יום שני, 31 ביולי 2017

ורדינון משיקה את חנויות הפופ אפ עם דיסני

היי כולם, מה שלומכם?
לפני מספר ימים ביקרתי בחנות פופ אפ של ורדינון ודיסני בקניון סינמה סיטי ראשון לציון וברגע שראיתי את המתחם הרגשתי שהגעתי לגן עדן! אני כל כך מכורה לדיסני ובמיוחד למיקי ומיני מאוס. הכל כל כך יפה ואת כל החנות רציתי לקחת איתי הביתה! דיסני תמיד כולם אוהבים מקטנים ועד גדולים ועם השילוב של ורדינון שכל כך איכותיים השילוב הוא פשוט מנצח, מהנה ומשמח :)




ורדינון למעשה מגשימה פנטזיה- עם הכרכרה. נפתחו לאחרונה חנויות פופ אפ של ורדינון ודיסני ברחבי הארץ עם קולקציות מגניבות, מהדורות בלעדיות ובמחירים חד-פעמיים ב-15 לוקיישנים משתנים, בקניונים המרכזיים - כל פעם למשך חודש ימים בהשקעה כוללת של כמיליון ₪

הפתעת הקיץ - חנויות הפופ-אפ של ורדינון, חברת הטקסטיל המובילה בישראל, בשיתוף ובהשראת דיסני כבר תופסות תאוצה, ומציעות קולקציות בלעדיות בקונספט צעיר, תוסס ומפתיע להורים ולילדים. סימן ההיכר – במרכז כל חנות פופ-אפ ממתינה כרכרה אגדתית ומלכותית.


בין הפריטים הייחודיים שימכרו אך ורק במתחמי הפופ אפ: מצעי ג'רסי נעימים ומפנקים, ציפיות, תיקים אופנתיים, כוסות שתיה מדליקות עם קש ומגבות מטבח בעיצוב שובב, מגבות ושמיכות לקיץ, כירבוליות בחורף - והכל בהדפסים מקוריים ובסגנונות טרנדיים מובילים בעולם האופנה ועיצוב הבית. הקיץ - כל אחד יוכל להרכיב לו את הסט האולטימטיבי על פי טעמו האישי.

אוסנת רוזנברג, מנכ"ל חטיבת ורדינון: "הקהל הישראלי מוכיח שוב ושוב כי הוא סקרן ופתוח לחידושים ולטרנדים עולמיים ואותנו זה מאתגר בכל פעם מחדש. מתחמי הפופ אפ של ורדינון זכו לפרגון ולהצלחה רבה בשנים הקודמות, ואנו בטוחים שגם בקיץ זה יתרמו לחוויית הקנייה וחיזוק הקשר שלנו עם לקוחותינו ועם קהלים חדשים.

השנה בחרנו להפתיע את הקונים עם קולקציית דיסני לקטנים וגדולים בשילוב הדמויות האהובות על כולם ובכך לספק חוויית קניה שמממשת פנטזיה".

אני חושבת שהשת"פ הזה פשוט גאוני, דיסני זה עולם של פנטזיה ואין כמו סדינים, מגבות, שמיכות וכיף של דיסני לכל המשפחה. לכן אני חושבת שזה יצליח כל כך כי אם אתם כמוני, אתם גם צריכים לבקר ולבזבז וליהנות ממחירים מעולים, כל המוצרים בהנחה של חצי מחיר!




חנויות הפופ אפ תפעלנה החל מחודש יולי ועד דצמבר 2017. כל חנות תוקם למשך חודש ימים בקניונים המרכזיים ברחבי הארץ. הקניונים שיארחו את מתחם הפופ אפ בחודש יולי: קניון איילון ברמת גן, סינמה סיטי בראשון לציון וגרנד קניון בחיפה. בהמשך יפתחו עוד ועוד מתחמי פופ אפ בקניונים בפריסה ארצית לכן שווה לעקוב ולראות היכן יפתחו אותם. כמובן שאני אעדכן אותם כאן :)



ממליצה לבקר ולהכין את הויזה :)
אני כבר מכורה לסט גם נעים, גם מהממם וגם כייפי :) כבר חומדת את השמיכה לקיץ, אני אקפוץ ואקנה אותה בקרוב!!!

אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה