יום רביעי, 5 ביולי 2017

הדוכסיות(THE DUCHESSES)

היי כולם מה שלומכם?
בימים אלה בקיץ שלובשים בגדים צבעוניים ומיוחדים החוכמה לשדרג את הלוק בטוויסט מגניב ומיוחד עם תכשיט מהמם ומיוחד שיהפוך כל אחת מאיתנו לאופנתית, אלגנטית שכולם יסתכלו עלייה :)
הדוכסיות (THE DUCHESSES) מבית אמבוס מציגות מגוון נרחב של תכשיטים מרהיבים ויוקרתיים העשויים מחומרים איכותיים ביותר המאפשרים תמחור הנגיש לכולנו ולא במחירים מופקעים, אלא במחירים המתאימים לכל כיס. 


הקולקציה עכשיו שהושקה מאופיינת באלגנטיות על זמנית בשילוב עם נגיעות של טרנדיים עכשווים הסוחפים את קהל הנשים הרחב, הקולקציה מציעה מגוון רחב של תכשיטים ייחודים המזדהים בעיצובם עם שם המותג- הדוכסיות , הקולקציה מעוצבת בשיקיות מוקפדת המתכתבים עם כל הטרנדים הכי חמים ובהשראה דוכסית מלאה. כל תכשיט מגיע עם אופי שונה ועיצוב ייחודי וקפדני.

בין כל הקולקציה הרחבה יש קולקציה ספציפית מיוחדת הנקראת- החברות הכי טובות, בקולקציה יש פריטים מאד נחשקים, והיא קולקציה בעלת מגוון שעונים, טבעות, שרשראות עגילים וצמידים לאישה שאוהבת להיות ייחודית, מיוחדת ושונה משאר הנשים בסביבה.

קולקציית התכשיטים עשויה מחומרים איכותיים, עם נראות ופרשנות מאוד יוקרתית ונוצצת למראה הקז'ואלי ובשילוב נכון יוצרת מראה ייחודי ומלא בסטייל.

התכשיטים עשויים מחומרים איכותיים ביותר בשיבוצי אבני סברובסקי, ומעוצבים בהשראת הערים הגדולות בעולם.
הקולקציה ידועה במחיריה הטובים המתאימים לכל כיס ומגיעה בטווח מחירים רחב, נמכרת כעת בכל סניפי הדגל, בנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ וגם באתר האון ליין הרשמי.




להתרשמות בקולקציה לחצו כאן 

פייסבוק: the duchesses know it better

אינסטגרם: theduchesses

שיהיה קיץ נעים ומיוחד
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה