יום שני, 11 באפריל 2016

K- SWISS קולקציית אביב קיץ 2016

שלום קוראים מהממים ונאמנים שלי!!
מה שלומכם היום? האם הקיץ והחום משפיע עליכם לטובה או לרעה? מי שעוקב אחריי ומכיר אותי - יודע שאני אוהבת את הקיץ והוא עושה לי טוב :) 

הפעם אני רוצה לדווח לכם על מותג חם ולוהט ממש כמו הקיץ שלנו, שפשוט שבה את ליבי!! התאהבתי בנעליים שיצאו לקולקציית אביב קיץ 2016!! 
k swiss אני מתכוונת לחברה הבינלאומית והיוקרתית.





ואני מדגמנת את הנעליים :) 


 החברה קיימת בעולם כבר 50 שנה ומציעה קולקצייה לנשים,גברים ובעתיד הקרוב גם לילדים. בארץ החברה יחסית חדשה ולכן זה הזמן להכיר אותה :) 


החברה מוכרת בקולקציית הנעליים הטרנדיות ואיכותיות שלה בנישת הסניקרס ונעלי ספורט אופנתיות. נעליים שלא בנאליות ופשוטות אשר נראות כמו שאר הנעליים המוצעות בחנויות, אלא הם ידועים בחדשנות שלהם, בהצמדות למגמות האופנה הכי חמות וחדשות בשטח. פעמיים בשנה הם מבקרים בלוס אנג'לס במטה העולמי של K SWISS ומייבאים מגוון רחב של דגמי הקולקצייה אשר מתאימים לטרנדים והאהבה של הקהל הישראלי. 

בקולקציית נעלי האופנה היום יומית (סניקרס) ניתן למצוא דגמים המותאמים ליומיום וגם ליין ערב אופנתי ויוקרתי במיוחד בעיצובו של "בילי ריד" מעצב העל מארה"ב שבין היתר זכה בפרס מעצב הגברים של השנה המשתף פעולה עם  K SWISSמזה מספר שנים בליין פרימיום משלו.
הנעליים מיוצרות מבדים איכותיים ועורות אמיתיים תוך הקפדה על תיפורים רפידות וגימורים ברמה גבוהה.


בקולקציית נעלי הספורט ניתן למצוא מגוון דגמים לגברים ונשים בצבעים אופנתים וטרנדיים ובעזרת טכנולוגיית סוליית הצינורות המוקצפת "tubes technology" הייחודית ל   K SWISSהמחלקת באופן מושלם את מרכז הכובד לכל אורך כף הרגל,רפידת הג'ל העבה והרשת התפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה, נעלי הספורט של KSWISS מספקות נוחות מקסימלית בריצה והליכה יום יומית. 


טווחי מחירים:
גברים:
249-699
מידות: 
39.5-45
נשים:
299-499
מידות:
36-41

הקולקציה מיוצרת בווייטנאם, אינדונזיה, פורטוגל וסין. 
ניתן למצוא את המותג בכ- 50 נק' מכירה בפריסה ארצית בחנויות מותגים נבחרות
את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא באתר WWW.K-SWISS.CO.IL.
אינסטגרםkswiss_israel
פייסבוק:k-swiss Israel




אז מה דעתכם? אני הרוסה על הנעליים שלי, הן נוחות, קלילות ויפייפיות :) 

הטיפ לפוסט להיום : לא לשכוח שנעל צריכה לא רק להיות יפה, אלא גם נוחה!! במותג זה היופי והנוחות משתלבים יחד וההנאה מובטחת ! :) 

נתראה בפוסט הבא
                    אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה