יום שני, 21 באוגוסט 2017

חגיגות 15 שנה למותג ESSENCE

היי כולם מה שלומכם???
אסנס הגיעו לארץ לפניי כשנתיים, זהו היה רגע מאושר ומאז אין אישה אחת בארץ שלא מכירה את המותג ולא קפצה מספר פעמים לסופר פארם הקרוב בשביל לקנות איזה מוצר.
המוצרים הזולים והאיכותיים הם פשוט המשוואה הנכונה והוכיחו את עצמם כל פעם מחדש. מהמסקרות המעולות, לקים מצוינים, עפרונות עיניים שפתיים ועוד ועוד .
אני אישית מאד אוהבת את המותג ותמיד ממליצה עליו ואני מכירה אותו עוד מלפני מאירופה ולכן יש לי היכרות רבת שנים איתו, הרי הוא גם המותג מספר אחת שנמכר באירופה.


הפעם אסנס חוגגים 15 שנים של מצוינות, חדשנות וטרנדיות לצד איכות גבוהה ובלתי מתפשרת, ובמחירים נמוכים במיוחדים. לרגל החגיגות ממשיך מותג אסנס במסורת ומתחדש בסטנד מוצרים, עם מגוון רחב של מוצרים ובגוונים חדשים 
המתווספים למוצרים הקיימים. 

המוצרים החדשים מתאימים ממש לימים אלו לעונת הקיץ:

בעיניים שגם בקיץ וגם בחורף כדאי להבליט נראה את המסקרה volume stylist 18h curl & hold mascara- המרקם הקרמי של המסקרה מבטיח נפח עמיד לאורך זמן וריסים מעוגלים ומיוחדים שכל אחד ישאל מה עשית. (מחיר: 14 ₪)

מסקרה נוספת היא volume stylist 18h lash extension mascara- המברשת בצורת יהלום יוצרת מראה ריסים מוארכים ומלאים למי שאין לה הרבה ריסים אוהבת מראה דרמטי וחתולי (מחיר: 14 ₪)

מסקרה אחרונה - lash princess sculpted mascara עם נפח דרמטי- המסקרה החדשה עם המברשת הייחודית אשר מפסלת כל ריס וריס (מחיר: 14 ₪)


לעיניים עדינות בצבעים יותר שקטים ורכים יצאה הפלטה eye & face palette- עם צלליות בצבעים משלימים, סומק והיילייטר בפלטה אחת שנותנות לך את המראה המושלם וגם יכול לשמש כצללית וגם לפנים. אני אוהבת מוצרים שיכולים לשמש אותי לכמה דבירם גם חוסכים זמן, כסף וגם מקום. ולמי שמתאפרת בדרכים אז בכלל חוסך לה לסחוב כמה מוצרים אלא בפלטה אחת קטנה יש לה שלל אופציות (מחיר: 20 ₪)


לשפתיים חושניות, יפות וצעירות shine shine shine lipgloss- גלוס לשפתיים במרקם חלק יוצר מראה רטוב על השפתיים ומלא ברק. מגווני ניוד עד גוניים אינטנסיביים למראה זוהר. למשל הצבעים היותר מנצנצים והבהירים יכולים להיות גם מעל שפתונים רגילים והם משדרגים את הלוק בצורה בלתי מוסברת!! יוצא מהמם מבטיחה (מחיר: 9 ₪)




בנוסף עפרון שפתיים ultra last lipliner - להשלמת המראה או בימים שבא משהו יותר שמרני, יותר בוגר שמתאים לערב אז עיפרון שפתיים רך עם פיזור צבע אינטנסיבי, עמיד עד שש שעות, עמיד למים. (מחיר: 8 ₪)



ואיך לא אסיים עם אחת האהבות הגדולות שלי?! ציפורניים colour boost high pigment nail paint- לק לציפורניים בצבעי פסטל אופנתיים לקיץ שמבטיח גימור חלק ומלא בצבע בשכבה אחת או שתיים תלוי בגוון.  הרי כמה כבר המלצתי ואמרתי רוצו לקנות את הלקים של אסנס, במיוחד החדשים במרקם ג'ל שכל כך מעולים והחזיקו לי מספר ימים ללא שום סימן של צ'יפים למיניהם. לקים נהדרים במחיר מצחיק (מחיר : 7 ₪)

אז שיהיה לנו עוד מלא הפתעות מאסנס ורק כיף
מזל טוב אסנס

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה