יום שני, 14 באוגוסט 2017

משקפי שמש קונים ברשת משקפיים בשנקין

היי כולם, מה שלומכם?
בימים חמים אלה של הקיץ ובכלל בכל מהלך השנה חשוב לשמור על העיניים שלנו מנזקי השמש וגם בימים שכביכול נראה שאין שמש מומלץ להרכיב משקפיים ולהקפיד. העיניים שלנו מאד רגישות וכדאי תמיד לשמור עליהן ובכלל לשים לב לשמור עליהן מהשמש ולהגן על כל הגוף מהשמש החמה.
בנוסף אין כמו משקפי שמש אופנתיות שיהיו האקססוריז שיעשו את הקיץ כי משקפי שמש הם האקססוריז המושלם לימי הקיץ החמים ועוד כזה שיש לו ערך מוסף כמו הגנה על העיניים. 

למשקפי שמש יש השפעה גדולה על האישיות שאנחנו מקרינים לסביבה, בעזרת הדגם שבחרנו, הגודל והמותג. כל דבר הוא אמירה לסובבים אותנו וכמובן אין כמו להתלבש אופנתי ושייקי ולהוסיף משקף מהמם שמתאים ללוק. לי אישית יש כמה סוגי משקפי שמש שאני מתאימה בהתאם ללוק היומי.
לכן לבחירת המסגרת ולדגם יש משמעות רבה, נוכל להיראות, קשוחים, מצחיקים, רציניים, סקסיים או אוונגרדיים, לו רק נרכיב את הזוג הנכון ונתאים את הדגם למבנה הפנים.


רשת משקפיים בשנקין מציעה מגוון עצום של משקפי שמש וראייה של מותגי המשקפיים המובילים בעולם. בנוסף הצוות המקצועי והשירותי הכולל אופטומטריסט מורשה היודעים להתאים את הדגם לתווי הפנים ולאישיות הלקוח. כל כך חשוב להיות בחנות מקצועית, שירותית ועם הרבה סבלנות כי משקפיים זה מוצר שצריך להתאים בול, שיהיה נוח וישרת אותנו תקופה נאמנה וגם לא הכי זול ולכן צריך לבחור בקפידה, בסבלנות ובמקצועיות ועם העזרה הנכונה אתם גם תהיו מרוצים!

בחנות תוכלו לפגוש במגוון רחב של דגמים, לגברים ולנשים וכל אחד יוכל למצוא את הטעם שלו ואני מבטיחה לכם שכל אחד ממכם ירצה לצאת עם מספר דגמים מרוב שהכל כל כך יפה ומיוחד! ישנן סגנונות מהמראה ההיפסטרי ועד למראה האלגנטי הקלאסי.




"משקפיים בשינקין" רח' שנקין9 ת"א.אבן גבירול 185 ת"א. שבזי 53 ת"א

אתר אינטרנט: www.shenkinglasses.co.il

פייסבוק: משקפיים בשינקין. אינסטגרם: shenkinglasses

טלפון: 03-5285333


המשך קיץ נעים וקנייה מהנה

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה