יום חמישי, 20 ביולי 2017

קיץ 2017 בהיכל הקרח, חולון

היי כולם מה שלומכם?
מחפשים מה לעשות בימים חמים אלה? כדאי להגיע להתקרר בהיכל הקרח, חולון :)
הקיץ בורחים מהחום והלחות למרחבי הקרח הקרירים של Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון. היכל הקרח מזמין אתכם בחודשים יולי -אוגוסט לשלל פעילויות כיפיות לכל המשפחה. 
בין התאריכים 27.7 – 23 בימים ראשון עד שישי תתקיים פעילות עם חברת הגלידות בן אנד ג'ריס- ילדים עם צמיד שייקחו חלק בפעילות יקבלו גלידה אישית מתנה, מופע ייחודי עם האמן שימי אטיאס יתקיים ביום שלישי ה25.07 בשעה 17:30 . ב30.07 תתקיים מסיבת קיץ עם כוכבי תכנית 'הבנים והבנות' במהלך הקיץ יוצב במקום קולנוע תלת מימד בעלי צמיד יוכלו לרכוש כרטיס לקולנוע בעלות של 15 ₪ בלבד ומי שיוריד את האפליקציה יקבל כרטיס כניסה חינם (למימוש בספטמבר) .



היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות בתקופת הקית ובכלל כגון, שיעורים פרטים וסדנאות החלקה ב5ימים למתחילים ולמתקדמים, חדש בהיכל סדנאות החלקה לבגילאיי 35+, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים.

כיום, רשת מרכזי ההחלקה על הקרח פסגות הקרח, (Ice Peaks) מנהלת ומפעילה את מרכז ההחלקה על קרח בחולון שהוקם בהשקעה של 15 מיליון ₪ על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית ומתכננת להקים שני מרכזים נוספים ברחבי הארץ. במקום מופעל סניף של פיצה האט וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל. במקום ניתן לקיים אירועים, הופעות כנסים, ימי גיבוש וכמובן בר/בת מצווה וימי הולדת והכל בהתאם לתקציב שלכם. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.


לראשונה בעולם, מופע טלפתיה ייחודי על הקרח!  אירוע חד פעמי ויוצא דופן לכל המשפחה.
היכל הקרח ice peaks בחולון מארח את אמן החושים
שימי אטיאס - יום שלישי ה-25.07 בשעה 17:30 !!  הכניסה למופע חינם - אל תפספסו!

לראשונה בעולם, מופע טלפתיה מרהיב וייחודי, עם אמן החושים שימי אטיאס יתקיים ביום שלישי ה25.07 בשעה 17:30 בהיכל הקרח חולון. חוויה עוצרת נשימה עם אמן החושים שימי אטיאס שיעביר את המחשבות שלכם מהראש הישר למשטח הקרח (מבין הצופים יבחרו מתנדבים להשתתף במופע) המופע במתחם הכי קריר הקיץ. משך המופע כ30 דקות.
**מופע טלפתיה ייחודי על הקרח בהיכל הקרח חולון - פתוח לקהל הרחב**
*בזמן המופע לא ניתן יהיה להחליק על המשטח

היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות בתקופת הקיץ ובכלל כגון, שיעורים פרטים וסדנאות החלקה ב5ימים למתחילים ולמתקדמים, חדש בהיכל סדנאות החלקה לגילאי 35+, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים מסופקים על ידי המתחם. הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל. במקום מופעל סניף של פיצה האט וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל. במקום ניתן לקיים אירועים, הופעות כנסים, ימי גיבוש וכמובן בר/בת מצווה וימי הולדת והכל.

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il
או בפייסבוק 03-5323008

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה