יום חמישי, 11 בפברואר 2016

מה כבר נגמר?!?!

היי לכולם !!
מה שלומכם??!?
יש ביקוש רב ממני לאחרונה להתחיל עם סדרת פוסטים של מוצרים שהשתמשתי וסיימתי. לכן אם הקוראים והקוראות שלי מבקשים אז כמובן שאעשה הכל בשבילכם ולכן 
החלטתי להוציא פוסט קליל לתחילת שבוע , פוסט קליל על מספר מוצרי טיפוח שהסתיימו להם ושמאד אהבתי ואני ממליצה .. בקרוב יצא פוסט כזה גם בתחום האיפור, וגם פוסט כזה של מאכזבים שקניתי וממש לא אהבתי ! אז תצפו לפוסטים כייפים במיוחד :) 
אבל החלטתי לפתוח בסדרה במשהו חיובי ולכן הנה אנחנו ממש מתחילים.. 




אז היום אפרט על 7 מוצרי טיפוח שמאד מאד אהבתי ואני סיימתי אותם ואת רובם(חוץ מאחד שהיה סדרה מוגבלת לצערי) כבר קניתי שוב והם הפכו להיות אצלי ברשימת מוצרי החובה! 


מוצר ראשון ואהוב תחליב רחצה של כיף בניחוח  קוקוס ווניל משגע!! 
מי שנמצא איתי כבר הרבה זמן יודע שקוקוס או ווניל אני אוהבת בכל צורה, בכל מוצר ובכך דרך ;) אומנם אני לא מהחובבות מתוקים אבל שמדובר על 2 ניחוחות לה אני מכורה!! מודה באשמה .
הריח שהתחליב משאיר באמבטיה ריח כזה כייפי ומפנק , גם על העור יחסית הריח נתפס הרבה זמן. 

 מוצר שני : 


סבון ידיים של בודי שופ ישראל בריח לילי לבן ויסמין. שקניתי את המוצר קניתי כסט סבון ידיים וקרם ידיים יחד. אני חייבת לציין שהסבון נגמר מאד והוא מצויין עם ריח מעולה , אבל הקרם ידיים נשאר עוד כמעט מלא.. פחות שימושי בכלי כזה . מעדיפה קרם ידיים שהיא בשפופרת ופשוט בתיק 

מוצר שלישי: 


דאודורנט של חברת קרמה בריח מאסק. את הדאו הראשון קיבלתי לסקירה ופשוט התאהבתי !! לפני כן ניסיתי רק את הרול און וחששתי שספריי לא יהיה יעיל מספיק , אבל מסתבר שטעיתי וזה אחד הדאודורנטים המוצלחים ביותר בספריי

 מוצר רביעי: 


דפי ריח לארון של סבון, 
אני מאד אוהבת שהארון שלי עם ניחוח טוב ומצאתי לנכון שהדפי נייר הם הכי אפקטיביים וטובים. 

מוצר חמישי: 



קרם ידיים של חברת לאוקסיטן  בריח ווברנה. אני חייבת לציין שמה שמאד מפריע לי במוצר הוא המחיר שלו ש50 שקל לא הגיוני למוצר כזה קטן ולכן לא אקנה אותו בשנית, בגלל שהרבה קרמים אחרים נותנים אפקט זהה לחלוטין . 

מוצר שישי: 


קרם לחות לגוף של ויקטוריה סיקרט בריח love spell .
הריח מהסדרה הקבועה שרצה ולא מסדרה מוגבלת והוא מאד דומיננטי ומחזיק שעות רבות על עור הגוף. מי שאוהבת שהיא הולכת ברחוב ושואלים אותה מה היא מרחה - זו התשובה בשבילה. ריח מתקתק ומצויין! 

והמוצר האחרון 

בודי מיסט של ויקטוריה סיקרט אבל ריח זה הוא כן מסדרה מוגבלת שהיתה בעבר וחבל!! כי הריח הזה מושלם והשתמשתי בו בקמצנות רבה מרוב שאהבתי אותו ולא רציתי שיסתיים... אבל לצערי זה קרה :) 
את הבודי מיסט אני גם מתיזה על הביגוד וזה לא משאיר כתמים כמו בישום ולכן לדעתי זה פתרון נהדר, כל כמה שעות מתיזים כמה התזות ומתרעננים במהלך היום ונשארים כל הזמן עם ניחוח מצויין! 

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה