יום שבת, 12 במאי 2018

"OMM- דקה אחת של מדיטציה"

היי מה שלומכם?
ביום חמישי האחרון (10.5) התקיימה השקת הספר "OMM- דקה אחת של מדיטציה" שכתב המאמן האיטלקי פטריציו פאולטי שאף הגיע מאיטליה לכבוד האירוע ושיתף את הנוכחים בדבר יכולתה של דקה אחת של מדיטציה לשנות חיים.

בספר "OMM- דקה אחת של מדיטציה" מציג פאולטי שיטה חדשה שתאפשר לכל אדם לעצור לזמן קצר ולעשות מדיטציה.OMM נבנה במיוחד לתקופתנו, כך שבין שלל המשימות והלחצים שכולנו חווים, נוכל לקחת רגע אחד לעצמנו, בין אם בדרך לעבודה, על הספסל בפארק, במשרד לפני פגישה חשובה או בכל מקום אחר.
הספר זכה להצלחה רבה בשפה האיטלקית והיה לרב מכר באמאזון, הספר תורגם כבר ל-7 שפות נוספות.






המדיטציה של המילניום החדש
בימינו, כשאנו עמוסים בגירויים, הודעות ווטסאפ, במשימות, ולחצים שהולכים וגוברים אנו זקוקים להירגע תוך כדי הדברים. שיטת OMM היא טכניקה רבת עוצמה המאפשרת לנו תמיד ובכל מקום לקחת רגע לעצמנו, להימנע מתגובתיות ועומס יתר ולמצוא רוגע ושקט בכל פעם שאנו זקוקים לכך. מדובר בטכניקה מעשית, פשוטה וקלילה שניתן לתרגל בכל זמן ובכל מקום. כי למי מאיתנו אין דקה?

בספר OMM - דקה אחת של מדיטציה תוכלו ללמוד את חמשת המפתחות של OMM. ברגע שתלמדו את הטכניקה תהיו מסוגלים לתרגל אותה בכל זמן ובכל מקום שתרצו וכך:

· להפחית את רמות המתח והחרדה
· למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות
· להיות רגועים יותר
· להשקיט את "הפטפוט המחשבתי" בראש וליצור שקט
· שיפור בתחושת הרווחה
· יותר מיקוד וכתוצאה מכך יותר אפקטיביות בעבודה ובכלל
· פחות אי הבנות ויותר הנאה ממערכות היחסים

השיטה יכולה להוות תוספת חשובה למי שכבר מתרגל מדיטציה וכמו כן מתאימה גם לכל מי שלעולם לא תרגל מדיטציה והמעוניין ביותר רווחה ואיכות חיים באמצעות שינוי קטן בהתנהלות היום יומית שלו.
הספר OMM- דקה אחת של מדיטציה, מיועד לכל אחד ואחת, ובמיוחד לכל מי שרוצה להפחית את הבלבול והקושי וחווה את הצורך ליצור במהלך היומיום איכות חיים הנובעת משקט, נוכחות, מיקוד והקשבה.

פטריציו פאולטי הוא איש חזון, מאמן, אסטרטג, פילנתרופ וחוקר נלהב של המחשבה האנושית ושל הפוטנציאל הגלום בה. בכל שנה הוא פוגש אלפי אנשים בסמינרים שהוא מקיים ברחבי העולם, ומזה 30 שנה שהוא עוסק בהתפתחות האדם, באמצעות התכנית Human Inner Design ובית הספר הבינלאומי למודעות עצמית. לאורך השנים הוא פיתח שורה שלמה של כלים מקוריים ופרקטיים של אימון חווייתי וכן ערך מחקרים בתחום חקר המוח. בישראל פועלת מאז 2005 עמותת פטריציו פאולטי להתפתחות ולתקשורת הקרויה על שמו. העמותה מפעילה פרויקטים חברתיים וחינוכיים, בין היתר בתכנית נערי האור לנוער בסיכון.

דקה אחת של מדיטציה
מאת פטריציו פאולטי
הוצאת חדקרן | מאיטלקית: שלומית אסיף ואסף פרסיה
96 עמ' | 49 ₪


קרדיט לכל הצילומים לצלמת: יוליה בורשטיין שחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה