יום ראשון, 28 בפברואר 2016

אז מה חדש? חודש פברואר

היי כולם, מה שלומכם?
היום יש לי פוסט קצרצר על מוצרים חדשים שיצאו לשוק,
מוצר בישום, מוצר איפור לכבוד פורים שקרב מאד ומגיע אלינו בעוד כשבוע וחצי , מוצרי טיפוח, ומוצר לתינוקות עם טוויסט מיוחד לשימוש שלי בו :)

אתחיל עם בושם שמאד אהבתי של חברת JOYA COLLECTION שהשיקה את שמן בושםONLY YOU
אני קיבלתי את הניחוח רומנטיק , הריח של הבושם נהדר! קליל ומאד עדין. אתם מכירים את הריח הזה שנכנסים לחנויות והכל ריח וב ונקי כזה? אז ממש ככה , מהרגע שהתחלתי להשתמש בו , כולם שאלו אותי מה שמתי ואמרו שהריח נפלא. שימו לב שבגלל שזה שמן בושם ולא בושם רגיל, הוא מכיל תמצית בושם גבוהה והריח נשאר שעות רבות יותר ולכן מריחים מעולה במשך שעות מרובות ורק בשעות הצהריים אני מורחת בצוואר ובפרקי הידיים סבב שני :)
השמן בושם ONLY YOU מכיל תמצית שמן שקדים מתוקים, עשיר בויטמין E ובשמנים ארומטיים הנספגים במהירות בגוף, מעניקים הזנה ולחות לעור ומעניקים לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר לאורך זמן. 
בנוסף השמן בושםONLY YOU מותאם במיוחד לעור צעיר, עם ניחוחות עדכניים ויוקרתיים והוא עשיר בחומרים המובחרים והטובים ביותר עבורנו ועבור העור שלנו.



בהשקה ישנם מספר ריחות:
שמן בושם בניחוח רומנטיק – מושלם ליום האהבה, בהשארת שירי האהבה הגדולים מכל הזמנים, עם ניחוח ייחודי וארומה רומנטית שתעשה לך שמח בלב.

שמן בושם בניחוח סקסי – לרגעים בהם האהבה מתלהטת. עם ניחוח חושני ומפתה לאווירה סקרנית ושובבה במיוחד.

שמן בושם בניחוח רוז - ריח הורדים שתקבלי בחודש האהבה לא משתווה לריח שמן הבושם בניחוח ורדים, לשעות ארוכות של ריח פרחוני ומרענן.

שמן בושם בניחוח פרש – מתאים במיוחד לבחורות צעירות ומוצלחות כמוך. הניחוח המודגש והמרענן שלו יבהיר לכולם בדיוק מי הכוכבת בסביבה. 

ישנם מספר מוצרים למותג כגון: קרם גוף , שמן בושם, מבשם גוף , דאודורנט רול און אנטיפרספירנט , קרם רב שימושי, קרם רגליים טיפולי, פילינג רגליים מפנק ועוד.

מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות, את שמן הבושם של ONLY YOU תוכלי למצוא בחנויות אופנה יוקרתיות כגון לאפייט ופארפורמריות הנבחרות.  

קישור לאתר

ולמי שלא מכיר , קצת רקע:
חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ, נוסדה בשנת 2,000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.
כיום, חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.



פורים בצעדי ענק מגיע אלינו ורשת SACARA משיקה: צבעים מיוחדים לכבוד פורים המשמשים לצביעת הפנים והגוף
BODY ART- COLOR MAKE UP.

בחג פורים אני אוהבת להשתולל, לנסות דברים חדשים, לצייר ולצבוע את הפנים ולאייר על הגוף.
מי מאיתנו לא אוהב את חג פורים? חג של מסכות, תחפושות, מקוריות, מסיבות וכיף!
חג צבעוני, שמח שגורם לכולנו לחייך....
בנוסף האיפור הוא חלק בלתי נפרד מהתחפושת ולכן בלעדיו אי אפשר להצליח להגיע לרמה מושלמת של תחפושת טובה.
בפלטה ישנם 15 צבעים שונים אך מי שרוצה הצבעים גם קיימים בצורה של צבע בודד.

הצבעים אופנתים וזוהרים, מושלמים לחג. האיפור מתקבע ונמרח בקלות ובמהירות, אינו מלכלך, עמיד מאוד וקל להסרה.


בקרוב בפורים אני אראה את השימוש בפלטה במה שאצייר על האחיינית שלי ועל כל מי שירצה גם, מניסיון ראשוני הצבעים מצויינים, צובעים את העור בצורה טובה ואטומה ומחזיקים מעמד.

הוראות שימוש: לשימוש במכחול איפור .יש לטבול מכחול איפור במים לפני השימוש בצבע. בתום השימוש יש להקפיד על סגירה הרמטית על מנת למנוע את התקשות הצבע. ניתן ליצור גוונים שונים באמצעות ערבוב צבעים. ל


מחירים לצרכן:
צבע בודד - 8.90 ₪
פלטת 15 צבעים - 39.90 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ



שוורץ קוסמטיקה, מותג הקוסמטיקה החדשני, מציג : סדרת מוצרי תינוקות המועשרים ברכיבים מהטבע
הסדרה מותאמת לעורו הרגיש והרך של התינוק ומכילה אל סבון, קרם גוף, שמן גוף, קרם לתפרחת חיתולים וטלק מועשר , באלוורה, במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס.

אני קיבלתי להתנסות את קרם לתפרחת חיתולים.
הקרם נועד לטיפול ומניעת תפרחת וגרויי עור. הקרם מועשר בויטמין E , קלנדולה , קמומיל ושמן זית ומותאם במיוחד לעורו העדין של התינוק. הקרם יוצר שכבת הגנה מעל עור התינוק. 


אני אישית משתמשת בקרם זה גם להרגעת העור מעקיצות או כוויות והשימוש הוא נהדר ועוזר מיידי. הרי מה שמתאים לעור התינוק כמובן מתאים לעור בוגר יותר ואם יש מוצר אחד שמבצע ועוזר למספר בעיות , אז בכלל הרי הוא משובח!
בכלל בתקופה הקרובה שהיא מאופיינת בפריחות רבות ומזג אוויר עם אובך ושגורם להרבה אלרגיות, המוצר הזה מצוין לשים בתיק ובכל צרה להוציא ולהשתמש. 
כמובן שהוא מצוין גם למטרה לשמה הוא נועד, אבל כמובן שאני נמנעת ומשתדלת לא להגיע למצב של תפרחת חיתולים , אבל לפעמים זה באמת קורה והעור העדין של הקטנטנים פשוט פורח ולכן מיד למרוח ולא להתמהמה, אחרת הפריחה רק תגדל ותגרום לאי נוחות לילד.

מחיר: 19 ₪ (100 סמ"ק)

ניתן להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע, רשתות שיווק, באתר של שוורץ קוסמטיקה: קישור לאתר ,  בטלפון: 08-646677   או חפשו אותם  בפייסבוק

אודות על החברה, מי שלא מכיר:
חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים ייחודיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים, הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. לחברת שוורץ תקני משרד הבריאות לפיתוח וייצור תמרוקים, תקן 9001ISO , תקן GMP ואישור Free-Sale.


ולמוצרי טיפוח האחרונים שקיבלתי של חברת ראשל.
קיבלתי להתנסות מוצרי עיניים בלבד: סרום עיניים, קרם עיניים עם spf 30  וקרם לחות עם מקדם הגנה. 

סרום עיניים ארומטי: עשיר בויטמינים, תמציות צמחים טבעיות ומועשר בשמנים פעילים משקמים, הסרום מסדרת ראשל קוסמטיקס מותאם במיוחד לעור הדק מסביב לעיניים. בעל מרקם קליל הנספג בקלות. יעיל במיוחד למיצוק ושיקום העור ומעניק לו לחות, פינוי פסולת והזנה. הסרום מטפל ביובש ובקמטוטים מסביב לעיניים, מונע נפיחות סביב העיניים "ושקיות שחורות". שימוש יום יומי יקנה לעור מראה חיוני וצעיר יותר. מתאים לכל סוגי העור.
לשימוש- להספיג בעור מסביב לעיניים מספר טיפות של סרום.  מחיר: 199 שקלים


קרם עיניים ארומטי: קרם עיניים עדין במיוחד, המכיל תמציות צמחים ייחודיות, קומפלקס ויטמינים וחומצות שומן.
הקרם נמרח בקלות ובעדינות, מרכך את העור ומסייע להפחתת הקמטים בעיניים, מתאים לכל סוגי העור.
לאחר ניקוי העור להספיג את הקרם בטפיחות מסביב לעיניים. לחזור על פעולה זו מידי בוקר וערב. מחיר 169 שקלים

קרם לחות ארומטי עם מקדם הגנה: קרם לחות מועשר בתמציות צמחים ייחודיות וקומפלקס ויטמינים המסייעים באיזון רמת הלחות ובמקדם הגנה SPF-30 להגנה מקרני השמש הגורמות להתפתחות כתמים, נגעי עור ואף למלנומה (סוג של סרטן עור)
הקרם מפחית נזקי זיהום אוויר וחשיפה לשמש ובכך מסייע להתגבר על סימני הזדקנות העור. לשימוש לקראת יציאה לשמש וליום העבודה בחוץ.
למרוח כמות רצויה על פנים נקיות ולעסות עד לספיגה, הקרם נספג בקלות ומשאיר את העור חלק, גמיש ומלא ברק.
הקרם מתאים כטיפול תומך ומשלים לטיפול בכתמי עור ולטיפולי הבהרה. מחיר 139 שקלים


הריח של המוצרים קצת מוזר אני חייבת לציין, הייתי מצפה לריח יותר טוב, הוא לא רע, אבל הייתי מצפה למשהו פרשי או פרחוני, אני אוהבת שפותחים מוצר ויוצא ממנו ריח טוב.
הקרמים בעלי מרקם עדין והם נספגים מהר מאד באזור העיניים. 
המוצר שהכי אהבתי הוא הסרום, מרחתי אותו בתקופה האחרונה כל יום לפני השינה ואכן העור נראה מוצק יותר, נעים 
יותר, אלסטי ורענן. הקרמים נספגים יחסית מהר, אבל אני אישית לא אוהבת שבמהלך היום שחם אני עם קרמים על הפנים במיוחד באזור העיניים שזהו מקום רגיש ולכן אני סוחבת איתי את הקרם ובימים שאני ללא איפור אני מורחת את הקרם במשרד.
לכן קרם עם spf פחות רלוונטי עבורי כי אני לא יוצאת איתו לשמש, אבל יודעת שהרבה בנות הן שונות ממני ואוהבות
ולכן זה מוצר מבורך ועבר לחברה שאהבה אותו מאד וציינה שהיא הפייבוריט החדש שלה!

על חברת ראשל עד כה בכלל לא שמעתי, אבל אני תמיד אוהבת להכיר חברות ומוצרים חדשים.
מסתבר שליין מוצרי "ראשל", הם מדור לדור ויש להם נוסחה מנצחת שעוברת במשפחה. הם מביאים את העבר שלהם אל קידמת הטכנולוגיה החדשנית ופורצת הגבולות עם חידושים רבים שהם שוקדים עליהם כל הזמן. סודות הרקיחה למוצרי הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות שלהם, פותחו ויוצרו על בסיס ספר התרופות והקוסמטיקה של סבתא ראשל, למעשה זהו סוד משפחתי שפותח והפך להיות למותג מיוחד.
סבתא ראשל נולדה לפני 82 שנה בדרום ספרד, למשפחה הידועה ומוכרת ביכולות הריפוי ורקיחת מוצרים טיפוליים וקוסמטיים, יכולות אשר עברו בשושלת המשפחה מאם לבת.
מאחורי סדרת "ראשל" עומדת חברת "קלורי" המתמחה במחקר, פיתוח וייצור מוצרי בריאות וטיפוח ייחודיים המשלבים את חוכמת העבר עם טכנולוגיות חדשניות.
חברת קלורי עושה את מירב המאמצים ומשקיעה את מיטב המשאבים כדי לייצר את מוצריה באיכות ובסטנדרטים מהטובים ביותר בתחום הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות הטיפוליים.
כל מוצרי החברה ובכללם ליין מוצרי "ראשל" מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד ובתהליך מיוחד שמשלב ידע וטכנולוגיה ממכוני המחקר והפיתוח מהמובילים בעולם.
מוצרים אלו והחומרים המרכיבים, נבחרים בקפידה ומיוצרים על מנת לספק ללקוח תוצאות ריפוי, טיפוח וחווית קנייה אולטימטיביות.
בקרו אצלהם באתר - קישור

הטיפ שלי להיום שמי שלא אוהבת כמוני להיות עם קרמים במהלך היום, זה בסדר גמור ולכן להקפיד כל לילה לפני השינה להתמרח במה שצריך וככה בבוקר קמים עם עור מושלם :)

נתראה בפוסט הבא
                              אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה