יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

מבצע לשבוע הקרוב בGaya Cosmetics

היי כולם מה שלומכם?
חנוכה הגיע ואיתו ההפתעות, אחת ההפתעות המשמחות הן שבשבוע הקרוב גאיה חוגגת 6 שנים ויש על כל המוצרים 50% הנחה. לכן כדאי לקפוץ ולבקר ולקנות מלאי חדש או להזמין בקלות באתר ומעל 150 שקלים המשלוח חינם הביתה.
המבצע מתקיים בין התאריכים 12-18.12.17 , ללא כפל מבצעים , ללא הנחת מועדון ולא כולל ערכות
האתר של גאיה: לחצו כאן

מי שלא מכירה את המותג אז זה הזמן להכיר, מותג מינרלי עם מוצרי טיפוח ואיפור במגוון רחב ותמהיל מעולה.
המותג הוקם בשנת 2010 וזהו מותג איטלקי. כל המוצרים מיוצרים במפעל באיטליה, אבל הם עם אישור משרד הבריאות בישראל. בנוסף לכך שכל המוצרים מינרליים ובריאים לנו לעור, כל המוצרים לא מנוסים על בעלי חיים ולכן גם מתאימים לטבעוניות :)


הליין מוצרים גם בטיפוח וגם באיפור מתאימים לכל סוגי העור, למעשה מה שרק צריך לבחור אם זה באיפור זה גוונים ובטיפוח אם עור צעיר או בוגר. 

למשל הטיפוח עם רכיבים טבעיים, בעל ויטמינים, מינרלים, שמנים, צמחים וחומצות שיחד נותנות לעור הפנים שלנו מראה מעולה, בריאות לעור כי אין חסימת נקבוביות כי הכל מינרלי ובכך העור לא מתייבש ולא נפגע.


כמו כן האיפור הוא 100 אחוז מיוצר מוצרים טבעיים כמו מיקה, טיטניום דו חמצני ואבץ. את הגוונים מתאימים ללקוחה בחנות והדבר הכי מגניב בעיניי שלמשל בקיץ שאני צריכה מייקאפ כהה יותר כי השתזפתי אני הולכת לחנות והן מסדרות לי את הצבע החדש וללא עלות, שזה מדהים כי איזו חנות עושה שירות כזה?! בנוסף המייקאפ יכול להיות עדין ויכול להיות יותר מכסה, גם הסומק. בגלל שהכל אבקתי אפשר בעצם לבנות את המראה שאנחנו רוצים. 
בנוסף המוצרים נטולי פרבאנים, כימיקלים ובישום ולכן מתאים גם לעור הכי רגיש שיש.



בזמנו בבלוג כתבתי המלצה חמה שאני יכולה להביא לדוגמא: על המי פנים שלהם- שתוכלו לקרוא כאן בבלוג- לחצו כאן  


קניות מהנות
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה