יום שלישי, 11 ביולי 2017

ביוטי סיטי 2017

היי מה נשמע?
בשבוע שעבר נערך כמדי שנה אירוע הענק ביוטי סיטי בגני התערוכה בביתן 1. כמכורת איפור ואופנה כמובן שביקרתי וביקרתי בתערוכת שיער מעלפת של טראזמה ובמספר ביתני איפור וטיפוח אהובים עליי במיוחד :)
אז אני כאן בשביל לספר לכם מה היה...



ביקרתי ביום שלישי ביום הפתיחה וכל כך חיכיתי לאירוע מיוחד במינו של תצוגת שיער מיוחדת עם יצירות אומנות משיער. מי שלא מכירה המותג TRESemme' הגיע ממש לפני שעה לישראל (מיובא ע"י יוניליוור) ומאז הבנתי כמה הוא מעולה! ניסיתי אותו ממזמן ומאז אני משתמשת בו קבוע וגם אחותי שהתמכרה אליו כמוני :)

בתצוגת שיער היה מופע מיוחד בניצוחו של מעצב השיער אבי מלכה שהציג מראות שיער טרנדיים כיצירות אומנות. בנוסף אורחת מיוחדת שהגיעה לתצוגה היא ג'סטין מרז'אן (Justine Marjan), שגרירת TRESemme' העולמית ומעצבת השיער של כוכבי העל ושבוע האופנה בניו יורק. מרז'אן מעצבת שיער כבר יותר מעשור ואחראית לטרנדים לא מעטים בתחום. על מעגל הלקוחות המפורסמות שלה נמנות האחיות קים, קלואי וקורטני קרדשיאן, קארי וושינגטון אוליביה קולפו, כריסי טיגן, לילי אלדרידג' ורבות נוספות.

מי שלא ביקרה ולא ראתה יש כאן סרטון של התצוגה מאצלי בפייסבוק לייב שעשיתי :)

 

לאחר התצוגה ביקרתי בדוכן שלהם בתערוכה והוא היה כל כך יפה ומזמין, נשים קיבלו שם פינוקי פן ותסרוקות, יושבות ונהנות להם ולכן אני החלטתי להתפנק ב3 מוצרים שלהם- מסיכה, מרכך ושמפו מעולים!

לאחר מכן קפצתי לדוכן של דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב עליי שהשיק לפני חצי שנה בערך את הסדרת הרחצה והטיפוח שמאז הפכה להיות פייבוריט קבועה שלי. ומי שרוצה לקרוא בפירוט את הפוסט שיצא על המוצרים,
מוזמנת ללחוץ כאן




ועכשיו השקה נוספת של ד"ר עור, השקה מקסימה ומעניינת שלCC , BB אני כל כך שמחה על כך בגלל שסוף סוף מותג שאני כל כך אוהבת ומתאים לעור רגיש גם משיק מוצר שהוא הכי קרוב לאיפור שאפשר. אני לא זקוקה למייקאפ כבד, אבל מחפשת ליומיום גוון שרק יאחד לי את העור וגוון שלמעשה יעשה את עור הפנים יפה וגם כבר על הדרך שיהיה עם לחות והנה ד"ר עור עשו זאת ונתנו לי את הפתרון האולטימטיבי!

BB קרם מותאם לעור רגיל ולעור שמן.
CC קרם לעור בוגר עם רכיב אנטי אייג'ינג, המסייע בהפחתת מראה הקמטים.
כל התועלות בקרם אחד: גם לחות, גם הגנה מהשמש וגם כיסוי עם גוון. לפי סוג עור - רגיל, שמן ובוגר.


דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרות המוצרים ומשיק: סדרת מוצרי BB Cream ו-CC Cream, המשלבים מספר תועלות בקרם אחד: גם קרם לחות, גם מקדם הגנה גבוה, גם כיסוי עם גוון, בהתאמה לסוגי עור שונים: רגיל, שמן ובוגר (אנטי אייג'ינג).

אורח החיים המודרני, מוביל אותנו לחפש פתרונות יעילים וממוקדים. לנשים עסוקות, אימהות טרודות, אשר אין להן זמן לשגרת טיפוח ארוכה ועם זאת לא מוכנות להתפשר על שגרת טיפוח חלקית, BB Cream ו-CC Cream מהווים פתרון קל ונוח שפותח על ידי רופאי עור.
בדומה לכל מוצרי דוקטור עור, הקרמים מכילים רכיבים שהוכחו כיעילים, נבדקו לעור רגיש ואינם מכילים פראבנים.



BB קרם של דוקטור עור, משלב גם קרם לחות, גם מקדם הגנה גבוה מהשמשSPF 30 , וגם גוון של מייק אפ בשני גוונים טבעיים: לייט ומדיום ובהתאמה לסוגי עור שונים: עור רגיל ועור שמן. הקרם במרקם קליל ונטול שומן. הקרם מכיל פנטנול, נספג במהירות בעור, מעניק לחות אופטימאלית לשעות ארוכות ומתאים לבעלי עור רגיש. בנוסף הקרם מכיל ויטמין E, נוגד חמצון ידוע, המסייע להאטת תהליך הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. הקרם עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות 2014 לגבי הגנה מ-UVB/UVA.
מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקלים ל 50 מ"ל.

CC קרם של דוקטור עור משלב ארבע תועלות בקרם אחד: גם קרם לחות, גם גוון לכיסוי אחיד (מוצע ב-2 גוונים: לייט ומדיום), מקדם הגנה גבוה במיוחד SPF50+ואנטי אייג’ינג. רכיב האנטי אייג'ינג הואMatrixyl 6 , פפטיד חדשני אשר נמצא כמסייע להפחתת מראה הקמטים. CC Cream הינו קרם בעל גוון המתקן את גוון העור, מטשטש פגמים, כתמים ואדמומיות באופן מיידי ומעניק מראה אחיד. השימוש בקרם מותיר את העור רך ורענן. הקרם עומד בתקינה החדשה 2014 של משרד הבריאות לגבי הגנה מ-UVB/UVA. מחיר מומלץ לצרכן: 139 שקלים ל 50 מ"ל.






דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.


לאחר מכן ביקרתי בדוכן של ג'ייד, מותג הקוסמטיקה המוביל בתחומו, מציג באירוע היופי הגדול של רשת סופר פארם ביתן הסובב סביב רעיון ה- MAKEUP TOTAL LOOK, המחבר בין עולמות של אופנה ויופי הנחתמים תמיד בבחירת הניחוח המשלים.



במרכז ההתרחשות בביתן GA-DE יוצגו מראות איפור שונים המתכתבים עם סגנון הבישום הנבחר והוא יעוצב בהשראת הניחוח האגדי ICON MUSK OIL, שהפך לחותמן האישי של נשים רבות בישראל ובעולם כולו.

צוות המאפרים הבכיר של מותג ג'ייד ומאפרים אורחים יארח את לקוחות הביוטי סיטי במהלך ימי האירוע ויעניק להן טיפול פנים והתאמת איפור בהשראת הניחוח ICON MUSK OIL ויציג מבחר מראות איפור וביניהם, מראה איפור טבעי המתכתב היטב עם מציאות מזג האוויר העכשווי, דורש מינימליזם מובהק ויחד עם זאת מעצים את יופייה הטבעי של כל אישה ואישה.

להשגת מראה איפור טבעי מומלץ להשתמש במוצרים הבאים:

IDYLLIC EXTREME COVER CONCEALER NO.17 BEIGE

קונסילר נוזלי לכיסוי מושלם של פגמי עור, אדמומיות וכהויות מתחת לעיניים ומסביב להן. מכיל קומפלקס ג'ל טבעי, פיגמנטים זעירים מצופי סיליקון, שרף סיליקון חדשני ופולימרים מוצלבים, התורמים לתחושת רכות בעור, מטשטשים פגמים ויוצרים מעטה בגוון טבעי ועמיד לאורך זמן. מועשר בקומפלקס ייחודי נוגד נפיחויות וסימני עייפות, המופק מתמציות צמחים, מינרלים וויטמין B3, משפר את סינתזת הרקמות באזור העיניים העדין ומפחית קמטוטים, נפיחויות ועיגולים כהים מתחת לעיניים. מרקמו הרך והקטיפתי מתמזג בטבעיות עם העור ומעניק לו גמישות ותחושת רעננות, חיוניות מחודשת ונוחות מרבית, תוך שמירה על גוון אחיד ומואר. מחיר לצרכן: 59.90 ₪

IDYLLIC SOFT SATIN BRONZING POWDER no.66 Pearl glow
אבקת ברונזה במרקם סאטן המעניקה לעור גוון קורן של שיזוף טבעי. מיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת מיקרו-פיגמנטים טהורים ואבקת משי המאפשרים מריחה נוחה ואחידה. מחיר: 79.90 ₪



iDYLLIC HIGH DEFINITION VOLUME & LENGTH MASCARA – black
מסקרה עם מברשת סיליקון המעניקה לריסים נפח, אורך וברק. מברשת ארגונומית בעלת סיבים קצרים מאפשרת מריחה אחידה ומדויקת של הריסים, תוך כדי סירוקם והפרדתם. הנוסחה מכילה פולימרים ממקור צמחי עם פיגמנט שחור עמוק, היוצרים מעטה קל ומקנים רכות וגמישות לריסים. מועשרת במרכיבי טיפוח, הכוללים שילוב ייחודי של שתי אצות ים, תמצית ענבים וקומפלקס הידרה מינרלי להגנה ולחיזוק הריסים. מחיר לצרכן: 74.90 ₪


TRUE COLOR SATIN LIPSTICK NO.251 –UBER BEIGE
סדרת שפתונים במרקם סאטן המעניקים לחות, רכות ותחושת נוחות לשפתיים. הנוסחה החדשנית על בסיס ג'ל בשילוב עם פולימרים מבריקים, מאפשרת מריחה נוחה ועוטפת את השפתיים עם ברק. השפתון מועשר ברכיב הזנה של תמצית hop לטיפוח השפתיים, מותיר את השפתיים במגע רך עם ברק חושני. מחיר לצרכן: 59.90 ₪


ICON MUSK OIL EAU DE PARFUM SPRAY - או דה פרפיום לאישה בניחוח מאסק רענן, רך וחושני
ניחוח הבושם עשיר בתווים הנמהלים ונחשפים מחדש ונפתח בפרץ רעננות של ורד לבן עם שילוב של פרחי יסמין המעוררים את החושים כמו דוכן פרחים רענן לצד נגיעות חמימות של שושנת העמקים ותמצית מסק יוקרתית אשר נחשפת במלוא הדרה ומעניקה לו חותם של נוכחות ממגנטת. מחיר לצרכן: 50 מ"ל – 129.90 ₪ 100 מ"ל – 149.90 ₪

בקרו באתר של גייד ישראל


לאחר מכן ביקרתי בדוכן של ד"ר פישר, מותג שאני אוהבת ומתאים במיוחד לימי הקיץ החמים. קרמי הגנה הכי טובים שיש, מוצרים לפיגמנטציה למבוגרות ומוצרים לילדים אהובים וטובים :)




 הושקו 2 מוצרים בביוטי סיטי, האחד מגבונים והשני קרם ידיים.
ד"ר פישר מציגים את סדרת מגבוני Genesis Multi Action סדרת מגבונים חדשנית לניקוי יסודי, להסרת איפור עמיד במים ולטיפול בעור הפנים שתסייע לכן לעבור את תקופת הקיץ הלחה. הסדרה כוללת 4 סוגי מגבונים חדשניים לניקוי יסודי של העור, להסרת איפור ולטיפול בעור הפנים.  אריזות המוצרים מעוצבות בצבעי פסטל בולטים ושונים, כאשר לכל מוצר תכונות המסייעות לניקוי יסודי ולטיפול בעור הפנים. כל המוצרים בסדרה מכילים פורמולות ייחודיות על בסיס מגבון העשוי מבד איכותי ורך המותיר את העור נקי, נעים למגע, רך וללא תחושה שומנית.
כל המוצרים בסדרה מתאימים גם להסרת איפור עמיד במים כך שיתאימו במיוחד לעונת החתונות 2017 שהחלה.

מגבוני Fruit extract: לניקוי יסודי ולהסרת תאי עור מתים
פורמולה היפואלרגנית המשלבת תמצית פירות Alpha Hydroxy Acid, המסייעת להסרת תאי עור מתים ולחידוש פני העור, פרו- ויטמין B5 להענקת לחות וגמישות ותמצית פרחי קמומיל המסייעת בהרגעת העור.

מגבוני Q10: להאטת הזדקנות העור
מכילים שילוב ייחודי של נוגדי חמצון, המסייעים להאטת הזדקנות העור: קו-אנזים Q10, שמן גרעיני ענבים, תמצית תה ירוק וויטמין E. מועשרים בחלב שקדים ופרו ויטמין B5 המטפלים בעורך ומעניקים לו לחות, רכות ומגע קטיפתי. מותאמים לעור רגיש.

מגבוני שמן ארגן: לניקוי יסודי ולריכוך העור
מכילים שילוב של קומפלקס לחות ייחודי, המועשר גם בויטמין E, יחד עם תמצית מפרחי הקמומיל ,לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, להעשרת העור בלחות מוגברת ולהרגעתו.
מותאמים לעור רגיש, ללא פראבנים וללא אלכוהול.

מגבוני מי מיסלר: לניקוי אפקטיבי המעניק לעור לחות מיידית ומגע קטיפתי
פורמולה ייחודית המשלבת מי מיסלר, ויטמין e ותמציות מפרחי קמומיל וכותנה, המעניקה לחות מיידית, תחושה רעננה ומגע קטיפתי של עור הפנים.
מותאמים לעור רגיש ללא פראבנים וללא אלכוהול.

מחיר : 15 ₪ לאריזה, 25 מגבונים באריזה



הושק גם קרם הידיים מבהיר ג'נסיס WHITE במהדורה חדשה וייחודית עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר לטיפול בהיפר-פיגמנטציה. קרם הידיים מצטרף לסדרת ג'נסיס WHITE - סדרה ייחודית לשימוש יומיומי, לטשטוש, הבהרה ומניעת כתמי עור.  הסדרה מסייעת בהבהרה וטשטוש של כתמי עור באופן הנראה לעין, יחד עם מניעת כתמים וקמטים בעתיד. הקומפלקס הפעיל Whitesphere Premium®, משלב ליקוריציה, אצה יפנית וויטמין C, מסייע בטשטוש הכתמים ובשיפור אחידות מראה העור.
ידוע כי לאחר טיפול בפיגמנטציה, יש להקפיד על הגנה גבוהה מפני השמש, קרמי היום של ד"ר פישר מכילים הגנה גבוהה (SPF 30) ורחבה (UVA) מפני השמש.
ובימים אלה, חברת ד"ר פישר גאה להשיק מהדורה חדשה ובלעדית של קרם ידיים ג'נסיס WHITE - קרם ידיים מבהיר המכיל מערכת מסנני קרינה, העומדת בתקנים העדכניים והמתקדמים ביותר, המאפשרת הגנה גבוהה ורחבה מנזקי השמש: מעניק הגנה גבוהה ורחבה מקרינת ה- UVB (SPF 30) ומקרינת ה- UVA. תכולה: 75 מ"ל. מחיר: 69.9 ₪

תכשירי הסדרה משלבים קומפלקס אנטי-אוקסידנטים טבעי עם מרכיבי לחות חדשניים לעור בריא וצעיר יותר. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד על פי מבחן "סנסיטיב" המחמיר. בבדיקת יעילות שבוצעה במעבדות Dermscan המובילות בצרפת, נמצא כי כבר לאחר חודשיים, התקבלו תוצאות מדהימות: 95% דיווחו על שיפור משמעותי בהבהרת הכתמים וגודלם.
במהלך חודש יולי, בכל קניית מוצר מקטגוריית הקוסמטיקה של ד"ר פישר ברשת סופר-פארם, ניתן לרכוש ערכת הבהרה המכילה קרם יום מבהיר, מסכת הבהרה וקרם ידיים מבהיר, בגודל מיוחד – ב9.9 ₪ בלבד.

תכשירי הסדרה משלבים קומפלקס אנטי-אוקסידנטים טבעי עם מרכיבי לחות חדשניים לעור בריא וצעיר יותר. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד על פי מבחן "סנסיטיב" המחמיר. בבדיקת יעילות שבוצעה במעבדות Dermscan המובילות בצרפת, נמצא כי כבר לאחר חודשיים, התקבלו תוצאות מדהימות: 95% דיווחו על שיפור משמעותי בהבהרת הכתמים וגודלם.
במהלך חודש יולי, בכל קניית מוצר מקטגוריית הקוסמטיקה של ד"ר פישר ברשת סופר-פארם, ניתן לרכוש ערכת הבהרה המכילה קרם יום מבהיר, מסכת הבהרה וקרם ידיים מבהיר, בגודל מיוחד – ב9.9 ₪ בלבד.


לאחר מכאן הגיע לדוכן שהמילה הראשונה שיצאה מפי שראיתי היתה וואוו ! איזה צבעוניות, הכל פרחים וכיף וכמובן שלקחתי לעצמי קשת ולהצטלם ולמעשה עד שהגעתי הביתה לא הורדתי אותה ממני!!!


הד אנד שולדרס מציג שמפו קוסמטי לנשים נוסחה חדשה עם פעולה משולשת לשיער מדהים ונקי מקשקשים



לצד ההשקה הבינלאומית, מותג הד אנד שולדרס משיק גם בישראל, סדרה חדשה, ייעודית לנשים, למוצרי שיער קוסמטיים. לאחר 12 שנות מחקר ואינספור מחקרים קליניים, הד אנד שולדרס מציג כעת את נוסחת הפורמולה המשולשת החדשה המציעה שלושה ביצועים: ניקוי, הגנה ולחות מועשרת, ליצירת שיער מדהים.


מדובר בפורמולה המתקדמת ביותר שייצרו עד היום בהד אנד שולדרס.
יתרונות המוצר:ניקוי – חומרי ניקוי עדינים מאפשרים לחלקיקי האבץ שהוקטנו פי 8 בנוסחה החדשה , ליצור קצף עשיר ומפנק ובעל האפקטיביות הטובה בקטגוריה בטפול בקשקשים
הגנה – חומרים פעילים נגד קשקשים מגיעים למקומות שבהם שוכנת הפטרייה גורמת הקשקשים ומעניקים הגנה לאורך זמן מפני קשקשים ותעוקת התחמצנות.
לחות מועשרת – הפורמולה החדשה מותירה את סיבי השערה רכים ורוויי לחות הודות למרכיבים פעילים, הנועלים את הלחות ומקנים לשיער מראה חלק ורך יותר באופן ניכר לעין, ובנוסף מקלים על סידור השיער ומייפים אותו.


בשלב הראשון הסדרה לנשים כוללת : 3 גירסאות ב 2 גדלים – 500 מ"ל ו- 600 מ"ל, המותאמים לשיער הישראלי:
· "רך כמשי"- שמפו+ קונדישנר
· "עמידות השיער לאישה"- שמפו
· "לשיער עבה וחזק"- שמפו

וזהו כך הסתיים הערב, עייפה אך מרוצה ונתראה בשנה הבאה
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה