יום שישי, 30 ביוני 2017

השגרה הקייצית שלי

היי כולם מה נשמע?
הפעם אני רוצה לשתף אתכם במוצרים שלאחרונה מלווים אותי הרבה!! מוצרים שקניתי וגם קיבלתי להתנסות ומאד אהבתי והם הופכים להיות הקבועים שלי, כמו כן שימו לי שהם גם בתחום האיפור וגם בתחום הטיפוח לכן הם מכסים שלל אופציות ובכלל השגרה היומית שלי לאחרונה בקיץ.

אתחיל עם מוצר חובה בימים החמים האלה, דאודורנט! בימים כאלה הרבה פעמים הדאו מגרד ומציק וצריך למצוא אחד שמאד מתאים לעור שלנו, כמובן לכל אחת יכול להתאים משהו אחר. אבל בגלל שזהו דאו של מותג הטיפוח WELEDA וזהו דאודורנט צמחים אני מאמינה שהוא יתאים לכולן כי הוא מאד עדין ובריא. הדאו להרגשה רעננה לאורך כל היום והוא ללא מלחי אלומיניום שזה מאד מאד חשוב!!!
הוא מופק מלימונים טריים העשירים במיץ, שמנים אתריים מובחרים שמקורם במדרונות ההרים שבסיציליה, איטליה, ממרכיבים צמחיים בלבד ובריח לימוני משגע!


העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו, האחראי בין שאר תפקידיו על ויסות חום הגוף ביחס לסביבה. העור עושה זאת באמצעות בלוטות המשמשות לקירור הגוף על ידי הפרשת זיעה. דאודורנטים המכילים כימיקלים כדוגמת מלחי אלומיניום או אנטי פרספירנטים, פועלים על ידי חסימה וסתימת בלוטות אלה, פעולה מלאכותית העלולה לפגוע ולהפר את יכולתו של העור לווסת את חום הגוף ביעילות.

דאודורנט לימון, מסדרת הדאודורנטים של Weleda, מופק מלימונים טריים העשירים במיץ, שמנים אתריים מובחרים שמקורם במדרונות ההרים שבסיציליה, איטליה, ממרכיבים צמחיים בלבד. הסדרה מועשרת בשמנים אתריים טהורים של פרחים וצמחים המגנים על העור ומעניקים לו ניחוח ייחודי ומרענן לאורך זמן. (מחיר לצרכן: 42.90 ₪ לתכולת: 30 מ"ל)

מוצרים נוספים בסדרת הדאודורנטים מבית WELEDA: דאודורנט צמחים, דאודורנט ורד הבר.
לאתר החברה לחצו כאן


מוצר הבא וחדש שיצא לאחרונה שייך לחברת ללין האהובה שהשיקו שפתון לחות לשפתיים בטעם מנגו! בהתחלה קצת חששתי מהטעם וברגע שהנחתי אותו על השפתיים התאהבתי! הריח כל כך מגניב והטעם ממש נעים!! הרי בימים אלה של הקיץ השפתיים שלנו יכולות להיפגע ומאד חשוב לשמור על הלחות שלא יתביישו וייסדקו, גם בימי החורף זה ככה, תלוי אצל כל אחת זה בעונה אחרת יותר משפיע. לכן תמיד תשמרו על השפתיים ואין כמו שעם גימיקים נחמדים וריחות מעולים. כמו כן הוא קטן וחמוד ונוח לנשיאה בתיק. מי שלא אוהבת מנגו יש גם בריח מנטה (מחיר: 19.90 ש"ח)


מוצר אחרון בתחום הטיפוח כאן בפוסט שייך גם למותג הטיפוח WELEDA שהשיקו ג‘ל רחצה עם ארניקה אשר מעורר וממריץ את העור לאחר פעילות גופנית Arnica Sports Shower Gel. 
בימים אלה בקיץ צריך לנסות כמה שאפשר לשמור על גזרה, בקיץ אני חובבת ארטיקים, גלידות משקאות למינהם וכל מה שמשמין ולכן צריך לעשות ספורט, אין ברירה! לאחר הספורט יש לי את הג'ל רחצה המושלם.
ג'ל רחצה עם ארניקה מנקה בעדינות את עור הגוף והשיער ומכיל חומרי סבון המופקים משמן קוקוס וסוכר, שאינם פוגעים ברמת החומציות של העור. לג'ל ניחוח ממריץ ומרענן, שמקורו בשמנים אתריים של לבנדר ורוזמרין והוא מועשר בתמצית ארניקה הידועה כמסייעת לאחר פעילות ספורטיבית. כמו כן גם שמנים אתריים של לבנדר ורימון לניחוח מרענן. ויטמין E המופק משמן צמחי.
המוצר עדין לעיניים והינו ללא וזלין, ללא חומרי גלם שמקורם בשמן מינרלי, ללא חומרים משמרים וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים. מוצר זה וכן מרכיביו לא נוסו על בעלי חיים.
נושא את תו התקן היוקרתי NATRUE למוצרי טיפוח המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני.
ניתן להשיג: ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, אורגניק מרקט ובתי מרקחת וטבע פרטיים נבחרים.
(מחיר לצרכן: 49.90 ש"ח , לתכולת: 200 מ"ל)


נעבור למוצר שהגיע לאחרונה בדואר, קניתי שימר של ג'פרי סטאר. ג'פרי ידוע כיוטיוב מפורסם, זמר ובעל גם ליין איפור אינדי. המוצרים שלו רבים ומגניבים ובחרתי להתפנק בשימר הסגלגל המההמם הזה!!! תקשיבו הוא אחד הדברים, אני אוהבת לשים אותו בעיניים בצד ליד האף, זה מקפיץ את הלוק, ואיזו פיגמנט מטורף! נכון יש בו קצת נשירה כזו של הצללית עצמה אבל זה לא נורא בכלל ועוד הגודל של המוצר ב29 דולר. נפלא נפלא נפלא! 



אמשיך עם עוד מוצר חובה בקיץ הוא מייקאפ עמיד וטוב שישאר וילווה אותנו כל היום מהבוקר עד הערב, לפחות אותי שיוצאת לעבודה מוקדם ואח"כ לרוב לא חוזרת הביתה כי ישנם עוד לימודים, ענייני בלוג וסידורים רבים.
המייק אפ שכולנו חיכינוו לו  סוף סוף הגיע לארץ!!! שלל הצבעים כל כך רבה והמרקם שלו נעים וכייפי. אני מאד אוהבת את המוצרים של מייבלין, הם איכותיים וגם מכירים מצויינים וכל הזמן הזמנתי מחו"ל ושמחה שסוף סוף אפשר לקנות אותו בארץ בלי להמתין או לנחש מבעד המסך איזה גוון אני :) 
המייקאפ מסדרת FIT ME luminous and smooth שאני כבר הרבה זמן משתמשת בקונסילר של הסדרה והוא מעולה!
הוא מותיר את העור במראה בעל גימור טבעי וזוהר. אידיאלי עבור עור רגיל עד יבש, מכיל SPF18 נגד השמש וזה נהדר! 


מייק אפ FITME  עם פורמולה חדשנית וייחודית ומתוחכמת בעלת אבקות זעירות מטשטשות המסייעות בטשטוש אופטי של מראה הנקבוביות ומסייעות בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק.  הפורמולה מכילה רכיבים ייחודים לפיזור אחיד של פיגמנטים הצבע. בנוסף היא מאד קלילה לכיסוי אחיד המתאימה את עצמה לגוון הטבעי של העור יחד עם התאמה על מרקם העור.  מייק אפ אידאלי לשיפר מראה מרקם העור, עבור עור רגיל עד יבש. מוצע ב-8 גוונים לעור רגיל עד יבש
(מחיר מומלץ למייק-אפ  : 55 ₪)


ובשביל לשמור על המייקאפ עוד יותר עמיד, למי שבעלת עור שומני למשל צריך פודרה טובה!
מותג האיפור הצרפתי בורז'ואה השיק בימים אלה את :Bourjois Silk Edition - Touch Up פודרה שקופה רכה כמשי, למתן גוון אחיד ומראה נטול ברק לעור הפנים. היא מוצעת בגוון שקוף ובטקסטורת משי למתן גוון אחיד ומראה נטול ברק לעור הפנים. הפודרה החדשה בעלת מרקם משי רך ונעים, מעניקה גימור בסיומת מט וגוון אחיד לעור הפנים.
באמצעות הפורמולה החדשה, שמכילה כדוריות פולימר סיליקוני למילוי קמטוטים והחלקת עור הפנים, פודרת Silk Edition-Touch Up מטשטשת את הנקבוביות בצורה מקצועית, מותירה תחושת נוחות על העור, יוצרת קווים חלקים ועדינים עד לקבלת גוון עור אחיד ומראה טבעי לאורך שעות היום.

ניתן להשתמש בפודרה כקיבוע למייק אפ או לפדר על כל הפנים לאחר סיום האיפור לקבלת מראה איפור זוהר.
הפודרה החדשה, שנועדה לשימוש לאורך כל שעות היום, מוצעת למכירה באריזה פונקציונאלית בעיצוב קפדני ויוקרתי במיוחד עם כרית פידור איכותית ורכה ומראה שמסתובבת 360 מעלות.
(מחיר מומלץ : 79.9 ₪)



ומוצר אחרון שאני אוהבת לשדרג איתו את הלוק, צללית של קולורפופ. זהו גם מותג אמריקאי אינדי בעל מגוון צלליות קרמיות ושפתונים מהממים. את הצללית הזו אני מניחה יומיום לעבודה בשביל לוק זוהר וקליל. אני לא אוהבת להיות מאד מאופרת לעבודה ומעדיפה לוק קליל ולא מתאמץ ושנראה מיליון דולר! עם כל המוצרים הללו אכן אני יוצרת את הלוק המושלם ומקווה שגם אתם :)



אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה