יום רביעי, 8 בנובמבר 2017

תערוכת בייבילנד 2017

היי כולם מה שלומכם?
אתמול נפתחה התערוכה השנתית והמפנקת בייבילנד מבית "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת "סופר-פארם", אשר חוגגת עשור השנה! לרגל חגיגה זו תקיים חברת פיליפ חדד הגרלת ענק עם פרסים בשווי כולל של 1,000,000 ₪! רכישת כרטיס לתערוכה תזכה בכרטיס גירוד, בו מסתתרת מתנה שתוענק לזוכה בדוכן בייבילנד בתערוכה. כל כרטיס זוכה! בין המתנות שיחולקו: עגלות, משחק פליימוביל, צעצועי התפתחות, שמיכה לתינוק, בובות דובי, נעליים לתינוק, חבילות חיתולים, אל-סבון לתינוק ועוד, של מיטב המותגים, ביניהם: פליימוביל, Tommy, BIBA M ועוד.



התערוכה מתקיימת בין התאריכים 7-9 בנובמבר, בגני התערוכה בתל אביב ביתן 2.
בימים שלישי-חמישי בין השעות: 10:00-22:00 , מתחם VIP להריוניות בין השעות 10:00-15:00 

התערוכה מתאימה גם לנשים בהיריון שהן בדרך לעולם האימהות, לאימהות לילדים קטנים וכן גם לכם הגברים! בתערוכה ישנם מגוון פיתוחים וחידושים בתחום התינוקות, מוצרים של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים, ופופ אפ סופר -  פארם שמוקדשת כולה למוצרי לתינוקות. התערוכה הכוללת למעלה מ-100 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים, ביניהם סימילאק, מטרנה, האגיס ועוד. 

לראשונה בתערוכה, מתחם VIP לנשים בהריון אשר יציע ספות מנוחה מפנקות, פינוקי בריאות, עמדות איפור ושיער אקספרס, עמדות צילום סלפי ייחודיות, מפגשים עם נציגי בתי היולדות המובילים בארץ ועוד שלל הטבות מיוחדות.

במסגרת התערוכה יוצגו לראשונה מגוון פיתוחים ישראליים חדשניים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים, מוצרי טיפוח, הנקה, טקסטיל ומוצרים נלווים של מיטב החברות המובילות. בנוסף, תציע התערוכה פעילויות חווייתיות, דוכנים שיציעו שלל הטבות והפתעות, מתחם ג'ימבורי ענק, מתחם הנקה מפואר, פינות החתלה בכל רחבי התערוכה, הפעלות מגוונות לילדים ועוד. במשך כל ימי התערוכה תפעל במקום חנות פופ אפ ייעודית מבית "סופר-פארם", אשר תוקדש כולה לתינוקות ותציע מגוון מוצרים במחירים מיוחדים. המבקרים בתערוכה יוכלו ליהנות משלל מבצעים, הטבות ומחירים אטרקטיביים.

בין החידושים שיוצגו בתערוכה:
CUP IT – חזיית עיסוי חדשנית לעיסוי השד ולשיפור זרימת החלב, פרי מו"פ בן 6 שנים, הרשומה כפטנט. החזייה מסייעת לייצור מוגבר של עד פי 2.5 כמות חלב בשאיבה, עוזרת להזנה אפקטיבית ונעימה יותר ותורמת לייצור חלב איכותי, שומני ומזין יותר. החזייה אף מפחיתה גודש ומונעת כאבים. מעבר ליתרונות ההזנה, עיסוי השד מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן השד ומגביר את ייצור האוקסיטוצין, המעודד את קצב ייצור החלב ועוזר למיצוק ועיצוב החזה.
המוצר נבחן בניסויים קדם קליניים וקיבל את אישור מכון התקנים, ארגון יועצות ההנקה העולמי ILCA והישראלי.

URIEL – מזרון ייחודי לתינוקות, פרי פיתוח ישראלי, הפותר את בעיית הראש הפחוס ומונע דום נשימה כתוצאה מחנק בעת שכיבה על הבטן. ההמלצה הרווחת כיום היא להשכיב את התינוק על הגב. תנוחה זו עלולה להוביל ליצירת ראש פחוס בקרב 1 מכל 5 תינוקות, כתוצאה מהלחץ המתמיד על אחורי הראש. במזרן החדש כרית אינטגרלית רכה ומעטפת ראש עשויות חומר חדיש תלת מימדי, המאפשרות לתינוקות לנשום גם כאשר הם על הבטן, ע"י ספיגה של פליטות הפה של התינוק . הכרית והמעטפת סביב ראש המזרון ניתנה להסרה בקלות לשם ניקוי. המזרן יימכר ב-30% הנחה בתערוכה.

טיולון MICBABY – טיולון בעל שילדה חזקה במיוחד, קל לנשיאה, מתקפל במהירות ובקלות ביד אחת וכולל רצועת נשיאה. הטיולון כולל בולמי זעזועים בכל הגלגלים, צמיגי גומי איכותיים, גלגלים קדמיים המסתובבים לכל הכיוונים, כריות רחבות במיוחד, מגן רשת אחורי למניעת נפילת התינוק ומגן קדמי. הטיולון, שמיובא לארץ ע"י חברת I IMPORT, מגיע במגוון דגמים וצבעים, במידות קומפקטיות המאושרות לעלייה למטוס ומאושר ע"י מכון התקנים הישראלי

MILFORD – הבוסטר הקטן ביותר בעולם, פרי פיתוח ישראלי, של חברת בייבי סמארט. מדובר במושב בטיחות לילדים לרכב, נייד ומתקפל, קטן פי יותר מ-10 לעומת גודלו של מושב בוסטר רגיל, בוסטר חדשני, קל, קטן ונוח לנשיאה. בזמן שמושב בוסטר רגיל מגביה את הילד לתנוחה של מבוגר, milford מנמיך את חגורת הבטיחות אל הילד ומסיט אותה מהבטן ומהצוואר, כך שהישיבה נוחה ובטוחה יותר. (מידות: רוחב – 25 ס"מ, אורך – 11 ס"מ, עובי – 4.5 ס"מ. משקל" 700 גר').

בראונשטיין – ישיקו לראשונה בישראל את מוצרי loony, המתמחים במוצרים חדשניים המפתחים מחשבה יצירתית, מפתחים את החשיבה הפדגוגית ותורמים להתפתחות האישית של הילדים. בין המוצרים ניתן למצוא קוביות דופלו גדולות המיובאות מהולנד ומיועדות לגילאי 1.5-3 שנים, לצד קוביות

לגו מוארות חדשות וחדשניות. פלטפורמת הבסיס מופעלת ע"י סוללות או ע"י טעינה באמצעות כבל USB. האורות דולקים ברגע שקוביות הבניין מתחברות לפלטפורמה של קוביית האנרגיה ומושתתת על טכנולוגיית LED ברת קיימא. כפתור צדדי מאפשר בחירה בין מגוון רחב של אפקטים של תאורה: אור מלא, מהבהב, דולק באופן איטי או כיבוי אוטומטי לאחר 15 דק'.

מקלארן – תשיק עגלה חדשה, פרי שיתוף פעולה עם BMW – חברת הרכבים הגרמנית המובילה בעולם, בהשראת דגם M היוקרתי. העגלה החדשה מתאפיינת בעיצוב עוצמתי, באלגנטיות ספורטיבית ובסטנדרטים חדשים של הנדסת אנוש שימושית. לעגלה רמת ביצועים, יכולת הובלה ותמרון ברמת בטיחות גבוהה ביותר, עמידות חזקה, גלגלים מעוצבים הכוללים בולמי זעזועים, מושב מתכוונן מרווח במיוחד, בעל 4 מצבי ישיבה, משולב בריפוד עור יוקרתי ונושא את לוגו BMW. ידיות העגלה מעוצבות בעיצוב ארגונומי מפואר וכוללות כיסויי עור. העגלה מצוידת במחזיר אור בגבה וגגון חסין מים מתכוונן ומחזיר אור.

MamaRoo – טרמפולינה חדשנית המחקה במדויק את תנועת ההרגעה של ההורים, הודות למחקר שבוצע באמצעות חיישני תנועה לחיקוי מדויק של תנועות אלה. הטרמפולינה ניתנת להפעלה באופן ידני או באמצעות אפליקציה המאפשרת להפעילה באמצעות המכשיר הסלולרי, לבחור מוזיקה ולשלוט בקצב התנועה. לטרמפולינה 5 תנועות ייחודיות לבחירה ו-5 מהירויות תנועה, המאפשרות להרכיב 25 אפשרויות נדנוד, 4 צלילים מלווים לבחירה ואפשרות חיבור לכל מכשיר מוזיקה MP3 ולמרבית סוגי הטלפונים הניידים, כך שניתן להשמיע מוזיקה בהתאמה אישית. בנוסף, מצוידת הטרמפולינה במובייל כדורים דו צדדי, הניתן להסרה ולכוונון בקלות ובנוחות ומותאם במיוחד לאחיזה של ידיים קטנטנות. המושב המתכוונן מותאם לכל מצב ומעניק לתינוק נוחות מירבית, גם בעת משחק וגם בעת מנוחה.

קידס 2 – נדנדת אנגיואיטי חדשנית, המציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הנדנדות לתינוקות בישראל. מושב הנדנדה מסתובב ל-3 כיוונים וכולל שני סוגי תנועה – מצד לצד כשפני הילד קדימה, המזכירה תנועת ערסול וסיבוב של 180 מעלות ימינה ושמאלה כשהיא מתנדנדת קדימה ואחורה. לנדנדה 6 מהירויות תנועה עם טכנולוגיה היברידית המאפשרת לשמוע על מהירות נדנוד קבועה מראש, 2 מצבי ישיבה, כולל שכיבה מלאה, מושב מפואר, רחב ונוח עשוי קטיפה רכה ונעימה, תומך ראש נשלף ותוספת של מושב הקטנה קטיפתי הניתן להסרה ולניקוי. הנדנדה מצוידת במובייל מסתובב הכולל תאורת לילה, מיקום מיוחד לחיבור למכשיר הנייד להשמעת מוזיקה והקרנת סרטונים, 8 מנגינות ו-3 צלילי טבע מובנים, טיימר בעל 3 מצבים (30 דק', 45 דק' ו-60 דק'). לנדנדה מנגנון הנעה שקט במיוחד וחיי סוללה ארוכים, הודות לטכנולוגיה היברידית חדשנית, המפעילה מגנט בגוף הנדנדה שממשיך את פעולת הנדנוד. שלדת הנדנדה ניתנת לקיפול בקלות ובאופן קומפקטי לצורך ניידות ואחסון נוחים.

מחירים
באתר בייבילנד – http://baby-land.co.il/event/ - 40 ₪
בסניפי סופר-פארם: בכל קנייה ב-59 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי החנות , כרטיס כניסה (כולל 2 ילדים) ב-30 ₪ בלבד.
בלעדי ללקוחות לייף סטייל – כרטיס כניסה משפחתי (זוג + 2 ילדים*) במחיר 40 ₪
בקופות התערוכה: 40 ₪

כל כרטיס מזכה בתיק מתנות אופנתי הכולל מוצרים בשווי 69 ₪. מה בתיק? 
מטרנה אקסטרה קייר TO GO , תחליף חלב 150 גרם , מטרנה דייסה 200 גרם, אריזת חיתולים 8 יחידות של האגיס פרידום דריי פנטס, תחליב רחצה ושמפו לתינוק 2 ב-1 400 מ"ל של לייף בייביז, חטיף אנרגיה סלים דליס, מחית תפוח עץ ללא סוכר 130 גר' של פרינוק וקרם ידיים עם מקדם הגנה 15 מ"ל של ניוטרוג'ינה. 


 



לרוכשים בסניפי הסופר-פארם – יש להירשם באתר לקבלת התיק וכרטיס ההגרלה http://baby-land.co.il/event/
לרוכשים כרטיס באתר – ההרשמה לתיק ולכרטיס ההגרלה מתבצעת באופן אוטומטי.

בדוכן הענק והמפנק של מטרנה קודם כל יש יועצות שייעצות להורים על שינה, הנקה ותזונה, מה מתאים לכל ילד, מה אפשר לשפר וטיפים מאד חשובים להורים טריים. כמו כן אפשר לטעום מן הדייסות החדשות והתינוק ככה יתפנק גם הוא. ישנם מדבקות לקופסאות של מטרנה וליצירה כייפית ומהנה שאפילו אני בתור בוגרת מאד מאד אוהבת!
אני חושבת שהדוכן כל כך מזמין, מפנק ומקסים שבאמת אסור לפספס :)





בדוכן ד"ר פישר מתקיימת ההשקה החגיגית לסדרה הטבעית 'קמיל בלו nature. בד"ר פישר מגוון רחב של תכשירים בדוקים ומתקדמים לתינוקות וילדים לטיפול מכף רגל ועד ראש. רק בשנה החולפת הושקו 13 תכשירים לטיפול מיטבי המקיף את כל צרכי התינוק והילד: החל בתכשירים טבעיים, קרמים לטיפול בעור התינוק ועד תכשירי סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער של הילד.

קמיל בלו- הסדרה האהובה ,הוותיקה והמובילה בקרב הצרכנים בישראל מציעה מגוון פתרונות לטיפול ורחצת התינוק: קמיל בלו שיבולת שועל, קמיל בלו צמחי מרפא, קמיל בלו לפני השינה וקמיל בלו סנסיטיב -הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל. כעת מתרחבת לגם לעולם הטבעי. זוהי סדרת פרימיום חדשנית לטיפול בעור התינוק המבוססת על לפחות 97% רכיבים טבעיים. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס עשיר במיוחד של שמנים 100% אורגניים בשילוב תמציות פרחים וויטמינים אשר מרככים את העור ומסייעים בשמירה והגנה על עור התינוק לצד מבדקי בטיחות מחמירים וללא רשימה ארוכה של רכיבים המקובלים בתכשירים רגילים. 


בסדרה: 
· אל סבון ושמפו בתכשיר אחד – 97% ממקור טבעי, ללא דמעות.
· קרם גוף – 97% ממקור טבעי, מעניק לחות עד 24 שעות.
· משחת החתלה – 98% ממקור טבעי, מכילה Zinc Oxide המגן על העור ויעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים ובהרגעת העור.

קמיל בלו קרם גוף לתינוק - BABY LOTION המעניק לחות ל-24 שעות. קומפלקס ייחודי המועשר בתמציות קמומיל וקלנדולה, ויטמין E ופרו-ויטמין B5 המסייע בשמירה על לחות העור, ריכוך, הרגעה והגנה על העור הרך מפני יובש וגירויים. הקרם נוח למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור רך ונעים למגע. 

סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוק - לטיפול ביובש עור ולהגנה גבוהה מהשמש SPF30. סדרה חדשנית וייחודית לטיפול ולמניעת תופעות יובש עור. בסדרה שני תכשירים בעלי נוסחאות ייחודיות המסייעות בטיפול, הזנה, הרגעה והגנה על עור הפנים העדין של התינוק הרך מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות, הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. התכשירים החדשים מעניקים לחות ל- 24 שעות, נוחים למריחה ונספגים בקלות. לאחר השימוש, עור הפנים העדין של התינוק נשאר רך, נעים למגע ובעל ניחוח נפלא.

סרקל – סדרת סרקל הוותיקה והאהובה מסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה והינה הסדרה מס' 1 בישראל בתחומה. הסדרה נמצאת בחזית הפיתוחים המתקדמים והחדשנות ומציעה לצרכנים מגוון פתרונות לשמירה על היגיינת השיער. השנה הצטרפו לסדרת סרקל מגוון תכשירים חדשים:

סדרת סרקל לשיער בהיר-בלונדיני - שמפו ומרכך לילדים להעמקה ולשמירה על הגוון הבהיר-בלונדיני הטבעי של השיער. התכשירים מועשרים בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער ובתמצית פרחי קמומיל המסייעת בשמירה על גוון שיער בהיר עד בלונדיני. שמפו סרקל מכיל פרו ויטמין B5 המסייע בהענקת לחות, רכות וגמישות לשיער, תורם למראה שיער בריא ומותיר את השיער נקי ובריח נעים. מרכך סרקל מקל על הסירוק, שומר על השיער רך וללא קשרים, בניחוח עדין וממכר שנשאר לאורך זמן.

סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים - פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני לד"ר פישר! מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער ומאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק, מסייע בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותיר את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

סרקל ספריי רציף מתיר קשרים וסרקל קרם רוזמרין לשיער מתולתל- לשמירה על היגיינת השיער! התכשירים בעלי נוסחה ייחודית לעיצוב ובניית תלתלים, המסייעת בהפחתת "שוונצים" עם אפקט האנטי פריז המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל, למראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן. ספריי מתיר הקשרים הינו פיתוח חדשני לסירוק קל ונוח עוד יותר, הספריי מיוצר בטכנולוגיית PURE SPRAY החדשנית המאפשרת התזה רציפה ללא גז, אפקטיבית, נוחה ובטוחה יותר בכל זווית. 

אמול- הבחירה של רופאי העור בישראל !סדרת שמני רחצה טיפוליים לתינוק המבוססים על שילוב יעיל במיוחד של שמנים טיפוליים, תמציות צמחים וויטמינים ומעניקים לחות 

ל- 24 שעות. בסדרה אמול קלאסי , אמול פורטה וכעת חדש:
אמול נטורל –שמן רחצה טיפולי בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מיידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות, מעניק לחות ל-24 שעות ומותיר את עור התינוק רך ונעים למגע יותר מתמיד. 

תיק יולדת - תיק מעוצב, איכותי ונוח, אשר נתלה על העגלה ויכול להכיל את כל האביזרים הנדרשים לטיפול יומיומי בתינוק. התיק מגיע במגוון צבעים – כחול, ורוד, מוקה וירוק וזוכה לביקורות אוהדות בקרב האימהות. 


 
והכי מגניב אפשר לעצב שלט מקסים עם האותיות של הבייבי שלכם :)


בדוכן של מוסטלה-בלנאום יש את גלגל המזל, בו כל סיבוב זוכה ועוד מלא הטבות, הפרס הגדול הוא תיק החתלה מהודר, המכיל מגוון מוצרים איכותיים לתינוק בשווי של כ700- שקלים!!!  בנוסף בדוכן מארז ייחודי ליולדת, הכולל מגוון מוצרים לתינוק של המותגים מוסטלה ובלנאום ובמחיר אטרקטיבי של 69.90 שקלים בלבד (במקום 129.90 ₪).
מותגי הדרמו קוסמטיקה מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, המשווקים על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מפתיעים את המשתתפים בתערוכת בייבילנד, בפעילות "גלגל המזל" ומחלקים פרסים שווים במיוחד!
רק בחנות סופר-פארם בתערוכה יוצעו המוצרים בהטבות ייחודיות של כ- 45% הנחה על מוצרי בלנאום ו- 40% הנחה על מגוון מוצרי מוסטלה.
למשל בלנאום בייבי, ב- 54.90 ₪ בלבד במקום 99.8 ₪ !





בדוכן של גונסון תוכלו להצטלם עם הילדים או רק אתם :) תתפנקו בסבון המעולה שלהם ואחלה חוויה בדוכן.


 בדוכן של הנסיך הקטן, שהוא היבואן של הרבה מוצרי תינוקות וילדים מהמותגים המובילים בעולם כגון: טומי טיפי, וכן המותגים סמי הכבאי, אנימגיק ועוד. החברה ידועה במשחקים ובמוצרים הכי איכותיים עם בטיחות גבוהה ונוחות מעולה לילדים וללא שום פשרות. בדוכן יש מלא מבצעים וכיף ושווה לבקר ולהתפנק.



בדוכן של האגיס תקבלו הסבר על הטיטולי מכנסים החדשים, שנוחים גם לנו ההורים וגם לילדים. בגלל שהם כמו תחתונים למעשה הילד יכול להוריד אותם לבד והטיפ הגדול שלי הוא בזמן הגמילה מטיטול הוא פשוט מושלם עבור זה! הילד עצמאי ולבד ובקלות יכול להחזיר את הטיטול. כמו כן בדוכן יש מלא אטרקציות, צילומים וכיף ובהחלט שווה לבקר :)



שתהיה תערוכה מהנה וכייפית
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה