יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

קולקציה סתיו חדשה לבית האופנה מאוזנר

מה שלומכם היום?
מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לפנק את אמא שלי במאוזנר שזו מותג לאופנה עילית, החנות מאד יוקרתית, איכותית וסטייל בוגר וייחודי.
כל עונה אנחנו קופצות לחנות ואין פעם שאמא שלי לא מצאת כמה מוצרים לקנות ואני מבטיחה לכם שגם אתם תמציאו ושלפעמים גם כדאי להיות סבלניים ולהמתין כי יש מבצעים מאד שווים!



בימים אלה ממש הושקה קולקציית הסתיו 2017-2018 שהיא מבטאת רומנטיקה ומאד מפתיעה. הקולקציה עשויה מבדי תחרת גפיור המשדרים רומנטיות אופנתית בשילוב תחכום עכשווי וייחודי. בכלל כל הבדים כל השנה בחנות מאופיינים ברמה שלהם, ברכות, אילו הם תמיד בדים שנושמים ונעימים והכי חשוב מחמיאים לגוף. מפני שהכי חשוב לנו תמיד להרגיש טוב עם עצמנו ושבגד מחמיא ועוד לקבל עליו מחמאות מהסביבה תמיד משמח אותנו יותר!
הפריטים עשויים בתפירה קפדנית מבדים איכותיים, גימורים ופיקוח קפדני על כל שלב ושלב ורואים זאת בכל פריט ודגם, הרמת גימור מאד גבוהה והחשיבה עד הפרט האחרון עם כל תפירה, עם כל כפתור ורוכסן.
בנוסף אני חייבת לציין שגם אחרי מספר כביסות הבדים איכותיים, נראים חדשים לגמרי וכאלו רק הרגע נקנו. אנחנו מכבסים אותם בכביסה עדינה 30 מעלות. 
הפריטים בקוקלציה מאד יפים, שלווים המזכירים רומנטיקה, נשיות, רכות ויחד עם זאת הדגש והמחשבה על בדים קלילים, נוחים ליומיום אך גם לאירוע ותחכום בוגר ואקסלוסיבי.
בין הדגמים נראה למשל שמלות תחרה שחורות ואלגנטיות בתוספת טוויסטים מיוחדים, בנוסף גם עליוניות בצבעי ירוק בקבוק מבד תחרת גפיור מתנפנפת ועוד.
דוגמא לשמלת תחרה שחורה עם עליונית אדומה בתוספת מרעננת ומיוחדת
עליונית נוספת כתחרה בצבע כחול, אפשר כעליונית מעל גופיה, וללכת איתה סגורה או פתוחה, משדרגת כל לוק ללוק יותר מתחוכם ומיוחד.
גזרות המכנסיים של החברה ידועים כמחמיאים, נוחים ונעימים שמחמיאים לכל אחת ואחת. בשלל צבעים, מכנסיים ליומיום או יותר מיוחדים ומחויטים לערב.
 עליונית לימים הקרירים יותר שיכולה להיות פתרון נהדר, מאד מיוחדת ואת האמת שמתי "עלייה עין" בעצמי.

בנוסף מספר דגמים מהקולקציה החדשה שאני ואמא שלי אהבו שביקרנו בחנות ורציתי לשתף אתכם.
לדוגמא החולצה כאן שמיוחדת ויפה לבנה וטהורה, אבל קיימת גם בצבע במבוק מעלף למי שאוהבת להעיז או כמו שאמא שלי עם עיניים ירוקות וזה החמיא לה ממש. או למי שיותר סולידית ומחפשת משהו יותר שקט החולצה קיימת גם בצבע שחור.
כמו כן אמא שלי מאד אהבה את העליונית הזו שהיא מזכירה את הנראות של פעם- של הבוקלה, אבל הפעם עם שדרוג ובד נעים וקל!!! כי פעם זה היה מצמר ומאד כבד.
צבע טורקיז מרענן ומקפיץ שאף אחד לא יוכל לא לשים לב אליו
את הקולקציה הייחודית מדגמנת יסמין מאוזנר-קוטלצקי, אשר היא הסמנכ”לית ובתם של בני הזוג מאוזנר. יסמין מבטאת דרך הפריטים אותם היא מדגמנת את הרוח הנשית של 'מאוזנר'- אישה עצמאית, בטוחה בעצמה, מתוחכמת ובעלת עוצמה ונוכחות.


את הקולקציה ניתן לרכוש ברשת הבוטיקים מאוזנר:
רשימת רשת הבוטיקים:תל אביב - גן העיר, רח' אבן גבירול 71 | רמת אביב, מרכז שוסטר, רח' אחימאיר 25 | כיכר המדינה, רח' ה' באייר 14 | גבעתיים - קניון גבעתיים (קומה 2, צמוד לקפה אילן'ס) רח' ויצמן 71 | ראשון לציון- מרכז בן-גוריון, שד' בן גוריון 4, פינת רח' רוטשילד 126 | רחובות- רח' הרצל 196 | ירושלים - רח' שמאי 17 | רמת השרון- מרכז שופינג, רח' סוקולוב 34 | רעננה- רח' אחוזה 88 | כפר סבא - קניון ערים, רח' כצנלסון 14 | חיפה- מרכז פנורמה, רח' הנשיא 109 | פתח תקוה, חובבי ציון 11.

אתר החברה: www.mausner.co.il
פייסבוק: https://www.facebook.com/MausnerFashion
אינסטגרם: https://www.instagram.com/mausner_fashion

שיהיה סתיו נעים וחמים
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה