יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

כוכבים מהספרים - חנוכה 2017

היי כולם,
אני יודעת היכן אני אהיה בחנוכה הקרוב ואתם יודעים?
אני אבקר בכוכבים מהספרים בכיכובם של כוכבי הילדים של ישראל יובל המבולבל וקופיקו שכולם אוהבים וכולם מכירים והכי כיף גם כהורה שמלווה את הילדים, להיזכר בילדות ולחזור קצת להיות ילדים למשך שעתיים. 

"משגב עורי הפקות" בשיתוף "סטארלייט" גאים להציג לראשונה מופע שבו יופיעו השניים יחד על במה אחת בהצגה חגיגית ומרגשת במיוחד לכבוד 65 שנה להיווסדו של הקוף הלאומי, קופיקו. 
הרי מי לא גדל מאיתנו על קופיקו? אני אישית הייתי מכורה לקופיקו וכל כך נהנתי לקרוא וגם לראות את תכנית הטלוויזיה.

במופע יובל המבולבל ישחק כילד שאוהב לקרוא ספרים. הספר שהכי מצחיק אותו ואהוב עליו במיוחד הוא לא אחר מ"קופיקו". אבל יום אחד כל האותיות והמילים נעלמו מהספרים שלו! ולכן הוא צריך לעשות מעשה!
בעזרת קופיקו, ובסיוע של שני עוזרים מצחיקים - קפטן שטות ופרופסור לחץ (אודי ואביעד) יובל המבולבל יוצא לעולם הסיפורים ופוגש את כל הכוכבים מהספרים - פיקו (ליאור דטאוקר), ענבלרינה, קוגומלו והפיה החכמה (לירן כוהנר) ומנסה להבין מה קרה לסיפורים?? מנסה לפענח מה קרה והכל בעלילה מצחיקה, מרגשת, כייפית וסוחפת. 
האם קפטן שטות ופרופסור לחץ יצליחו לעזור ליובל להגיע לעולם הסיפורים?? לאן נעלמו כל האותיות והמילים מהספרים?? מה הפיה החכמה תגלה להם??

"כוכבים מהספרים" מציג סיפור עלילה מקורי, מרגש, מפתיע ומצחיק, שיזכיר לכולנו את הקסם והכוח שבקריאת ספרים שמאפשר לכל אחד מאתנו את היכולת לדמיין, ליצור ולהפליג לעולמות מרתקים!! כי היום לפעמים אנחנו קצת שוכחים את זה ובמיוחד הילדים שלנו שכל הזמן במדיות הדיגיטליות ופחות ופחות קוראים ספרים וזה חבל לדעתי. כי אין כמו לקרוא ספר טוב בדפים וליהנות מהכתיבה ומהחוויה. אני אישית יכולה לשתף אתכם שאני עדיין קוראת ספרים רק שהם פיזית ולא בשום דרך דיגיטלית. 

מחזמר עם הרבה משתתפים, תלבושות, שחקנים ורקדנים המשלב את השירים האהובים של יובל המבולבל וקופיקו ועוד המון הפתעות שיעשו לנו כיף ולילדים שלא נרצה ללכת.
החל מנובמבר 2017 יתחיל להיות מוצג המופע בכל במות היכלי תרבות בכל רחבי הארץ ולא כדאי לפספס :)
משך ההצגה: כשעה וחצי כולל הפסקה ולכן גם ילדים קטנים יכולים להצטרף וליהנות.

כתיבה ובימוי: אודי גוטשלק | ייעוץ ופיתוח: יובל שם טוב | עיבוד מוזיקלי: אסי טל

כנסו ותראו טיזר קטן מהמופע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה