יום שני, 6 במרץ 2017

יום האישה שמח!

היי כולם, מה שלומכם?
בעוד יומיים בתאריך 8.3 כמו בכל שנה נערך יום האישה הבינלאומי.
ביום זה משנת 1909 בפברואר בארה"ב ישנם חגיגות מרובות המציינות את הכבוד ואהבה כלפי נשים ובנוסף לבין ציון ההישגים הכלכליים, הפוליטיים והחברתיים של נשים. 
לדעתי נשים כל כך מתפתחות עם השנים ורק מצליחות יותר ויותר אבל עדיין במקומות רבים נתקעות בתקרת זכוכית שקשה לפרוץ אותה... אני מקווה שכמו שבוצע שינוי גדול עם השנים, שהשינוי ימשיך ויגדל עד לשיווין זהה לחלוטין!!!
בנתיים חגיגות יום האישה לטעמי הן הזדמנות נהדרת להתפנק ולחגוג בקניות מרובות :) רוב הנשים עובדות משרה חלקית או מלאה, דואגות למשק הבית 24/7 מגדלות את הילדים וכל היום עושות כל כך הרבה משימות ולכן להתפנק זו לא בהכרח מותרות- אלא החובה שלנו :)
לכן פוסט זה מוקדש לפינוקים עבור נשים, מוצרים שאהבתי והחלטתי לשתף אתכם.


אתחיל עם גלוס ששבה את לייבי של המותג Yves Saint Laurent  האגדי שמי מאיתנו לא מכורה למוצרים שלהם? מסדרת GLOSS VOLUPTE.


הגלוס במספר 55 הוא בצבע ורוד בייבי עם נצנצים ושמניחים אותו על השפתיים הוא מבריק ונוצץ! אני אוהבת את צבעי הורוד השונים כי הם תמיד מחמיאים, גורמים לנו להיראות צעירות יותר והשילוב של ורד ונצנצים- שמי שמכיר ועוקב אחריי יודע שאני מכורה לנצנצים- זהו שילוב מעלף! לשדרוג המראה באיפור ערב מרחתי שפתון בגוון כהה יותר ומעליו את הגלוס והנראות היתה מהממת! השפתיים הופכות להיות דומיננטיות ואין מישהו שלא החמיא על הגוון :) גוון זה מתאים לדעתי לבהירות עור יותר, כי לעור כהה הוא יהיה קצת יותר מדי בולט.  
הרבה גלוסים בשוק ידועים כדביקים ולא עמידים, אבל באיב סאן לורן השיקו פורמולה מיוחדת הנקראת LIGHT KISS SYSTEM שהגלוס במרקם נעים, לא דביק והוא עמיד בין כל הגלוסים שנתקלתי, ואני חייבת לציין שניסיתי הרבה ואפילו את ישנם גלוסים שקניתי ואני לא מסתדרת איתם והם שוכבים להם במגירה... מדובר בשילוב בין מרקם ג'ל ושמנים מבריקים ובכך השפתיים מקבלות טיפוח כמו באלם והשכבה האולטרה קלילה לא נמרחת ולא נסדקת כמו שקורה בגלוסים אחרים שלא מחמיאים והדבר הכי מגניב לדעתי זה האפליקטור מעוצב כשפתיים משורבבות כמו נשיקה. העיצוב והספוגית גורמים לנוחות מירבית במריחה ותוצאה יפייפיה.
(מחיר: 140 שקלים) 



מוצר הבא של חברת  AHAVA  האהובה עליי, שלדעתי הוא יהיה הלהיט הבא מפני שזהו מוצר חדשני- ג'ל מינרלי לחיטוב הגוף וטיפול בצלוליט שיצא ממש בימים אלה  Mineral body shaper ,cellulite control gel


מי מאיתנו לא סובלת מצלוליט? הרי גם רזות וגם מלאות סובלות מהאויב הנוראי הזה וקשה להימלט ממנו! הצלוליט מגיע בעיקר לנשים ומעיק עלינו, יש כל כך הרבה סיבות להיווצרות הצלוליט כגון גנטיקה, תזונה לא בריאה, חוסר הזמן והכוח שלנו לפעילות גופנית, בעיות הורמונליות ועוד. לכן כדאי לנסות לתקן ולטפל, לשנות סגנון ואורח חיים, אבל זה לא תמיד קל ומצליח לנו כי החיים כיום עמוסים.
הג'ל נוזלי רב-פעולות לטיפול ממוקד באזורי הצלוליט, הפועל באופן מכני לחיזוק מיצוק והחלקת העור, לצמצום ולהפחתה של המראה הגבשושי המאפיין את אזורי הצלוליט. הפורמולה של הג'ל מועשרת בריכוז הגבוה ביותר של מינרלים מים המלח (79.5% של Osmoter- פטנט בלעדי של AHAVA) ופעולתו מועצמת על ידי האפליקטור הכדורי המיועד לטפל ולשפר את מראה הצלוליט ואת מוצקות העור. הנוסחה משפרת באופן משמעותי את רמות הלחות בעור, ושומרת על מראה עור צעיר וגמיש. בנוסף הקרם עם מספר רכיבים ייחודים שמטפלים ונלחמים לנו בצלוליט: כגון הידרוקסיטיל צלולוז שזהו פולימר המופק מסיבי צלולוז (קנה סוכר), דונליאלה סלינה - אצה מים מלח. מקור טבעי ורב עוצמה של נוגדי חמצון: ריכוזים גבוהים של בטא קרוטן ההופך לויטמין A בעור ותמצית שמן קליפת אשכולית - עשירה באופן טבעי בנוגדי חמצון ובפיטוכימיקלים המפחיתים סטרס חמצוני ודלקת. נחשבת כ"מנקה רעלים" טבעי ויעיל הנספג בקלות אל תוך העור. מחזקת את חסינות העור מפני גורמי מתח פנימיים וחיצוניים. 
השפופרת כוללת אפליקטור Penta-roller המורכב מ- 5 כדוריות זכוכית לעיסוי המפעילות גירוי מכני לאזורי הצלוליט,
המעסה את העור ומסייעת בניקוז הנוזל שגורם לצלוליט.

אופן השימוש 
השתמשי באופן יומיומי (בוקר וערב) במהלך המקלחת על עור רטוב או יבש. סובבי ולחצי על האפליקטור למצב ON, לחצי בעדינות על השפופרת כדי לשחרר ג'ל. עסי במשך 2-1 דקות על האזורים הרצויים ושטפי במים. 
(מחיר: 200 ₪ )


מוצרים הבאים שייכים לרשת SABON האהובה עליי, מי שעוקב אחריי יודע כמה אני מכורה ותמיד צוחקים עליי שמבקרים אותי בבית שאני חנות של סבון ממש כמו בקניון :) , סבון ידועים שהם כל הזמן רק מחדשים, מפנקים ומפתיעים והפעם עם מארז HAPPY HANDS


המארז מתמקד בטיפוח הידיים כי אין כמו יד מטופחת, נעימה, סקסית ויפה. עם השנים הידיים מזדקנות בגלל נזקי השמש ונוצרת פיגמנטציה ועור יבש, לכן מגיל צעיר אני ממליצה למרוח קרם ידיים ולהשתדל פעמיים ביום. 

בתוך המארז יש 4 מוצרים: קרם ידיים שאני אישית מכורה אליו- הוא מלחח את העור, מזין, מותיר את העור נעים ולא שמנוני והוא אצלי קבוע בתיק וגם על השולחן במשרד (75 מ"ל).
מסיכת ידיים שהיא לימים שהידיים יותר יבשות, מבצעת טיפול יותר אינטנסיבי ואני ממליצה אותה לעור בוגר או לעור צעיר אבל יבש. אני עם עור יבש ופעם, פעמיים בשבוע משתמשת בה ואחרי הטיפול בה המרגש מדהים! (50 מ"ל)
פילינג ידיים לרחיצת הידיים לפני המסיכה והקרם,פילינג ידיים כמו לגוף- מחדש את העור, מסיר תאים מתים, מוריד קצת אדמומיות וטיפונת פיגמנטציה בשימוש קבוע והידיים יוצאות נקיות וחלקות (50 מ"ל)
סט פצירה לציפורניים מוקטן שתמיד טוב שיהיה בתיק ברגע עצוב שציפורן נשברת.  
(מחיר: 99 ₪ במקום 158 ₪) 

כמו כן שימו לב סבון השיקו אתר אונליין חדש ששווה לבקר, יש מדי פעם מבצעים והמוצרים מגיעים עד הבית ארוזים מעולה ותוך 2/3 ימי עסקים. לאתר לחצו כאן


מוצר הבא שייך לעוד חברה אהובה ומצוינת מותג האיפור המינרלי gaya cosmetics שהשיקו מי פנים לטיהור וניקוי  העור בבוקר לתחילת יום מרענן ובערב לניקוי שאריות לכלוך ואיפור.


השימוש במי פנים  ביומיום הכרחי וחשוב לעור הפנים! המי פנים מנקות ומטהרות את העור, מסירות תאים מתים ומחדשות את העורו מעניקות מראה בוהק ורענן. בנוסף בערב בסוף היום לפני מריחת הקרם פנים חייב לנקות את העור מכל שאריות האיפור, או אפילו משאריות הלכלוך שנמצאות באוויר ולכן לפני השינה להעביר עם צמר גפן בהליך של 2 דקות שחשוב ומציל את העור, שהעור נקי כך גם אין פצעונים או כל מיני גירויים על העור. כמו כן ניקוי יומיומי משאיר את העור רענן, נקי ומלא ברק ומונע תחושה שמנונית בעור.
מי הפנים מכילים רכיבים המיטיבים עם העור ומסייעים לו בהכנה לספיגת קרם הלחות, כמו למשל הממליס לחיטוי והרגעה, אלוורה להרגעת העור, אדמומיות וגירויים, לטיפול בדלקות מקומיות וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים.
( מחיר 99 ₪ לתכולת 250 מ"ל)


אפשר למצוא את המוצרים באתר ומגיעים עד הבית, לאתר לחצו כאן 


מוצר הבא שייך למותג שאני פעם ראשונה נתקלת בו ועד כה לא הכרתי, זהו מותג הטיפוח היוקרתי Promise אשר משיק סרום לטיפול ממוקד בקמטים Ultimate Anti-Wrinkle Serum


הסרום של חברת Promise בעל נוסחה מרוכזת המכילה מרכיבים כגון: פפטידים ביומימטיים וקומפלקס צמחים אקזוטיים, לעידוד ייצור קולגן ומיצוק העור. חומרים אלה ידועים שהם מסייעים ומטשטשים את הקמטים ואפילו את הקמטים הקשים ביותר, כמו קווי המצח, בין הגבות, בצידי אף והפה ועוד.  בנוסף הסרום מכיל סנטלה (Centella asiatica) שזהו צמח נפוץ במדינות המזרח שהוכח מחקרית כיעיל בריפוי פצעים ואיחוי רקמות פגועות, המאיץ את ייצור הקולגן והאלסטין, משפר את הנפח, ממצק ומגמיש את העור. בנוסף חומר הקיגליה (Kigelia Africana) שזהו עץ מרפא מאפריקה הדרומית שפירותיו עמוסים בפפטידים ממקור צמחי המעניקים אפקט מיידי של מיצוק. 
הסרום  משווק במארז מעוצב סגלגל ויוקרתי, הכולל סרום 30 מ"ל, דוגמית סרום בשפופרת (4 מ"ל) לצורך התנסות ראשונית במוצר (והאפשרות להשיבו ללא מאמץ וטרחה באמצעות גלויית הגוביינא) ובנוסף נר מדהים עם ניחוח נפלא. 
את מוצרי Promise אפשר לרכוש אונליין באמצעות שליח VIP עד הבית, ללא דמי משלוח. לרכישה אונליין לחצו כאן 

המותג Promise הוקם על ידי אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים. דקל, בנו של צבי דקל מייסד חברת הקוסמטיקה המקצועית הבינלאומית HL, גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים. כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד. המוצרים של Promise, מצטיינים במרקמים ייחודיים ומענגים.
(מחיר : 350 ₪ ל – 30 מ"ל)


מוצר הבא שייך לחברת הקוסמטיקה "GIGI" שמקצועית ומעולה וידועה ונמכרת אצל קוסמטיקאיות. 
ג'ל ניקוי לפנים CLEARING CLEANSER המצטרף לסדרה NUTRI PEPTIDE שכבר כתבתי עלייה בעבר


הג'ל ניקוי לפנים הוא למעשה אל-סבון במרקם ג'ל המסיר את הלכלוך הרב שנמצא על הפנים. אם מיקודם דיברתי על מי פנים שהם מיועדים יותר לאיפור, כאן הג'ל יותר אינטנסיבי ומדבר על ניקוי פנים מלכלוך ומנטרל גירויים על העור. הג'ל מנקה בעדינות ללא יצירת תחושת יובש ולכן גם מתאים לעור יבש (בהגדרתו מתאים לכל סוגי העור), מותיר את העור רענן ונעים. למעשה השגרה שלי בבוקר לפני הכל אני שוטפת את הפנים עם הג'ל ומורחת קרם ומתאפרת ובערב אני מנקה עם המי פנים ולפעמים גם עם הג'ל שוב אם מרגישה שעור הפנים זקוק לכך.
(מחיר: 149 שקלים) 

הסדרה החדשה והמובילה NUTRI PEPTIDE הינה סדרה פעילה המשלבת בין מרכיבים טכנולוגיים לחומרים טבעיים להשגת תוצאות מהירות בשיפור מצב העור. מגוון המוצרים יוצר מערך אנטי-אייג'ינג המטפל בכתמים, קמטים, מאזן עור בעייתי, תוך כדי הענקת לחות, הזנה וטיפול מקסימאליים לעור. 


ומוצר אחרון חביב שהוא מוצר טיפוח המוכר בעולם Bio-Oil בתחום הצלקות וסימני מתיחה שמושק לראשונה בישראל.
המוצר למעשה מטפל בעור הגוף למטפל בצלקות, פיגמנטציה, סימני הזדקנות ומתיחה.


בשנת 2002 המוצר הושק והפך להיות המוצר הנמכר ביותר בעולם! הפורמולה של המוצר בעלת הרכיב המהפכני PurCelin OilTM שהוא למעשה מפחית את צמיגות הפורמולה ומקל על ספיגתה בעור ובכך הוא לא נותר שמנוני ולא נעים. בנוסף ישנן תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל שכבר כולכם יודעים ומכירים שכל השמנים מאד בריאים לנו ומשפרים פלאים את נראות העור. בנוסף הפורמולה מכילה ויטמיןA וויטמין E המשפרים את האלסטיות של העור ושומרים על רמת הלחות שלו ובכך העור לא מתייבש, לא מזדקן ונשאר צעיר, נעים ורענן ללא סימני הזדקנות.
המוצר מתאים לשימוש יומיומי לכולם- גברים, נשים וילדים. אפשר בתקופת ההיריון ולאחר הלידה להשתמש או בדיאטות שמורידים הרבה במשקל ויש את העור המתוח שמפריע. אני חושבת שזה כל כך נהדר שיש מוצר לכולם, שנותן אפקט שהרבה מאיתנו מחפשים במחיר נוח וללא צורך בטיפולים במכונים מיוחדים ובקלות ובבית אפשר לטפל בבעיות ונזקי עור שיש לנו. אני משתמשת גם בשמן וגם בג'ל המינרלי של אהבה יחד ואני חושבת שהשילוב בניהם הוא מדהים! כי כל אחד מתמחה במשהו שונה ויחד הם נותנים אפקט של 100 אחוז.
הניחוח פרחוני ועדין, מאד נעים ולא חזק. אני התחלתי להשתמש במוצר והעור נראה בוהק וצעיר יותר ואני בטוחה שלאחר שהוא זכה בהרבה פרסים ובכל מקום בעולם מאדירים אותו אכן גם הסימנים על העור שלי יפחתו ואהיה מאושרת :) 
(מחיר: 69.90 ₪ ל- 60 מ"ל)

אז שיהיה לכן יום האישה שמח ומהנה! תתפנקו ותפנקו את העור שלכם ותמיד תשמרו על הבריאות!!!
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה