יום שני, 14 במאי 2018

השקת קולקציית קיץ של רשת האופנה נפרטיטי- 2018

היי כולם,
לפני מספר ימים ביקרתי בהשקה מקסימה של רשת האופנה נפרטיטי שהשיקו את קולקציית קיץ 2018, בבעלותה של המעצבת עדנה פז. הרשת הוקמה בשנת 1994 וכיום המותג בבעלותם של עדנה ובעלה גיא, המסייע בניהול החברה. 
אם את מחפשת בגד מיוחד לאירוע, בגד שייקי ונעים לעבודה או לכל מטרה אחרת עם חשיבות של ייחודיות והשקעה זה המקום עבורך. 





כל תהליך הייצור של בגדי המותג מעיצוב, גזירה, תפירה וגיהוץ הכל מתבצע במפעל שבקיבוץ אילון בגליל המערבי, כדי להבטיח את האיכות הגבוהה של הבגדים. משמע מותג כחול לבן לחלוטין ומי שעוקב אחריי יודע שאני אוהבת לפרגן למותגים כחול לבן כי אין כמו ישראל! ואין כמו האיכות, ההקפדה וההשקעה שלנו.

את כל הקולקציות מעצבת עדנה בעצמה בשיתוף פעולה עם המעצבת גילה גירשטיין. צוות המעצבות של הרשת, בניצוחה של עדנה פז, מציג בעונה זו מראה חדשני ויוצא דופן, המשתלב עם הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את הפריטים בכל עונה ומתאימים ללוקים שונים, אירועים, עבודה, אחר הצהרים ועוד...

בעבר הקולקציות היו במידות גדולות, אך מהקולקציה הנוכחיות אפשר למצוא את בגדי נפרטיטי ממידה 40 ועד מידה 54, ובולטים בהם רעיונות ההעצמה ונוכחות נשית מרשימה, תוך יצירת עולם תוכן לנשים המאפשר להן לממש את עצמן במגוון ממשקי החיים: היום-יום, הקריירה, אירועים ועוד.


הקולקציה כוללת שמלות במבחר גזרות וצבעוניות קיצית קלילה, לצד שמלות ערב מפוארות במראה שכבות יוקרתי. בנוסף ניתן למצוא חולצות, עליוניות וחליפות יוקרתיות ואלגנטיות. כולן מותאמות לאקלים בישראל ועשויות מבדים נושמים ונעימים ושילובי בדים למראה מעניין, קליל ורענן.
בנוסף בא לידי ביטוי בשילובי צבעים עזים המופיעים בפריטים רבים, כך שכל פריט הוא יצירת אומנות ייחודית ומרתקת ביופייה. 


בין הפריטים בקולקציה ישנן גזרות נשיות ומלטפות, רקמות ותחרות, גווני אדום וירוק בוהקים, שילובי בדים, גוונים ומרקמים והמון צבע ויצריות מתפרצת. מראה שנות ה-60 מקבל טוויסט עדכני לשנת 2018 ומייצר קולקציה סופר נשית וטרנדית.

ניתן למצוא בקולקציה את הפריטים והגזרות המוכרות והאהובות במראה קז'ואל בקו אלגנטי ונוח לצד לוק ערב ואירועים מגוון ומרשים: חליפות, שמלות ערב, בגדי יום יום בקו טרנדי ועוד. בנפרטיטי מקפידים על חידוש של הקולקציה מספר פעמים בעונה על-מנת לשמר את הרוח הצעירה והעדכנית ולעצב פריטים עכשוויים בהתאם לטרנדים המשתנים בעולם האופנה. 




​סניפי הרשת -
* כברי (ליד נהריה)
* קריון - קרית-ביאליק,
* קניון אילון - רמת- גן
* קניון הדר – ירושלים
* קניון רננים- רעננה
וכעת נפתחה חנות נוספת באילת בשדרת המעצבים - טיילת המלך שלמה
גלריית המעצבים 08-9268639 



* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.nefartiti.co.il
פייסבוק: נפרטיטי
ובטלפון 04-9858192

ממליצה לקפוץ. תהנו רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה