יום שישי, 7 ביולי 2017

חידושי קרליין באיפור וטיפוח

היי כולם מה שלומכם?
אני הפעם עם חידושים מבית קרליין. קרליין זהו מותג ישראלי כחול לבן שאני מאד אוהבת. קודם כל זה שהוא ישראלי הוא מביא לנו גאווה גדולה, דבר שני המוצרים איכותיים וגם לא יקרים ולכן זה נפלא שכל אחת מאיתנו יכולה להרשות לעצמה מהמוצרים. בנוסף החידושים הרבים שלהם, כמעט כל חודש הם מפתיעים ומחדשים וזה כל כך מרענן וכייפי שחברה ככה מפנקת אותנו כל הזמן עם החידושים הכי הכי בשוק. כמו כן דבר אחרון שהמוצרים לא מנוסים על בעלי חיים וישנם גם מוצרי נטולי אכזריות שזה פשוט ערך מוסף נהדר!
אתחיל ואספר לכם על הפלטת שפתונים המקצועית COLOR ON LIPS שמשלבת בתוכה פיתוחים טכנולוגיים עם מגוון רחב של צבעים טהורים היוצרת שפה חדשה באיפור השפתיים.
הפלטה מבוססת על פיגמנטים חדשים של צבע נקי המעניקים גוון עוצמתי וברק מידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות. שכבת הצבע מאד עזב אבל דקה ובלתי מורגשת על השפתיים. כמו כן מעניקה כיסוי בינוני עד מלא על השפתיים. קשת הצבעים העוצמתית מקבלת את הברק משמנים מזינים שאינם משאירים תחושה של שמנוניות על השפתיים.



היתרונות של פלטת השפתונים החדשה שהיא גם עם מרקם קטיפתי ונעים למריחה העוטף את השפתיים בלחות, ללא דביקות או שומניות, ברק וגוון עמידים בפני דהייה או נזילה, צבע נקי הלוכד אור ומקרין ברק, 8 גוונים באריזה נוחה ומברשת איכותית מצורפת. (מחיר : 49.90 ש"ח תכולה: 9.84 גרם)



בנוסף באותם ימים קרליין גם השיקו במקביל פלטות צלליות מקצועיות ב-5 שילובים טרנדים. השנה ראינו בקרליין השקות רבות של צלליות מצלליות בודדות, זוגות ורביעיות לפלטות מקצועיות .
עומר אסף, מעצב אומנותי לקרליין שם דגש באיפור השנה על צבעים נועזים שמגיעים במרקמי מאט-משי וקטיפה, משחקים של מבריק ומאט.

הצלליות החדשות מעניקות עומק ודרמטיות וזאת בזכות מרקם חדשני המצטיין בריכוז גבוה של פיגמנטים, המוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות ארוכות לאחר המריחה. הצלליות רכות ונעימות בזמן המריחה, נצמדות היטב לעור ואינן יוצרות הצטברויות בקמטוטי העפעף.



חמש פלטות בשילובי גוונים , כל אחד מאותה משפחת צבעים: ירוק, כחול, סגול, חום קר, חום חם.
(מחיר : 49.90 ש"ח, תכולה: 16 גרם)


כמו כן איך נוריד את כל האיפור לאחר הנחתו? צריך לחשוב על דרך נכונה ובריאה לאור שלנו וקרליין השיקו את הג'ל מיסלרי להסרת איפור פנים ועיניים. למעשה הושקה סדרה חדשה של מוצרי ניקוי לפנים  CLEAR SKIN והמוצר הראשון בסדרה הוא הג'ל המיסלרי. אין צורך בשטיפה וגם מאד חשוב שהוא מתאים לעור רגיש. משמע הוא היפואלרגני.



ג'ל מיסלרי לניקוי עדין של הפנים, מבוסס על פורמולה מועשרת במולקולות מיסלריות זעירות הלוכדות וממיסות את הלכלוך ומסירות איפור ולכלוך מהעור, מבלי ליצור תחושת יובש. כמו כן הוא בבקבוק לחיץ עם משאבה שנוח לתפעל אותו.
מרקם הג'ל מאפשר הסרה נעימה של לכלוך ואיפור ויצירת תחושה המרגיעה את העור, ללא צורך בשטיפה. יכולת ההסרה הקלה המאפיינת את מרקם הג'ל מונעת את הצורך בפעולת שפשוף על העור או על הריסים והעפעפיים. לא משאיר שמנוניות כזו לא נעימה על העור אחרי הניקוי, ללא אלכוהול, ללא בישום וללא פראבנים.

הג'ל מכיל בנוסף גם תמצית הממליס לכיווץ נקבוביות ואלוורה להרגעת רגישות ואדמומיות בעור. ומעל לכל - פעולת הניקוי המבוססת על מרקם הג'ל, מתבצעת בצורה טבעית לכן העור מחבק באהבה את ההרגשה הנקייה שמתקבלת תוך כדי הניקוי ואת תחושת הנינוחות לאחר מכן. (מחיר: 39.90 ₪, לתכולת: 260 מ"ל)


ולבסוף מוצר טיפוח שמאד מאד חשוב, במיוחד בימים אלה של הקיץ דאודורנטים. קרליין השיקו בסדרה הדאו המוכרת שלהם הפעם דאודורנט נושם Invisible שהוא שקוף ולא מותיר סימנים לבנים ובמקביל גם מטפח את העור שלנו.


הדאודורנט כמו בסדרה המעולה הקיימת, גם הוא מעניק הגנה ורעננות מקסימלית של 48 שעות, הוא איננו מכיל אלכוהול, ללא פארבנים שידועים לנו כלא בריאים בכלל ובנוסף הוא גם מתאים לכל מי שרגישה כי הוא  היפואלרגני. אם תמיד שאני מניחה את הדאו אח"כ אני מפחדת להתלבש ומחכה מספר דקות רבות בשביל שהוא יתייבש ורק אחכ מתלבשת, הפעם אין צורך לחשוש ומיד לאחר הנחתו אפשר להתלבש איזה כיף!! ככה התארגנות בוקר שלי הופכת לקלה יותר וללא חששות של הכתמת בגדים עם דאודורנט! יאיי!!!

הסדרה כוללת דאודורנט רול און וגם דאודורנט ספריי. מבחינת עמידות שניהם זהים וטובים. כל אחת מה שהיא יותר אוהבת. הטיפ שאני יכולה לשתף אתכם שאני בבוקר תמיד מניחה אתה רול און ואז לוקחת איתי בתיק את הספריי ואיתו מתרעננת במהלך היום

שיהיה המשך קיץ מלא חידושים מבית קרליין

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה