יום חמישי, 17 במאי 2018

מגנוליה משיקה את קולקציית Street collection בהשראת אופנת הפאנק והרחוב

היי היי,
היום אני עם בשורות מדהימות! הייתי בהשקה של מגנוליה רשת התכשיטים הבינלאומית של קולציית הקיץ  Street collection בהשראת אופנת הפאנק והרחוב וברגע שראיתי את הקולקציה - התאהבתי! אני כל כך אוהבת את השילוב של צבעי השחור והכסוף לא רק בתכשיטים, אלא גם בביגוד, בבית ובכל מקום אפשרי.

ההשראה לקולקציה מגיעה מהטרנד העולמי של התכשיטים המושחרים ומסגנון הפאנק ואופנת הרחוב שנכנסו לעולם האופנה בתקופה האחרונה והסגנון הבולט והטרנדי במיוחד השנה אשר הוביל בכל תצוגות האופנה והמגזינים ואי אפשר היה לפספס אותו באף מקום.

הסגנון של הקולקציה משלב מגוון סגנונות, חומרים וצבעים שונים ומשלב אותם יחד. אך אפשר לראות שהדגש העיקרי כולל מתכות שחורות, עורות בצבע שחור ואלמנטים בצורת ניטים, דוקרנים, עיניים, סיכות ביטחון, חצי ירח ועוד. 






בקולקציה Street collection הסגנון הוא מאד אלגנטי ויוקרתי לאירוע או בילוי, אבל במקביל גם הסגנון שמשלב נגיעות רחוב יומיומיות שאפשר לשלב לעבודה, ליומיום וללבוש פחות מהודר.
עכשיו בקיץ שהגיע אלינו אנחנו מסירים שכבות לבוש והעור מתחיל להציץ ולכן זה הזמן המושלם לשלב תכשיטים ולשדרג כל לוק, כי אין כמו שרשרת יפה שתשדרג לוק "רגיל" ללוק מ-ו-ש-ל-ם!

כמו כן כל אחת יכולה למצוא תכשיטים שהיא אוהבת לא רק מבחינת הייעוד, אלא גם כי הקולקציה מגוונת מבחינת החומרים, כגון כסף 925 רגיל או כסף בציפוי רוטניום וציפויי זהב, וכמו כן גם בשילוב חומרים דמויי עור, זירקונים לבנים או שחורים. הכסף המושחר הוא הלהיט עכשיו וכל תכשיט איתו מקפפיץ את הסטייל לנוצץ ומיוחד.

טווח מחירים של תכשיטי הקולקציה: 69 ₪ - 439 ₪.



בנוסף הושק לאחרונה מועדון חדש במגנוליה בעלות של 29 שקלים שתקף לשנה, אשר מקנה 40 שקל מתנת הצטרפות לחודש העוקב, 10 אחוז צבירת נקודות והפתעה ביום הולדת ובכלל כל מיני מבצעים והטבות רק לחברי מועדון.
מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת את רשת מגנוליה ויש לי לפחות 100 זוגות עגילים שלהם ואני לא צוחקת!



מה דעתכם על השרשרת שבחרתי? אני ממש ממש התאהבתי :) הזמנתי גם צמיד והוא יגיע בעוד מספר ימים אז יש למה לצפות..

ואם אהבתם את השרשרת, הנה הלינק באתר של מגנוליה לקנייה - לחצו כאן .
פינוק להזמין מהאתר ושיגיע המשלוח עד הבית- אפשר לפנק חברה/ אמא/ בת ולשלוח עד אלייה ומקסימום אפשר להחליף באחת החנויות בקניון שפזורות בכל הארץ.

אז ממליצה להתרשם מהקולקציה בחנות/ באתר
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה