יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

NUTRI SAVOUR סדרת הפאוצ'ים של Pro plan

היי היי,
אם שמתם לב אנחנו כל יום דואגים למשפחה שלנו ולעצמנו לאוכל, לשתייה ולבריאות הבסיסית בשביל לחיות. כל מי שאוהב ודואג לחיות יודע עד כמה זו אהבה אינסופית ומדהימה והדאגה גדלה גם עם חיית מחמד. אצלנו במשפחה תוכלו למצוא ארנבים, חתולים ואפילו בעבר היו תוכים ודגים. כי אהבה לחיות זה דבר נפלא ובכלל לחיות לצידם זה כיף ומשמח.
חתולים יש לנו כמות נכבדת.. 15 במספר, 13 שממש אצלנו בחצר ועוד 2 שמדי פעם באים לבקר. מי היה מאמין שהכל התחיל בחתול אחד ועכשיו הפכו לגדוד :)





כשאנחנו רוצים לפנק אותם אנחנו מביאים להם חטיפים כי זה הפינוק שלהם, כמובן חטיפים שרק מתאימים ומיוחדים ולא אוכל אחר!!! חברת פורינה השיקה את פרו פלאן המשלבת בין תזונה איכותית לטעם מושלם! הפאוצ'ים פותחו בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת צריכת מזון עם ערך תזונתי גבוה  ולסיוע בשמירה על איזון הנוזלים בגוף.
בהמשך תראו את הפירוט של החטיפים ואתם תבינו עד כמה הם מושקעים, אוכל ממש איכותי וטוב.



החטיפים בעלי ערכי חלבון גבוה, בשילוב מרקם עסיסי ורך של נתחי עוף, הודו או סלמון ברוטב עשיר והאיזון המושלם בין אחוז השומן לאחוז החלבן שמאפשרים לשמור על מסת גוף בריאה ולמניעת השמנה.
כי הרי ידוע שחתול יכול גם לאכול כל היום ולא לעשות כלום וחשוב מאד לשמור עליהם. להקפיד על כמויות ותזונה בריאה ולא לקויה.



השילוב בין הטעם ולבין הערכים התזונתיים מעניק לחתולים חווית טעם עשירה ומזינה ונותנת לנו שקט ומנוחה שאנחנו יודעים שהחתולים ניזונים מאוכל בריא שטוב לו. שאני הנחתי את האוכל לחתולים הם זללו אותו בשניות וביקשו עוד!
הם כל כך נהנו והתלקקו ושמחתי לראות זאת. כמו כן האוכל מתאים לצרכים התזונתיים ופיזיולוגיים המאפשרים לחתולים אורח חיים בריא והנאה בכל ארוחה :)



הסדרה ממוקדת ב3 סוגים - והכי נוח לפי הצבעים



צבע ירוק שזה נתחי בשר עוף, ברוטב עשיר לחתולים לאחר סירוס או עיקור: STERILISED
סוג זה תומך בבריאות מערכת השתן ומפחית את הסיכון להתפתחות זיהום ודלקת בדרכי השתן התחתונות. כמו כן מכיל רמה גבוה של ויטמין E ונוגדי חמצון לתמיכה בבריאות מערכת השתן.  ועוד דבר מאד חשוב שמסייע לשמור על מסת גוף ומשקל תקין בזכות איזון רמות אחוז החלבון והשומן

צבע ורוד שזה נתחי בשר הודו ברוטב עשיר לחתולים בעלי רגישות למזון: DELICATE
סוג זה מכיל חלבון עדין למערכת עיכול רגישה ולחתולים עם רגישות בעור. בנוסף מכיל אינולין לתמיכה במערכת העיכול ולאיזון רמת המיקרופלורה במעיים וכמו כן גם מכיל אומגה 3 להתמודדות ומנית תהליכים דלקתיים.

צבע כחול עם נתחי דג סלמון ברוטב עשיר המסייעים להפחתת ריח הפרשות חריף: HOUSECAT
סוג זה מונע היווצרות כדורי שיער שהם מנקים את עצמם וזה נכנס למעיים. מסייע בהפחתת ריח צואה ושתן בארגז החול ומסייע לשמירה על מסת גוף ומשקל תקין בזכות איזון רמות אחוז החלבון והשומן.



ממליצה להיכנס לאתר של פורינה ולהתרשם
קישור לאתר לחץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה