יש ריח נהדר!! אני ממש אוהבת להריח אותו, מזכיר ריח פירותי. הוא מאד לחותי ונעים על העור. מותיר את העור היבש שלי כמשי לאורך היום ושמתי לב שהיא טוב למרוח אותו ולהטמיע אותו לעור עם האצבעות. ככה הוא ממש נטמע לעור הפנים והופך להיות אחיד. מבחינת כיסוי הוא נחשב לכיסוי קל ובינוני מינוס, הגוון שלו באמת מתאים את עצמו לגוון שלי והעמידות שלו מצוינת. הוא לא מתיימר להיות בעל כיסוי גבוה, אלא הוא מיועד לאיחוד העור והסתרת האדמומיות של העור לאחר הטיפולים ואת זה הוא מבצע בצורה מושלמת! אומנם אני לא אחרי טיפולים אינטנסיביים בעור, אבל בגלל שהעור שלי יבש , אז זהו מוצר שבהחלט מתאים גם לי. אני מאד אוהבת את המוצר ובימים שהעור שלי אדמומי או מאד רגיש- וזה קורה הרבה במהלך השנה, המייקאפ הזה נבחר ונרתם למשימה!
מבחינתי הוא המנצח השני לפוסט זה! אומנם הוא שונה מבחינת כיסוי, אבל הוא בהחלט שימושי לי ופותר את הבעיות של העור שלי מבחינת אדמומיות ואיחוד העור בצורה מושלמת!
מחיר בנפח 50 מ"ל 187 שקלים
בשביל לקרוא עוד ולהתרשם מהמוצרים כנסו לדף הפייסבוק של SR - קישור   או לאתר של חברת SR- קישור


נעבור ל2 מוצרים שהושקו לאחרונה מבית לוריאל, הcc cream וה bb cream מסדרת skin perfection.
הסדרה הזו מיועדת לכל סוגי העור, אבל כן מתמקדת יותר בגיל של 20-35 בערך. את המייקאפים הרבים של חברת לוריאל לא יצא לי לנסות בעבר, לא יודעת למה, זה פשוט קרה :) יש כל כך הרבה חברות וקשה להגיע ולנסות את כולם , אבל קיבלתי להתנסות את 2 המוצרים וכבר אמשיך לתוצאות, רק לפני כן עצירה קטנה ורקע למי שעדיין מתבלבלת ורוצה לדעת מה ההבדל בין cc ל bb.
הbb - blemish balm הוא שילוב של בסיס לאיפור יחד עם המייקאפ עצמו, יש לחות עם מסנן קרינה להגנה מנזקי השמש ובכך הbb חוסך לנו 3 מוצרים ומאחד אותם למוצר אחד. הbb לרוב בכיסוי קל עד בינוני וחוץ מהbb של סבוקלם שהוא בעל כיסוי יחסית גבוה, לא נתקלתי בעוד כרגע.
ה cc- color correction/coverage control הוא כביכול הbb המשודרג. איך הוא משודרג?- הוא עם תוספת של כיסוי פגמי עור ברמה גבוהה יותר ולרוב גם מעניק יותר זוהר והארה לפנים. בנוסף הטקסטורה שלו על העור עדינה יותר מהbb.
אני לקחתי את 2 המוצרים של לוריאל ובחנתי אותם ראש ובראש:
הbb שקיבלתי בגוון fair עם spf25- זה הגוון הבהיר מבין ה2 שקיימים( חבל שיש רק 2 גוונים, הייתי מצפה לפחות ל4). הריח שלו מאד עדין ונעים. הגוון שלו בסדר, אני חושבת שאם הוא היה טיפה יותר בהיר הוא היה מושלם עבורי.  הכיסוי הוא בינוני.
הcc שקיבלתי עם  spf20 - בגוון לבן לחלוטין, אין לו גוון של צבע עור ולכן בגלל שהמרקם כזה לבן ואני כל כך בהירה הוא הבהיר אותי עוד יותר, אני מאד אוהבת הארות אבל לא בכל הפנים:) לכן הוא מתאים לבנות שיותר כהות ממני.

לכן הbb יותר מתאים לי והוא המועדף , אבל אני חייבת לציין שאני אוהבת להשתמש בcc כמוצר הארה! אני מניחה אותו כשימר בנקודות הגבוהות של הפנים והוא פשוט מושלם! אני חושבת שהחוכמה היא למשל אם מוצר לא בגוון עור שלנו למצוא לו פתרון אחר ואכן זה מה שעשיתי! לפעמים שווה לחשוב יצירתי מאשר לזרוק מוצר או ישר לפסול אותו.
המחירים של 2 המוצרים משתנים בגלל שזה לפי המבצעים שקיימים בפארם.


ואם כבר בbb וcc עסקינן, יש לי עוד מוצר בכל קטגוריה.
על הbb של סבוקלם כבר כתבתי בבלוג בפוסט המוצרים שילוו אותי הקיץ ששם תוכלו לקרוא בהרחבה עליו. רק אציין  שהBB מתאים לעור רגיל עד יבש וגם לעור בוגר מפני שאיננו מבליט קמטוטים. לעור שומני הוא איננו מתאים. בנוסף מכיל 35  SPF והכיסוי שלו פשוט מושלם ! כמה שהוא קליל אבל עדיין מכסה את כל מה שלא רוצים שיראו. לא מותיר שמנוניות על העור, אלא נספג בצורה יפה ועדינה. אני אישית גוון natural 01 וישנם 3 גוונים בסדרה. מחיר: 161 


על הcc של רבלון שמעתי כל כך הרבה מחמאות וכל כך רציתי לנסות אותו! ומהרגע שהשגתי אותו אני באמת לא יודעת על מה כולם דיברו... מבחינתי המוצר איכזב אותי.  קודם כל אתחיל עם מה שמאד הפריע לי- הריח הדומיננטי שלו - אוי זה נורא! דבר שני לא הרגשתי שהוא מטשטש את האדמומיות שלי והוא לא כיסה מי יודע מה את העור וגרם לאחידות. המרקם שלו בסדר אבל לא מאד לחותי וגם הרגשתי שהעור שלי מיובש טיפה אחרי ההנחה שלו. יכול להיות שהוא פחות מתאים לעור יבש כמו שלי ולכן בנות אחרות שהמליצו עליו בעלות עור רגיל או שמן ולכן המוצר התאים להן. בכל מקרה אני משתמשת בו כקונסילר נקודתי על פצעונים ובזה הוא בהחלט מספק לי את העבודה כראוי :)
מחיר - 165 שקלים, אבל תמיד יש מבצעים בפארם.


מייקאפ הבא הוא של בועז שטיין - מייקאפ מוצק בגוון 1- המייקאפ בעל כיסוי בינוני והוא מאד נעים על העור, המרקם שלו דק. בהתחלה שקניתי אותו ממש אהבתי אותו (יש לי סטוק של איזה 3 ממנו במגירה) בגלל שהוא לא גורם לי בכלל לרגישות וההרגשה איתו באמת נעימה וקלילה. אבל עם הזמן הבנתי שאני זקוקה למייקאפ אחר, שיתאים לי בכל 4 עונות השנה :) מבחינת עמידות הוא עמיד לכמה שעות ולצערי אח"כ מתחיל להעלם לו.. ניסיתי גם להשוות עם פידור ולא הרגשתי הבדל משמעותי. לכן הוא מתאים ליום קצר, לסידורים או לאירוע. אך איננו מתאים ליום שלם ואינטנסיבי. אלא אם את סוחבת אותו איתך ומבצעת טאצ אפים במהלך היום (בתכלס זה לא נורא כי הוא מאד קטן וקל ונוח לנשיאה בתיק).
המייקאפ משמש אותי בעיקר בסתיו ובאביב שהעור שלי במצב מושלם ולא יבש - אחרת בגלל שהוא מוצק וצריך גם לפדר, המייקאפ מבליט את העור היבש ולכן זה לא מחמיא. בקיץ אני פחות משתמשת בו כי הוא לא מחזיק את החום בחוץ ושאני "נוזלת" הוא נעלם :) מעניין אותי איך הוא על עור שמן, אני את האמת לא יודעת :)
הפתרון האולטמטיבי שמצאתי להשתמש בו , כי בכל זאת אני אוהבת אותו ולא רוצה לוותר עליו. הוא לערבב במכסה קצת (ולכן תסלחו לי שהמכסה מלוכלך) מהמייקאפ הנוזלי של יוסי ביטון והשילוב הזה מצוין, לא יודעת איך להסביר אבל האיחוד של שניהם יוצר מייקאפ ממש איכותי (על המייקאפ של יוסי ביטון תקראו בחלק ב'...)
מחיר 150 שקלים , בחנות בדיזנגוף סנטר או בנקודות מכירה ברחבי הארץ


המייקאפ האחרון חביב הוא של חברת אלפאמדיקס שהשיקה בישראל את המותג OXYGENETIX והוזמנתי לאירוע. המייק-אפ הוא מייק-אפ רפואי המיועד לשימוש מיד לאחר הטיפול האסתטי לכיסוי אופטימלי וזירוז החלמת העור. המייק-אפ מלווה בקרם לחות. כמו שכבר כתבתי למעלה בפוסט מאז שפותחו טיפולים אסתטיים על כל סוגיהם, ידוע שלא מומלץ לאפר מיידית את הפנים ולכן הוא גם פתרון לעור מגורה.
אני את האמת משתמשת בו כמייקאפ לימים מאד חמים ובעלי לחות גבוהה שאני יודעת שאני "אנזול" בגלל שהוא מכיל מינרל בשם 'סיליקה' המשמש כמרכיב בולט בתעשיית הקוסמטיקה נמצא גם הוא בפורמולת המייק-אפ ונועד לספוג לחות וזיעה ובכך עוזר במניעת השתקפות האור על העור ואף משפר את מריחתו. או כשאני הולכת לים בגלל שהוא עמיד במים ומאפשר שהייה של כ- 90 דקות תחת המים ואף אינו מכתים את הבגדים.
המייק אפ הרפואי מבוסס על פטנט ייחודי של החברה ומכיל ג'ל אלוורה וקומפלקס של CERAVITA - (פפטיד האחראי על זירוז חידוש התאים ע"י העברת כמויות חמצן רבות). בפורמולה יש 8 צורות מלאות של ויטמין E הנחשב לאנטי אוקסידנט עיקרי בהגנה על העור מרדיקלים חופשיים. המייק-אפ נטול שמנים כבדים, אלכוהול או מים.
החיסרון במייק-אפ זה גודל שלו -15 מ"ל והמחיר שלו - 550 שקלים. לכן אני באמת חושבת שמי שבאמת זקוקה לו אחרי טיפולים אסתטיים אגרסיביים רק תקנה אותו ולא כל אחת .
לבירור אודות קליניקה הקרובה למקום מגוריך: חברת אלפאמדיקס - 03-7589090. www.alphamedix.co.il .


אז נתראה בחלק ב' של הפוסט !! תתכוננו :)
ואם עדיין לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

                                            אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה